Skocz do zawartości

ProPlayer13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będzie to jakieś zauważalne może z literek na setkę,

a jeśli chodzi o regulacje ciężko powiedzieć iglice sam pod siebie regelujesz

i pod prace silnika musisz przystosować, bo to ona drastycznie zmienia spalanie.

Ja od zawsze iglice mam na drugim ząbku od góry i zauważyłem ze tak jest optymalnie dla DT/TZR itp 125

lub większe cylindry z większymi gaźnikami niż fabryka dała. A reguluje dyszami i śrubką mieszanki po przejechaniu kilkunastu kilometrów oceniam świece akurat teraz często jeszcze się bawię w regulacje, bo silnik dopiero poskładany na nowej górze.

Zresztą na zestawie przejechałem z 200 km dosłownie na ciemnej świecy na bogato z benzyną,

a teraz staram się mu to wyregulować odpowiednio.

Edytowane przez kryhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo, czy podgrzewanie gaźnika w dt 80 to jest też blokada? Czy warto to odłączyć i czy będzie jakiś minimalny przyrost mocy i czy muszę regulować gaźnik po takim zabiegu ( jeśli tak to co mam tam zmienić )

 

Nic nie odczujesz po takim zabiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożyczam jedną ciekawą wypowiedź z innego forum która może ci rozwiać twoje wątpliwości

 

Napisane przez skwy :

Panowie tu trzeba trochę szerzej spojrzeć na całe zagadnienie ogrzewania gaźników.

Po pierwsze konstruktor aby dostosować silnik do homologacji i do norm emisji spalin chwyta się najtańszych środków i między innymi jest to podgrzewania gaźnika.
Co za tym idzie podgrzane paliwo spala się całkowicie i nie zostają niespalone cząstki czyli normy zaczynają się zgadzać.
Druga sprawa jeśli powietrze przez gardziel gaźnika przepływa z prędkością dochodzącą do 350 m/s to może zamrozić parę wodną która jest wsysana do cylindra dlatego stosuje się ogrzewanie.
Ale jak ktoś napisał wcześniej że zimne powietrze ma więcej tlenu i tu się zgodzę.
A za tym czynnikiem idzie w parze przyrost mocy.
Mogę się założyć że jak się wstawi gaźnik bez ogrzewania na hamowni wskaźnik mocy wzrośnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem swego czasu dt50 z roku chyba 8* nawet nie pamiętam (jeszcze stoi koło garażu bez silnika) i na cylindrze jakimś tuning 60ccm chyba, leciała 108km/h, pamiętam że głupio się wszystkim kumplą na kiblach robiło ;) ale to dwa różne Moto więc pewnie moja wypowiedź nie na temat :D :ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...