Jump to content

Zabawne, przerażające, mityczne porady mechaniczne z for.


_Monter_
 Share

Recommended Posts

Lanie do silnika oleju syntetycznego, gdy wcześniej był lany mineralny, powoduje jego rozszczelnienie.

Dla mnie mit-z praktyki. Co prawda nie robiłem tego nagminnie, ale się zdarzalo, i nigdy nie było kuku.

 

 

Nie pamiętasz jak Hubertowi xjota zaczęła się pocić po zalaniu syntetyka?

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

W mojej starej XJ900 31A po przejściu z półsyntetyku na syntetyk sprzęgiełko rozrusznika zaczęło się ślizgać, po analizie amerykańskich for o XJtkach wyszło, że to całkiem popularna przypadłość. Po wymianie na półsyntetyk po kilku zakręceniach wszystko wróciło do normy.

Link to comment
Share on other sites

W mojej starej XJ900 31A po przejściu z półsyntetyku na syntetyk sprzęgiełko rozrusznika zaczęło się ślizgać, po analizie amerykańskich for o XJtkach wyszło, że to całkiem popularna przypadłość. Po wymianie na półsyntetyk po kilku zakręceniach wszystko wróciło do normy.

 

To ja lepiej miałem. Po zmianie oleju na full syntetic wylazł mi czyrak na dupie. Szybko wróciłem na półsyntetyk i po dwóch dniach krosta uschła i się wchłonęła.

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

Kurde z tym spawaniem klem to nie ma żartów. Znajomy by palca przez nieuwagę stracił. Po ciemku podłączał kable rozruchowe i nieopacznie zrobił zwarcie obrączką ślubną. Zgrzała się tak, że nie mógł ręki oderwać od klemy. Bardzo długo leczył później tego palca.

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

To co z Ciebie za mechanik........

 

PS. Czy mozna juz o dziwkach i czerwonych kozaczkach ?

A kto powiedział, że jestem mechanikiem ? :blink:

 

Ja ginekolog amator :icon_mrgreen:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Link to comment
Share on other sites

Z autopsji kolejność podłączania biegunów przy lejcach nie ma znaczenia a i z elektrycznego punktu widzenia jakoś nie widzę różnicy.

 

 

TT

Pójdę dalej. Spinam dwa aku bezpośrednio, a podobno należy plus na aku, a minus na masach pojazdów. Nigdy nic się nie stało, a w zimie praktykuje się to dosyć często.

 

Przestała.

 

Nie wierzę w przypadki :D

Emilu, błagam.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Mówcie co chcecie ale do olejaka nie zalałbym syntetyka. Co innego wodniak.

Uzasadnienie poproszę. :)

Moj bandzior jeżdzi od początku na syntetyku, choć teoretycznie suzuki tego nie zaleca. I ma się całkiem nieżle. :)

Edited by grizzli
Link to comment
Share on other sites

Kurde z tym spawaniem klem to nie ma żartów. Znajomy by palca przez nieuwagę stracił. Po ciemku podłączał kable rozruchowe i nieopacznie zrobił zwarcie obrączką ślubną. Zgrzała się tak, że nie mógł ręki oderwać od klemy. Bardzo długo leczył później tego palca.

Jeszcze jeden dowód na to, że ślub nigdy chłopu nie wyszedł na zdrowie.
Link to comment
Share on other sites

Mówcie co chcecie ale do olejaka nie zalałbym syntetyka. Co innego wodniak.

 

No prosze a ja w Suzuki 6 lat na syntetyku, w BSA 10 wlasnie przeszlo i i jakos dzialaly :).

Teoretycznie tez syntetyk lepszy w silnikach chlodzonych powietrzem, bo lepiej wytrzymuje wysokie temperatury niz jakikolwiek inny.

To wlasnie w silnikach chlodzonych ciecza mozna sobie pozwolic na slabszy olej dzieki wiekszej stabilnosci temperatury.

Rowniez prawda jest ze latwiej przesiaka przez zuzyte uszczelnienia, ale to nie jego wina tylko uszczelnien.

Link to comment
Share on other sites

 

Rowniez prawda jest ze latwiej przesiaka przez zuzyte uszczelnienia, ale to nie jego wina tylko uszczelnien.

 

 

Wiadomo że nie wina oleju ale rozpoławiać silnik po to żeby wymienić wszystkie uszczelki celem zalania syntetyka to też bez sensu.

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

Pójdę dalej. Spinam dwa aku bezpośrednio, a podobno należy plus na aku, a minus na masach pojazdów. Nigdy nic się nie stało, a w zimie praktykuje się to dosyć często.

 

 

Całe życie tak robię bo inaczej za dużo spadków.

 

W sumie to jeden kit, tu i tu trzeba gmerać w środku :biggrin:

 

Monter pamietam ,ze jestes tzw. zlota raczka ;)

:lalag: :icon_mrgreen:

 

 

Znaczy... umiesz zdiagnozować awarię przez wydech?

 

 

Mało tego, pierścionki wymienię :icon_razz:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...