Skocz do zawartości

Problem po pseudo remoncie


Krisu142
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Benzer Aston 50 4t 2011r.

A więc miałem problem z kompresją bo mi pierścienie się uszkodziły postanowiłem je wymienić lecz wpadłem na lepszy pomysł zamówiłem od razu przeróbkę na 72ccm. Bo wiecie docieranie i te sprawy są męczące po co dwa razy docierać skoro planowałem i tak zmienić na większą pojemność. A więc wracając do sprawy okazało się że w zestawie nie dostałem łańcuszka rozrządu a powinien być dłuższy bo wszystko jest o parę milimetrów wyższe. A nie mając kasy już niestety byłem zmuszony na szybko założyć stary cylinder bo strasznie potrzebowałem go na wieczór :/ Mojemu zdziwieniu po ustawieniu rozrządu na magnecie na T i na głowicy na znaczek nie chciał odpalić wszystko było po staremu, postanowiłem na pycha nic oczywiście sprawdziłem iskrę jest i do tego bardzo dobra a paliwo dochodzi bo w gaźniku nic nie zmieniałem. Rozpaczliwie szukając wyjścia przestawiłem rozrząd w prawo o jeden potem o dwa i tu mojemu zdziwieniu okazało się że zaczął się odzywać kiedy ustawiłem go o 6 od pozycji na T i znaczka odpalił pociągnął mnie nawet ale kiedy dawałem nawet manetkę na maksa to maks 4 tys obroty i powoli mu spadały kiedy przestawiłem o jeszcze jeden już się nie odezwał na kolejnych ząbkach jedynie mniejsza reakcja z jego strony :/ Wróciłem do ustawienie gdzie mi odpalił zacząłem bawić się gaźnikiem kiedy zwiększyłem dopływ paliwa na iglicy, po czym próbując na kopkę go odpalić doszedł do 7 tys obrotów chwilę to utrzymał i zgasł po czym nie chciał mi odpalić przez chwile. No tak po paru sekundach spróbowałem ponownie i odpalił doszedł do 4 tys obrotów i zgasł :/

Czy to wina tych starych pierścieni czy może to być wina zaworów czy to w ogóle inna sprawa?? Ale najbardziej mnie dziwi że poprawnie na znak na magnecie na T i na głowicy to tylko słychać jak tłok wykona 3 ruchy i gaśnie a jak rozrząd jest na pozycji kiedy mi odpala to np mi czasem wał zblokuje :/

Ogólnie dla rozbawienia, tego wieczora niestety musiałem jechać rowerem 16km i z powrotem 16km, że nie było mi do śmiechu kiedy jeszcze w drodze powrotnej mnie deszcz złapał -,-

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie pali na ustawionym rozrządzie na znakach, a pali po przestawieniu wszystko wskazuje na zerwany/przestawiony klin na kole magnesowym. Miałem ostatnio taki problem. Klin jest bardzo niski i łatwo przestawić przy dokręcaniu nakrętki mocującej koło magnesowe.

Koło magnesowe jak jest na znaczniku T to tłok powinien być w GMP.

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...