Skocz do zawartości

Triumph Street Triple - szum i szarpanie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Czy u was też słychać szum silnika który ustaje po wciśnięciu sprzęgła? Szumienie pochodzi z okolicy kosza sprzęgłowego. Słychać go na biegu jałowym jak i po wrzuceniu biegów. Najbardziej słyszalny jest przy schodzeniu z obrotów.

 

Druga sprawa to jak zachowuję się wasze moto na 1-2 biegu przy zamkniętej przepustnicy? U mnie nie ma płynnej jazdy tylko szarpanie i nie wiem czy to normalne zachowanie czy coś ponad normę? To samo dzieje się przy dojeżdżaniu do świateł czy chamowaniu na niskich obrotach.

 

Motocykl z 2008 roku, ale kupiony z 8k km w pełni udokumentowanego przebiegu. Moto po wymianie świec i filtru powietrza.

Edytowane przez Wilczewicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szum z okolic kosza sprzęgła to normalna rzecz w większości motocykli. Jak cichnie po wciśnięciu klamki to ja bym się nie przejmował.

 

A co do szarpania na niskich obrotach - pewnie to Twoja pierwsza sportowa 600tka ;) Tym się nie jeździ na wolnych obrotach bo zarżniesz silnik, wszystkie podzespoły dostają ostro po tyłku a rozrząd wytrzyma 1/100 tego co powinien. Ten silnik ma moc maks przy grubo ponad 10 000 obrotów, moment też pewnie w podobnej granicy. Odpowiedź się sama nasuwa. To musi mieć obroty, to nie samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić.

 

Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić.

 

Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ? :)

Motocyklem nie stoi się w korkach :wink: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tym szumem to chciałem tylko potwierdzić.

 

Jeździłem triumphem tigerem 800 i tam szarpania nie czułem więc to mnie zastanawiało i skłoniło do zrobienia wywiadu:) To jak mam jeździć nim w korkach? Nie schodzić poniżej 5k obrotów ? :)

 

Tiger 800 to silnik o zupełnie innej charakterystyce, nie ma co go porównywać do Streeta. W korkach trzeba jeździć na pierwszym biegu, ot cała filozofia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...