Skocz do zawartości

Triumph Street Triple 765


Rekomendowane odpowiedzi

elo! Zapytam wprost, jak wasze oceny tego motoru, wiem że podobny do większego Speeda ale napewno są jakieś różnice... Chodzi mi głównie o zachowanie motoru (osiągi, co najważniejsze spalanie - nigdzie nie moge wyczytać ile pali).

Słyszałem, że młodsze STREETy trapiło pare chorób wieku dziecięcego, to prawda? Jak ogólnie wypada kwestia jakości i awaryjności?

Pytam w imieniu kolegi, zakochanego w motorach z Hinkley.

pzdr wszystkich Triumfowców!

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem okazji jeszcze jeździć tym modelem więc mogę tylko wspomóc kolegę odnośnikiem do kopalni wiedzy na temat streeta: http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/

 

Tutaj obszerny temat o spalaniu (tyle że trzeba przeliczyć jednostki): http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/79629-street-triple-mpg.html

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie miałem okazji jeszcze jeździć tym modelem więc mogę tylko wspomóc kolegę odnośnikiem do kopalni wiedzy na temat streeta: http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/

 

Tutaj obszerny temat o spalaniu (tyle że trzeba przeliczyć jednostki): http://www.triumphrat.net/street-triple-forum/79629-street-triple-mpg.html

http://www.fadainc.com/mpg_100l.html

z przeliczenia niektórym wychodzi poniżej 5, niektórym nawet 13 xD

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.fadainc.com/mpg_100l.html

z przeliczenia niektórym wychodzi poniżej 5, niektórym nawet 13 xD

 

Pewne nieporozumienia mogą wynikać z tego że istnieje kilka rodzaji galonów (US gallon, US imperial, UK gallon).

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w każdym Trampku komputer liczy innymi galonami w zależności od kraju?

 

Oczywiście że tak. Przynajmniej wiem że tak jest w: Sprint ST1050, Speed Triple 1050, Tiger 1050, Daytona 675, Street Triple 675. (chyba we wszystkich 3-cylindrowych triumphach po 2005 roku).

 

Są następujące tryby pracy komputera:

 

- US: mph, us gallon

- UK: mph, uk gallon

- EU: kmh, litry

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeździłem i speedem i streetem. Porównując, to speed jest wyczuwalnie cięższy, silnik jest agresywniejszy - reakcja na gaz dość gwałtowna od najniższych obrotów no i w mieście mniej zwrotny. Street super lekki, super jeździ po zakrętach, a silnik jest doskonały po prostu, elastyczny niesamowicie, na koło rwie z każdych obrotów(speed również). W tym sprzęcie można się zakochać szybko, ponieważ daje nieprawdopodobny fun z jazdy i jeśli umiesz jeździć, to szaleństwa przychodzą z dziecinną łatwością.

 

Chodziło mi oczywiście o silniki 675 i 1050

Edytowane przez barteck_street

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję polatać na testowym Street Triple R(na wydechu Arrowa)na dniach otwartych Liberty Motors Łopuszańska.

Jeśli szukał bym golasa na miasto i w niedalekie trasy....to już by u mnie stał.Silnik bardzo żwawo reagował od samego dołu na gaz...każde odpuszczenie to strzały z wydechu.

Motocykl jest krótki(rozstaw kół),co sprzyja niekontrolowanym unoszeniem się przedniego koła(co jest bardzo łatwo odczuwalne).Triumph daje niesamowita frajdę z jazdy za sprawa silnika ciągnącego jak Vka od dołu,przez fajny środek,po wysokie obroty jak w silniku R4.

Mialem wrażenie,ze jest bardzo elastyczny jak na ową klasę pojemnościową.Masz 100% czystej zabawy jadąc tym motocyklem,a banan nie schodził z gęby.Niesamowicie lekki,bardzo żwawo reaguje na zmiany kierunku jazdy bez nerwowości.

