KUBAS007 Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 WitamNiestety podczas wymiany uszczelniaczy okazało się że jeden z przednich amortyzatorów w moim motocyklu nie trzyma. Co ciekawe przed wymianą uszczelniaczy było dobrze no ale to chyba po prostu pech. Mówiąc amortyzator nie trzyma nie miałem na myśli uszczelniacza którego wymieniłem tylko amortyzator znajdujący się w środku rury zawieszenia,odpowiedzialny za hamowanie powrotu, współpracujący ze sprężyna. Z racji ze jest to dosyć mało spotykana usterka może ktoś podpowiedzieć czy przednie amortyzatory w motocyklu się regeneruje? Jeśli nie to gdzieś można kupić czy zostaje tylko serwis?? Szukam po sklepach internetowych ale jedyne co mi proponują z zawieszenia to uszczelniacze ....Pomóżcie bo sezon w trakcie a ja bez motocykla ;/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavek_t Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 A uszczelniacz założony prawidłowo? Może i śmieszne ale mi kiedyś (polecany wszędzie do dziś mechanik) założył odwrotnie uszczelniacze i po kilku km jeden zaczął lać a drugi jeszcze trzymał :) Napisano z telefona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beniamin Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 Zapewne coś źle poskładałeś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toowdie Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 Źle poskładany w środku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moto Racing Posted June 24, 2016 Share Posted June 24, 2016 (edited) może uszczelniacze żle dobrane o 1 mm za małe .... kiedyś kupiłem takie w renomowanej hurtowni części .... katalogowo było ok ale były one ze zwrotu i ktoś raz juz je kupił i oddał wsadzając do opakowania inne .... hurtownia przyjeła zwrot i dalej sprzedała mi ... i oczywiście nie pasowały ... były za luźne ... przy montażu się zorientowałem ale była to moja około 200 naprawa lag w motocyklach Edited June 24, 2016 by Moto Racing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KUBAS007 Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Żaden z Panów nie trafił.. :P Po telefonie do serwisu i informacji ze nowy amortyzator kosztuje 1200 zł poczułem nagły przypływ motywacji i chęci działania... :P Sprawdzając wszystkie możliwe kombinacje amortyzatorów, goleni, sprężyn i tulejek pojawiła się diagnoza iż winny jest ten mały "regulator" na samym dole lagi który w jednej ladze najprawdopodobniej wkręcony chyba jest od innego motocykla, gdyż po wyjęciu obu i sprawdzeniu okazało się ze jeden musi być wkręcony praktycznie maksymalnie a drugi praktycznie wcale aby iglica odpowiedzialna za przepływ oleju była w tym samym położeniu. Ja odruchowo po wymianie ustawiłem je jednakowo nie zwracając uwagi jak były wcześniej stąd uczucie ze jeden amortyzator latał luźno a drugi tłumił dobrze. W każdym razie sytuacja wreszcie została opanowana.. :D Dzięki Panowie za pomoc i do zobaczenia na trasie, a ja lecę korzystać z uroków pogody :cool: :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beniamin Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Myślę że moją wypowiedź powinieneś uznać :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.