Skocz do zawartości

SV650 & Virago 750


Gość Urbajabba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat F650 nie ma dołu ale tym bym się w ogóle nie przejmował bo taki jest jego urok, że ciągnie dopiero od 2,5-3 tys.obr. To taki mały wariat, trzeba troszkę przygazować, żeby szedł bo zaraz przypomni o redukcji wibracjami. Kwestia przyzwyczajenia. Poza tą specyfiką to ma same zalety - wjedzie wszędzie, sucha miska, mało pali, jeździ wolno więc nic nie wieje. Dobre moto na początek a nie jakieś czopery. Po 1-2 sezonach pomyślisz czy wchodzisz bardziej w teren czy szosa itd.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie obroty ma ten motorek przykładowo przy 70km 100 i 120 na 5 biegu? Można nim tak jechać czy silnik się meczy przy 70?

 

Piątkę to ja mu zapodaję dopiero przy 100km/h bo poniżej stówki na piątce ciężko mu się zebrać. Jak chcesz jechać 70km/h to na 3 lub 4 biegu, piątka przy tej prędkości to będzie szarpanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał kupować motocykl za 7 tyś . to nie pakował bym sie w bmw .Chyba ze masz drugie tyle na jego późniejszy serwis i naprawy.

 

 

Generalnie kupić w tych pieniazach z wyżej wymienionych motocykli w stanie do jazdy, będzie ciezko.

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał kupować motocykl za 7 tyś . to nie pakował bym sie w bmw .Chyba ze masz drugie tyle na jego późniejszy serwis i naprawy.

 

A cóż takiego kosztownego jest w serwisowaniu F650? Pytam z ciekawości bo może o czymś nie wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Urbajabba

Gdybym miał kupować motocykl za 7 tyś . to nie pakował bym sie w bmw .Chyba ze masz drugie tyle na jego późniejszy serwis i naprawy.

 

 

Generalnie kupić w tych pieniazach z wyżej wymienionych motocykli w stanie do jazdy, będzie ciezko.

Powiesz skąd takie stwierdzenie? Też mogę napisać że kupując coś wtopisz kasę bo nie lubie tej marki albo kiedyś nadziałem się na jej produkt ale odradzasz mi czegoś a ja poważnie sie zastanawiam nad wywalniem kasy na ten motorek zatem mógłbys temat rozwinąć jeżeli na prawdę miałeś styczność z tym silnikiem, motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał kupować motocykl za 7 tyś . to nie pakował bym sie w bmw .Chyba ze masz drugie tyle na jego późniejszy serwis i naprawy.

 

też jestem ciekaw, bo f650 miał zawsze opinię bezawaryjnego i oszczędnego motocykla. chyba, że jak to zwykle bywa wypowiedź jest z gatunku "ciotka szwagra przy wódce mówiła, ale nikt dokładnie nie wie o czym" czyli jakiej dziwne uprzedzenia do marki

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujac 20 letni bmw f650 z przebiegiem ponad 100 -200 tys . bo w tej kasie nic innego nie ma chyba nie oczekujesz ze ktoś sprzedaje dopieszczone cacko ?

Im mniej wydaje się na moto tym więcej potem trzeba dołożyć.

 

 

 

W takiej maszynie moze pasc wszytko, a jakos nie na darmo wyznawcy bmw dylaja z calej Polski do serwisu w bielsku białej .

 

Usterki, z tych najczęściej pojawiających W F650 to: uszczelniacze pompy wody, napinacz rozrządu i czasami bendix.

 

Wejdz na forum http://f650gs.pl/

i tam poczytaj.

 

To dobra maszyna ale za taka kasę oczekiwał bym jeżdżącej skarbonki.

 

Piszac cos negatywnego o bmw czuje sie jak na forum wyznawców marki bmw.

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujac 20 letni bmw f650 z przebiegiem ponad 100 -200 tys . bo w tej kasie nic innego nie ma chyba nie oczekujesz ze ktoś sprzedaje dopieszczone cacko ?

Im mniej wydaje się na moto tym więcej potem trzeba dołożyć.

 

 

 

W takiej maszynie moze pasc wszytko, a jakos nie na darmo wyznawcy bmw dylaja z calej Polski do serwisu w bielsku białej .

 

Usterki, z tych najczęściej pojawiających W F650 to: uszczelniacze pompy wody, napinacz rozrządu i czasami bendix.

 

Wejdz na forum http://f650gs.pl/

i tam poczytaj.

 

To dobra maszyna ale za taka kasę oczekiwał bym jeżdżącej skarbonki.

 

Piszac cos negatywnego o bmw czuje sie jak na forum wyznawców marki bmw.

 

Trochę stereotypami jedziesz (abstrahuje od marki) . Owszem, wiadomo, ze zawsze coś trzeba włożyć w kupiony motocykl ale żeby od razu go skarbonką nazywać?...

