Skocz do zawartości

olej znika bez żadnych śladów Z Hondy CBF250


Franz.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z Hondy CBF250 znika olej bez zadnych poszlak. Nie widac niebieskiego dymu, w zadnym miejscu nie widac wycieków. Czy ktos z was mial podobny problem ? Na roznych forach czytajac dowiedzialem sie ze moze to byc wina uszczelniaczy zaworowych.

Motocykl jest dosyc malo popularny. Czy silnik z CBFa jest uzywany w jakichs innych urzadzeniach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy sprawdzasz czy puszcza chmurkę? na postoju?

Może Ci puszczać chmurkę podczas jazdy czego nie widzisz.

Odpowiedz na pytanie Dominika.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kiedyś pewien doświadczony mechanior pokazał prosty test. Na rozgrzanym silniku przytrzymaj obroty gdzieś na 2/3 skali po kilku sekundach walnij gwałtownie do odcięcia i w ułamku sekundy całkiem odpuść. Jeśli wtedy zobaczysz błękit, to raczej winne będą pierścienie. Ale ręki za ten "test" nie podłożę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem walnięte pierścienie w jednym motocyklu to chlał około 2l / 1000km, kopcił dopiero po rozgrzaniu i bardzo ostrym przegonieniu pod czerwone pole. Wystarczyło, że pojeździłem spokojnie, schłodził się i kopcenie ustawało. Motocykl chłodzony powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzałeś dymienie ? Ta xr z mojego filmiku na wolnych obrotach ciepła nie puszczała nawet dymka , po lekkiej przegazówce też nie, a pod obciążeniem sam widzisz :D a brała 1-1.2l/100km oleju :D

 

 

 

Jak miałem walnięte pierścienie w jednym motocyklu to chlał około 2l / 1000km, kopcił dopiero po rozgrzaniu i bardzo ostrym przegonieniu pod czerwone pole.

 

mi syfsuki drz400E jak brał koło 0.3/100km to nie dymił wcale nawet jak dostał do spodu to nie widać było dymu a brał olej bo nie było nicasilu i tłok do roboty .......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli airbox to plastkiowe pudło w który idzie przewód z syfami z silnika jak i kanał powietrzny od filtra powietrza to nic tam nie ma. Nie zostawia tez zadnych śladów na postoju gdy jest wyłączony jak i gdy silnik działa.

Mój olej to syntetyczny motul 5100 10w40. Po podgrzaniu nie widać żeby dymił na niebiesko. Dla mojego kumpla który najmuje się mechaniką dużo bardziej zywiołowo niż ja chmurka po odkręceniu manetki wyglądała na zbyt dużo mieszankę.

Na chwilę obecną zamawiany jest najtańszy olej mineralny. Jeśli nie da to żadnych objawów rozbieram silnik i oglądam cylinder od środka.

Czy w miejscu od strony korka inspekcyjnego powinien być olej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...