Jump to content
Jemajs

H-D,tylko dla pasionatow(.....)

Recommended Posts

I po co baranie odzywasz sie w temacie,jak nie masz nic na temat do napisania ?

Po pierwsze to wypraszam sobie takie odzywki.

 

Wszystko już chyba zostało powiedziane w temacie posiadania H-D.

Chcesz to kupuj, nie chcesz to nie kupuj - nikt Cię tu o to nie będzie prosił i na siłę przekonywał.

A jak nie dorosłeś jeszcze do decyzji, to już Twój prywatny problem...


<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

I po co baranie odzywasz sie w temacie,jak nie masz nic na temat do napisania ?

Dajcie spokój, co do roweru gdyby był z HD to sam nie wiem :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po pierwsze to wypraszam sobie takie odzywki. 

A sobie wypraszaj,nie zamierzam Cie przepraszac,zastanawiales sie dla czego uzylem okreslenia ''baran'' ?

Jak kury gdacza,to ta z sasiedztwa sie odezwie-pies wyje,ten z sasiedztwa tez zawyje itp.Tylko nie wiedza dlaczego.

Gdybys napisal w poprzednim poscie ''na temat'' to co napisales teraz,wszystko bym zrozumial i nie uzyl okreslenia baran.

Wszystko już chyba zostało powiedziane w temacie posiadania H-D.
Chcesz to kupuj, nie chcesz to nie kupuj - nikt Cię tu o to nie będzie prosił i na siłę przekonywa.
A jak nie dorosłeś jeszcze do decyzji, to już Twój prywatny problem...

Gdyby wszystko zostalo juz napisane temat nie ciagna by sie tak dlugo.

Do ''decyzji'' na pewno juz doroslem i stad moje pytania.

Edited by Jemajs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem jeden wyciek w moim RK, spod niedokreconego filtra oleju. A rdzy nie mam nigdzie, na żadnej śrubce. Za to miałem kiedyś Road Stara i ten miał rdzę na każdej prawie śrubie bo pewnie płynął do Polski w tanim kontenerze na pokładzie i do tego nieszczelnym.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wystarczy ze byl uzywany na Florydzie, blisko oceanu.


-PAXP-deijE.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy ze byl uzywany na Florydzie, blisko oceanu.

Prawda. Moto z każdego miejsca na wybrzeżu takie może być choć nie musi. Ale prawda też jest taka że to co w ogłoszeniach to 95% tani import i tacy importerzy raczej się nie przejmują jak motocykl płynie do Europy.

A co do tematu HD kupuje się inaczej niż inne marki - nie ma logikę. Na logikę się nie da. Ktoś mądry kiedyś powiedział "gdyby HD robił samoloty, poleciał byś?"

I ci co odpowiedzieliby "tak" kupują HD.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Po pierwsze to wypraszam sobie takie odzywki. 
A sobie wypraszaj,nie zamierzam Cie przepraszac,zastanawiales sie dla czego uzylem okreslenia ''baran'' ?

Jak kury gdacza,to ta z sasiedztwa sie odezwie-pies wyje,ten z sasiedztwa tez zawyje itp.Tylko nie wiedza dlaczego.

Gdybys napisal w poprzednim poscie ''na temat'' to co napisales teraz,wszystko bym zrozumial i nie uzyl okreslenia baran.

Wszystko już chyba zostało powiedziane w temacie posiadania H-D.
Chcesz to kupuj, nie chcesz to nie kupuj - nikt Cię tu o to nie będzie prosił i na siłę przekonywa.
A jak nie dorosłeś jeszcze do decyzji, to już Twój prywatny problem...
Gdyby wszystko zostalo juz napisane temat nie ciagna by sie tak dlugo.

Do ''decyzji'' na pewno juz doroslem i stad moje pytania.

Wg mnie źle do tego podchodzisz - tak na prawdę to nie ma żadnych, racjonalnych powodów, aby kupić H-D zamiast czegoś japońskiego

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jemajs, czytając Twoje posty widzę, że szukasz trochę na siłę wad technicznych motocykli HD. Ok rozumiem to bo chcesz kupić sprawny motocykl przy którym nie będziesz musiał grzebać. Jednak jak prześledzisz jeszcze raz posty rozmówców na tym forum, to przeczytasz, że już wiele razy padło tutaj zdanie, że tak naprawdę nikt nie zagwarantuje Tobie niezawodności motocykla, czy to będzie nowy motocykl, czy używany, a co ważniejsze czy to będzie motocykl marki HD czy też innej. Prawda jest taka, że niezawodność motocykla zależy od wielu czynników, w nowych motocyklach może to być źle wykonany fabrycznie jakiś element, zły montaż, czy też inne rzeczy, a w używkach wszystko zależy od tego jak ktoś dbał o motocykl. Moim zdaniem prawda jest taka, że jeżeli chodzi o stan techniczny motocykla to jest to w dużej mierze też kwestia szczęścia na jaki egzemplarz się trafi. Moja rada jest taka, że jeżeli naprawdę chcesz kupić sobie HD to skup się raczej na walorach czysto użytkowych, które mają znaczenie dla samej jazdy ( jak się siedzi na moto, jak się prowadzi jak hamuje, no i jak wygląda ). Jak już sobie upatrzysz dany model ( lub modele ) to wtedy powinieneś poszukać kogoś kto zna się na motocyklach HD i wybrać najbardziej sprawny technicznie egzemplarz. Nikt na tym forum nie da Tobie gwarancji niezawodności, czy sprawności jakiegokolwiek motocykla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prawda. Moto z każdego miejsca na wybrzeżu takie może być choć nie musi. Ale prawda też jest taka że to co w ogłoszeniach to 95% tani import i tacy importerzy raczej się nie przejmują jak motocykl płynie do Europy.

