Skocz do zawartości

Jakie 125 polecacie ? na 1sze moto


Rekomendowane odpowiedzi

Witam z racji iż mija 3 lata jak zdałem prawko B , myślę nad zakupem jakiegoś 125 , najlepiej podoba mi się honda nsr 125 ;) jc22 tylko że ciężko wyrwać zadbaną wszystko że tak powiem zajechane to co na olx /allegro siedzi ;/ kilka oglądałem niby igiełki a po przyjechaniu na miejsce całkiem inny widok . I Tutaj moje pytanie czy możecie mi coś innego polecić typu 125 ew 150 co mogło by te 120-130 zamknąć ? nie musi być koniecznie 2t i może być coś typu Honda Varadero itd tylko coś szybszego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego, czy chcesz tą 125 traktować jako pierwsze moto i iść dalej, czy chcesz kupić pierdziela i tłuc się bez robienia pełnego A.

Wariant 1 - kup coś taniego, naucz się jeździć, sprzedaj i kup normalne moto. Chyba najlepsza droga, nie wywalisz masę kasy na start, nawet jak Ci się odwidzi to pogonisz bez większych strat.

Wariant drugi - R125, MT125, RS3, jest tego całe mnóstwo. CBR125 bym odpuścił, małe to, w sumie jak rower,nie kula się szybko itp. W ogóle osiągi są raczej bardzo podobne, powyżej 110 może być różnie.

A odnośnie tego kawałka "ew 150" - jak nie chcesz przeczytać, że masz spier**lać, to lepiej nie pisz tutaj takich rzeczy. Na 150 musisz mieć prawko i koniec.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR jest mała to fakt, ale osiągami nie odstaje od innych.

części za grosze, silnik nie do zabicia, jej mały rozmiar w mieście to wielki plus.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy nie odstaje?? Nie odstawała od En-125, to fakt, jeździłem koło takowej na swoim golasie i w sumie osiągi były te same.

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taka na gaźniku, kilkukrotnie "ścigalismy" się ze znajomymi na innych 125"tkach.

W porównaniu do yzf R125 honda ma lepszy start i do 100 była pierwsza. Powyżej r miała lekką przewagę.

Z rs4, praktycznie to samo.

Od ybr, gn 125 cbr była zawsze szybsza

Nie były to jakieś wielkie różnice, ale jednak. Tyle że cbr to jednak rower z wyglądu.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może znajoma miała jakiś lipny egzemplarz. Ta konkretna sztuka miała troszkę lepsze odejście, ale zawsze ją dogoniłem, pod górkę było to samo co na En itp. A en to w sumie nic innego jak Gienek z innego rynku przecież ;).

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz nsr , przynajmniej to jedzie nie to co cbr 125...

 

ja miałem ten silnik w crm 125 ( drobne różnice ) i polecam w ciul jadu bo mocno odczuwalne rezo , przyjemne osiągi , jak nie pałujesz to idzie osiągnąć niskie spalanie

 

masz jeszcze TZR 125 tam coprawda jest silnik dt 125 i jest sporo słabsza od nsr ale napewno mocniejsza od wszelkich 125 4t

 

no i rs125 aprilli ta też jest dzika jak kobita w wyrze po wypłacie , aczkolwiek ten rotax ponoć ma swoje bolączki i różnie z tą bezawaryjnością bywa...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego, czy chcesz tą 125 traktować jako pierwsze moto i iść dalej, czy chcesz kupić pierdziela i tłuc się bez robienia pełnego A.

 

Wariant 1 - kup coś taniego, naucz się jeździć, sprzedaj i kup normalne moto. Chyba najlepsza droga, nie wywalisz masę kasy na start, nawet jak Ci się odwidzi to pogonisz bez większych strat.

 

Wariant drugi - R125, MT125, RS3, jest tego całe mnóstwo. CBR125 bym odpuścił, małe to, w sumie jak rower,nie kula się szybko itp. W ogóle osiągi są raczej bardzo podobne, powyżej 110 może być różnie.

 

A odnośnie tego kawałka "ew 150" - jak nie chcesz przeczytać, że masz spie**alać, to lepiej nie pisz tutaj takich rzeczy. Na 150 musisz mieć prawko i koniec.

 

Sprawa ma się tak kiedyś tam lata za "małego " jeździłem komar kadet itd ;) później byl simson majac 18 lat sprzedałem go kupiłem auto a teraz chciał bym wrócić do moto i usiąść na coś większego tzn 125 ;) pojeździć rok minimum może dwa i więcej a później robić A , czytałem o cbr ze jest ona mała a ja mam 180 cm wzrostu wiec może być ciężko ;) A co do ceny powiedzmy niech będzie 5 tyś ;) ew coś wyżej troszkę ;)

Edytowane przez Chudy155a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...