Bardziej ufam starszym konstrukcjom niz tym nowym i nie ma reguły czy bez dużych kosztów dłużej pojeździ użytkownik starszego motóra czy nowszego.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie jestem zdecydowany możecie nadal proponować :)

Miała być tylko V-ka , potem wybrałeś singiel. No to zobacz też R4 np. Suzuki GSF 600N. Bardzo popularny i tani w serwisie. Może istotne: dosyć wygodny dla pasażerki. Poglądowy egzemplarz:

http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gsf-bandit-n-600-raty-0-kat-a2-gwarancja-dowoz-fv-ID6yggmr.html#2768a8e918

Jak go ogarniesz to sądzę że wystarczy na dłużej niż rok.

 

Co do singli.

Syn sąsiada kupił sobie na dojazdy na studia Aprilia Pegaso 650. Już 3 lata codziennie przejeżdża mi pod oknami przez cały rok "studencki" i oprócz standardowego serwisu nic przy nim nie robi. W wakacje zaś jeździ po Polsce i okolicy. Silnik ma taki sam jak F650, produkowany przez Rotaxa. Taki jak ten, w innym malowaniu:

http://otomoto.pl/oferta/aprilia-pegaso-wtrysk-jeden-wlasciciel-ID6ydQdL.html#9dcb606389

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 4 lata F650GS, '03. Bardzo dobrze go wspominam. Wcześniej miałem XT125R i przesiadka była bezbolesna.

Kolega w tym czasie miał F650 z '96 o też sobie go chwalił. Drugi kolega ma F650 z 5 lat, klepie tym po szosie i po lesie, nie pieści się z nim i dalej super chodzi, aż sam się nadziwić nie może, że Betka wciąż żyje.

Co do kosztów eksploatacji to nie są specjalnie wyższe od Japonii, a zaopatrzenie w części jest raczej dobre. Od autoryzowanego serwisu do Allegro.

A wracając do SV vs. Virago - SV. Z tych dwóch moto wydaje się być lepszym "punktem wyjściowym" w późniejszym określeniu swoich preferencji, czyt. bardziej uniwersalny.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem SVką, ale o wiele fajniej pomykało mi się Gladiusem. Może takie zboczenie wynikające z zamiłowanie do enduro (taka fajna pozycja do jazdy)? Wygodna pozycja, bardzo zwrotny, elastyczny (zresztą to chyba ten sam silnik co w SV?). Jeśli miałbym wybierać, to wolałbym Gladiusa, tylko czy w tej kasie coś znajdziesz, to już inna sprawa... Do tego są trochę przewartościowane przez to że zdaje się nimi prawko, i spora część kursantów szuka później takiego sprzętu. Ponoć rekordy popularności bije za zachodnią granicą, może KS coś o tym by napisał... Więc może by warto spróbować coś z zachodu dla siebie w rozsądnej cenie ściągnąć?

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć rekordy popularności bije za zachodnią granicą, może KS coś o tym by napisał... Więc może by warto spróbować coś z zachodu dla siebie w rozsądnej cenie ściągnąć?

No nie wiem, raczej tak nie jest. Od dłuższego czasu czytam niemiecką prasę motocyklową i rożne jutuby niemieckie oglądam.

Raczej Gladius uchodzi za sprzęt dużo mniej popularny od poprzedniej SV, jest uznany przez klientów za bardziej kobiecy moto. Nawet w wywiadziku z EICMA z przedstawicielem Suzuki na Niemcy ów człowiek powiedział, że SV wraca w formie bardziej sprzed ery Gladiusa, m.in. odzyskując bardziej unisex wygląd. Pokładane są większe nadzieje dot. sprzedaży i popularności.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, po wielu "przejażdżkach" wszystkimi prawie motocyklami, które były mi wcześniej proponowane stwierdzam że nie dostrzegałem jednej rzeczy. Jestem raczej małego wzrostu, drobnej budowy i wszystkie te sprzęty były dla mnie za wysokie prócz virago oczywiście. Dlatego na nowo zrewidowałem to czego chcę i skupiłem się na wygodnej pozycji za kierownicą oczywiście nadal pamiętając o dźwięku z pieca koniecznie dwójki.

 

Przejechałem się Hondą CBF 500 i moje pierwsze uczucie jadąc nią, TO JEST TO! Bardzo płynnie oddaje moc pięknie mruczy twin no i pozycja jest genialna, wyprostowana, siedzenie nisko, cały motor wygląda dla mnie zajebiście! Więc po kilku wypadach go kupiłem i się docieram teraz 1000km za mną :)

 

Jak się oblatam to może jakąś szerszą opinie napiszę na razie czuje że sprzęt zostanie ze mną na bardzo dłuuuugo...



Dziękuj wszystkim za pomoc i poświęcony czas! Wasze opinie były dla mnie bardzo pomocne, Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...