 

W korkach zero problemów,szeroka prosta kierownica dodaje wygody i pewności prowadzenia.Taki mały seryjny uliczny wojownik,dla którego każde światła to kolejne wyzwanie.

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję polatać na testowym Street Triple R(na wydechu Arrowa)na dniach otwartych Liberty Motors Łopuszańska.

Jeśli szukał bym golasa na miasto i w niedalekie trasy....to już by u mnie stał.Silnik bardzo żwawo reagował od samego dołu na gaz...każde odpuszczenie to strzały z wydechu.

Motocykl jest krótki(rozstaw kół),co sprzyja niekontrolowanym unoszeniem się przedniego koła(co jest bardzo łatwo odczuwalne).Triumph daje niesamowita frajdę z jazdy za sprawa silnika ciągnącego jak Vka od dołu,przez fajny środek,po wysokie obroty jak w silniku R4.

Mialem wrażenie,ze jest bardzo elastyczny jak na ową klasę pojemnościową.Masz 100% czystej zabawy jadąc tym motocyklem,a banan nie schodził z gęby.Niesamowicie lekki,bardzo żwawo reaguje na zmiany kierunku jazdy bez nerwowości.

 

W korkach zero problemów,szeroka prosta kierownica dodaje wygody i pewności prowadzenia.Taki mały seryjny uliczny wojownik,dla którego każde światła to kolejne wyzwanie.

wiele osób twierdzi, że to nie ma motocykla który dawałby więcej funu... czy to prawda? Niestety nie było mi dane jeździć

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesada, jeździłem tym i muszę stwierdzić, że motocykl fajny ale z tymi ochami i achami to chyba przesada. Gdyby zachować jego wagę i wsadzić silnik o mocy jakiś 150km to byłby sprzęt idealny. A aktualnie to jest tylko bardzo dobry motocykl. Na pewno istnieją sprzęty dające więcej radości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Heniek128 - przecież taki motocykl już istnieje - nazywa sie Speed Triple. Poza tym dodając mocy tracisz na poręczności, zwiększa się masa itd.

Dla wielu (i także i dla mnie) to świetna i niedroga alternatywa dla GSR-a/Horneta itd.

 

Kubagsx - z tego co wiem to jedynie problemy były z regulatorem napięcia w niektórych rocznikach (oprócz 2009 chyba)

To przypadłość prawdopodobnie z Daytony 675.

 

Dla mnie w klasie małych nakładowy sprzęt nr 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja bym dorzucił (w Speedzie) słabe hamulce z przodu i naprawdę chamską skrzynię biegów - porównując do innych moto oczywiście. Nawet myślałem swego czasu poważnie żeby lepszej połówce kupić, ale po przejechaniu koło 500kmów jednak podziękowaliśmy. Silnik, moc, waga, wszystko cacy ale mankamenty jak wyżej i bardzo duży promień skrętu na parkingu.

Piszę o poprzednim modelu. Wiem że w nowym coś kombinowali z hamulcami właśnie..

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

Odświeżam temat ponieważ przymierzam się do sprzedaży mojej CBFki. Zakochałem się w Street Triplu i chyba nie umiem się z niego wyleczyć ;)

Mam kilka pytań odnośnie tego motocykla. Po pierwsze jak ma się sprawa z awaryjnością. Jeżdżę motocyklem stosunkowo dużo mianowicie około 12 tys. km w sezon. Głównie jest to jazda po okolicznych miastach, czasem kilka fajnych zakrętów na drogach poza terenem zabudowanym. Czy Triumph nada się do takich zastosowań? Drugie pytanie jest odnośnie ceny. Czy uda mi się kupić w miarę dobrze utrzymany motocykl w cenie około 20 tysięcy złotych?

Interesują mnie także opinie osób aktualnie posiadających to cudeńko odnośnie użytkowania tego motocykla jako codzienne wozidełko.

 

Pozdrawiam

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...