Skocz do zawartości

Sportowy-turystyk powyżej 1000 ccm


Rekomendowane odpowiedzi

JA to zawsze się zastanawiam, nad definicją motocykla "sportowo-turystycznego" i jakoś nie potrafię go/jej znaleźć.

Co do hajki i poruszania się nią w mieście, to tak jak wyżej. Ani mniej ani wiecej problemu nioe ma, niż np. każdym innym o podobnych gabarytach. Powiedziałbym, że nawet lepiej się nią jeżdzi niż porównywalnymi motongami.

Dzięki za odpowiedź.

 

 

Przekopałem cały wątek. Więęęcc....jeśli chodzi o Triumpha to poszukaj nie Sprint ST tylko GT, bardziej przystosowany do turystyki,ale jak z ceną to nie wiem. Haykę sobie odpuść, kiera w dole - dla mnie to nie są wygodne motocykle. FZ1 dobry, ale mały, wg mnie źle znosi pełne obciążenie drugą osobą i kuframi. FJR 5 biegów, wcale nie takie małe spalanie, dużo bajerów , elektryka w FJR jest taka sobie, w pierwszych rocznikach padały takie i owakie rzeczy. Droższa w serwisie. K1200? Pamiętaj,żeby lać 98, coś kojarzę że ma czujnik spalania stukowego, nie takie paliwo to się zapala i może być różnie. K1300 tego nie ma. Oba mają do dupy tylne siedzenia dla pasażera, chyba że mowa o GT. A może Pan European 1300? Szybki, wygodny, ciężki :) Pamiętaj,że komfortu potrzeba więcej i częściej niż atomowego przyspieszenia.

Dzięki za odpowiedź ;) Komfort wiadomo ważniejszy, ale to kwestia indywidualna, co kto może wytrzymać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

JA to zawsze się zastanawiam, nad definicją motocykla "sportowo-turystycznego" i jakoś nie potrafię go/jej znaleźć.

 

 

 

No taki co wygląda jak przecinak ale jest dużo cięższy, dzięki czemu można nim pojechać do Chorwacji :biggrin:

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No taki co wygląda jak przecinak ale jest dużo cięższy, dzięki czemu można nim pojechać do Chorwacji :biggrin:

Dodałbym jeszcze, że da się do niego podczepić jakieś kufry :) Mniej więcej tak go można zdefiniować.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Gratulacje! Dobrze, że wróciłeś z info co kupiłeś ;)

 

Pozdr.

F.

 

Chyba o to chodzi, żeby w takim temacie zakończyć swoim wyborem :D Sentyment i stan przekonał mnie akurat do FZ1, więc myślę, że spełni moje oczekiwania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Cześć,

Pracując w kopalni kokosy leciały z niebios i myślę o innym motocyklu.

Główne założenia to sprzęt uniwersalny, którym można pojeździć dla przyjemności po zakrętach ale czasem też w dwie osoby zrobić 300km w jedną stronę, tak żeby pasażerka nie chciała mnie zabić.

Nie bardzo wiem w którą stronę patrzeć.

Miałem okazję jeździć B12 ale to zdecydowanie nie to.

 

Zastanawiam się nad:

FZS 1000

CBF 1000

TDM 900

 

Co jeszcze warto wziąć pod uwagę zakładając, że budżet to 13 tysięcy?

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XJR-a to lokomotywa na kołach o bardzo przyjemnej charakterystyce silnika. Ogromny moment obrotowy, świetne zawieszenie ohlinsa, dobre hamulce. Nadaje się zarówno do jazdy w koło komina jak i do dalekich wypadów we dwoje. No i ten ponadczasowy wygląd!

 

To prawdopodobnie jedyny motocykl który godnie zastąpi mojego Bandita :biggrin:

Edytowane przez tadeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...