Tak nie do konca, east coast US jest wilgotniejszy, a Floryda jest specyficzna pod tym wzgledem. Wiadomo im dalej od oceanu tym lepiej dla maszyny, w Los Angeles i miejscowosci polozone nad oceanem jak Malibu Santa Monica itd. sa o niebo mniej ze tak powiem zasolone od np. podobnych na Florydzie. Chce powiedziec ze duze znaczenie ma skad moto w USA przyjechalo do EU. Podczas samego transportu rdza go nie wezmie, za krotki okres. Poza tym kazde moto jest niemal identycznie pakowane.


-PAXP-deijE.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Patrząc na te filmiki to widzę, że moto są zalane SE3 czyli oryginalna oliwa i patrząc po kolorze. W dwóch filmikach widzę, że oliwa kapie z pod śruby spustowej w sprzęgle a w trzecim spod śruby skrzyni. Tak mi się wydaje. Oleje SYN3 nie są jakoś rewelacyjne i nie nadają się do sprzęgła i skrzyni ponieważ nie trzymają lepkości i tak dalej nie będę się rozpisywał bo nie o to chodzi (mam badania i analizy na tym oleju w różnych HD). Wydaje mi się, że po porostu za słabo są dokręcone śruby spustowe i leci olej.

Co do nazewnictwa kolegów z forum to powinieneś uważać co mówisz bo akurat kolega streng9 zna się na rzeczy (obsługa serwisowa HD) i odpowiedział dobrze, bo jesteś bardzo niezdecydowany.

Rozumiem Twoje niezdecydowanie także bo stałem przed takim samym wyborem całe życie jeździłem Japonią ale zachciało mi się wymarzonego HD więc go kupiłem. I co, ano powiem tak uczę się, żyć z tym HD nie jest to mój wymarzony motor i wiem, że wrócę do japoni. Ale na dzień dzisiejszy latam na HD i jest OK a co życie przyniesie zobaczymy. Ja na Twoim miejscu kupił bym japonię np: Yamaha 1900, który jest naprawdę mega i latał do końca a HD sobie odpuść.

 

Pozdrawiam

Edited by maniek1300

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jemajs,

 

Z Twoich wypowiedzi wyraźnie widać, że poszukujesz czegoś innego...

Nie kupuj H-D. Będzie rozczarowanie.

Jeśli oczekujesz idealnej "maszyny" rozumianej jako zbiór części - są lepsze motocykle i niektóre sporo tańsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmhm ciężki wybór ;) Ja napisze tak - być moze wynika to z tego ze moim pierwszym poważnym moto był Junak;) Jak człowiek dorastał i wracał ze szkoły to zawsze na widok starego Junak , a już nie wspominając Harleya serce przyspieszało. Jakoś na widok Japonii nie pamiętam aby efekt był przynajmniej podobny. Od młodych lat człowiek zawsze marzył i dążył żeby mieć HD i tak tez sie w końcu stało. Powiem więcej - gdyby ktoś powiedział ze w HD po 40 czy 50 tys trzeba robić remont silnika - tez wybrałbym HD. Ktoś powie ze ta marka istnieje tylko dzięki legendzie - moze i tak jest. Jednak po przejechaniu sie Yamaha Midnight Star która ma mój serdeczny znajomy - zgadzam sie, aksamitna praca, podczas jazdy cichy szum ale tylko wiatru ;) nic nie stuka nie puka - ten motocykl jest po prostu poprawny taki jaki ma być. A wsiadając na HD - przynajmniej takie jest moje zdanie - człowiek przemieszcza sie w inny świat i dla mnie to jest magia tej marki. Po odpaleniu i wyjechaniu na drogę nie myśle o żadnych ważnych czy mniej ważnych sprawach. Liczy sie tylko droga i tego każdemu życzę. Dodam jeszcze jedno - nie ma także większej przyjemności jak gapienie sie na zaparkowany sprzęt ociekajàcy chromem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już widzę te wycieki w niemieckim salonie. I plamy na podłodze. Dla emigranta, wycieki nie do zaakceptowania. Dla Niemca, który pewnie mieszka tam od przed-Hitlera, to normalna rzecz w największym salonie w DE! BTW, motór czasami musi sobie prychnąć-kichnąć.

Epopeja tylko po to, żeby gość pisał smarował paszkwil o wadliwości, kiepskości i tandetności naszego boga albo nawet bożka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już widzę te wycieki w niemieckim salonie. I plamy na podłodze. Dla emigranta, wycieki nie do zaakceptowania. Dla Niemca, który pewnie mieszka tam od przed-Hitlera, to normalna rzecz w największym salonie w DE! BTW, motór czasami musi sobie prychnąć-kichnąć.

Epopeja tylko po to, żeby gość pisał smarował paszkwil o wadliwości, kiepskości i tandetności naszego boga albo nawet bożka!

Zgadzam sie w 100% W zasadzie jak głębiej wejść w temat to nie ma na świecie sprzętów bez wad - zawsze sie coś znajdzie nawet w Japonii;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jemajs. Nie kupuj HD. Odradzam nie dlatego, że mam coś przeciwko HD. Po prostu jeszcze nie teraz. Przeszedłem tę samą drogę. Dla mnie też jeszcze nie nadszedł czas. Pewnie nadejdzie. Na pewno. Kup coś, co pasuje Ci cechami użytowymi. A jak koniecznie chcesz, wypożyczalni oferujących Harrego jest w Niemczech w bród. Podjedź, weź na weekend i będziesz wiedział po kilkuset kilometrach. Jak się zauroczysz to Ci wycieki nie będą przeszkadzać :-)

Edited by Maartin

---

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...