Piluch Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Cześć wszystkim!!!Po paru latach absencji mam zamiar wrócić do latania moto. Wczoraj oglądałem stare ale bardzo wdzięcznie wyglądające Suzuki GS400 E z roku 80. Ma przelatane ponoć 68000km. Jest jednak problem, po zapaleniu motocykl nie trzyma wolnych obrotów/gaśnie a ja się trzyma gas to dławi się, szarpie nim i z jednej rury leci czarniejszy dym. Właściciel który sprzedaje mówi, że on miał ten problem i ze to chyba gaźnik przelewa i że jedna świeca była czarniejsza. Wymienił świece, przedmuchali mu gdzieś kompresorem gaźnik i podobno pomogło na jakieś dwa dni i znowu to samo. Ale mówi, że on nie miał czasu się tym zająć i teraz rok stał i sprzedaje ale ze to na 99% gaźnik. Nie znam się na mechanice dlatego bardzo licze ze coś podpowiedzie bo któs już mi sugerował ze może nie być kompresji na jednym tłoku i ze to grubsza sprawa. Nie chce się wbic na mine i nie mam nikogo kto by mógł mi to sprawdzić (wypadłem z obiegu ; ) Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc - Moto z okolic Piaseczna/MazowieckieSzerokości, 5! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Jeśli dym jest ciemno siwy to za dużo paliwa. Jeśli niebieski to pali olej. Tam może być rdza w baku co by wyjaśniało ponowne zatkanie gaźnika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Do starszych moto części zamienne są szalenie drogie. Zalecam ostrożność. Może być tak, że porządny remont gaźników na nowych szpejach przekroczy 2 tys zł. Właściciel prawdopodobnie zna ceny i próbuje się pozbyć sprzęta. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piluch Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Bak w środku nie jest jakis mocno pordzewiały ale czysciutki tez nie, dym miał raczej ciemny kolor, moto odpalony z kopniaka bo aku za słaby i podpięty kablami był pod auto. dziwi mnie to, że stało mu się to niedługo po kupnie w zeszłym roku, wymienił świece bo jedna była okopcona i szarpało już, przdmuchał gaźniki w jakimś serwisie, złożyli i zaraz pojawiło się to samo i tylko z jednej strony, kopci jedna rura, to co znowu gaźnik tylko się zapchał w ten sam sposób? Mam go oglądac jeszcze raz jutro i się przejechać bo naładuje akumulator. Cena za moto 3500, ale jak mam włożyć kolejne 2000 i jeszcze nie wiadomo gdzie to robić to trochę kiepsko :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Ale chcesz koniecznie jakiegoś klasyka czy ogólnie szukasz? Bo za 3.5k to są lepsze sprzęty :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Może to by cię zainteresowało. Chodzi jak szwajcarski zegarek, radość słychać. http://allegro.pl/suzuki-gsx550es-1986r-stan-kolekcjonerski-rej-pl-i6806402407.html Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piluch Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 old schoole podobają mi się, wolę tego leciwego gs-a który wygląda jak caferacer i jest jeszcze palony z kopniaka niż np starego bandita czy diversion, dużo bardziej zajawkowy :) to gsx550 śliczne faktycznie ale cena tez x2 niż ten który oglądałem, pewnie warto jak się ma na to budżet ;)Rozmawiałem jeszcze raz dzisiaj z właścicielem i dalej mówi że to musi być jakiś syf w gaźniku i że trzeba dokładnie przeczyścići tez bak może oczyścić, że na pewno to nie jest nic z cylindrem czy tłokiem bo by kopcił na niebiesko to raz a dwa że ponoć można sprawdzić kopiąc go na biegu i wtedy się rusza i to znaczy o kompresji (nie ma pojęcia o takich cudach). Jutro jeszcze mam jazde testową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Trochę Cię rozumiem, teraz jest moda na kopniaka, +100 do szacunu pod tęczą :D. Ale też często czar pryska po pierwszej jeździe takim starociem ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Piluch, jak to jest "drobnostka" to niech ci zrobi te gaźniki. Nie daj się wegnać w koszty. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piluch Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Piluch, jak to jest "drobnostka" to niech ci zrobi te gaźniki. Nie daj się wegnać w koszty. Żużu77, Cieszyn, R12RTWłaśnie wiem, no nic zobaczymy jutro, może jeszcze coś wymyślę, dzięki!!! Trochę Cię rozumiem, teraz jest moda na kopniaka, +100 do szacunu pod tęczą :D. Ale też często czar pryska po pierwszej jeździe takim starociem ;)Trochę Cię nie rozumiem bo tęczy już dawno nie ma :) Ale z drugiej strony F3....600tka :DDD -100 pod Mc'em :DJak latałem litrem zawsze mieliśmy z nich ubaw ;) Teraz wystarczy mi klasyk caferacer na kawkePozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Gaźniki do czyszczenia... nie mylić z przedmuchaniem kompresorem....!!!!A potem po wyczyszczeniu, ponowna regulacja z uwzględnieniem zuzycia, dopiero jak nie dadzą się wyregulować, to być może potrzebne dyszki/ rozpylacze/iglice......ale dla pewnosci można zrobić próbę ciśnienia sprężania, jak będzie ok. 8 atm w obu cylindrach można śmigać, najwyżej trochę oliwy będzie pobierać ( a jak były nowe też pobierały)Czyszczenie gaźników to jak mocno brudne 250-300 zł + regulacja 100 + 40 zł - za 2 filterki paliwa ( nie chińskie gów...a), to tak w okolicach mniej więcej liczą... troszkę drożej jak wymiana czegoś w gaźnikach... tutaj przykładowo450 2 cylindrowa... nie są powalające te ceny dyszek... http://www.mrcycles.com/oemparts/a/suz/50d3f03df8700230d8b4b85f/carburetor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.