Jump to content
Sign in to follow this  
chorcio

Harley Electra Sport z 1993 r. - do oceny

Recommended Posts

Witam, wymyśliłem sobie taki motocykl Electra Sport z 1993 r. do motocykla są kufry i szyba - ma on kosztować ok. 18.000 tyś zł , przebieg (deklarowany przez sprzedawcę ) 24tyś mil - to sprawdzę po otrzymaniu VIN. Zastanawia mnie jedno czy te wczesne EVO mogą zaskoczyć mnie jakimiś niespodziankami - w zasadzie ma to być drugi motocykl (dodatkowy) do Heretyka na TC. No i najważniejsze jak Wam się widzi w ogóle takie moto - oczywiście zdaje sobie sprawę , że muszę mu poświęcić czas i dodatkową kasę aby cieszył oko - zima idzie to będzie na to czas.

 

post-4979-0-03407400-1449307426_thumb.jpgpost-4979-0-90265000-1449307439_thumb.jpgpost-4979-0-74436900-1449307451_thumb.jpgpost-4979-0-48278700-1449307457_thumb.jpgpost-4979-0-03407400-1449307426_thumb.jpg


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Czy on jest ohydny, czy to ja sie nie znam., pewnie jedno i drugie :)

 

Z motorami jest jak z dziewczynami, czlowiek sie chce pochwalic coz za cudo podbilo jego serce ,a tu kubel zimnej wody koledzy wyleja na leb :) Mam nadzieje ze inni dostrzega cos pozytywnego w tej maszynie.

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz co do wygladu to mi odpowiada - jako model a ta deska z łady dla mnje super. Niestety też zdaje sobie sprawę , że akurat temu duuuuużo brakuje do pięknego , a nawet ładnego wyglądu. I właśnie myśle czy zawsze słaby stan wizualny = padaka mechaniczna.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To też widzę i raczej mi tu pasuje 124tyś mil niż 24tyś . Nadal czekam na Vin i może wyjaśni się więcej.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Pierwsze slowa napisalem ze smierdzi padlina i problemami, edytowalem zeby nie bylo az za nadto dosadnie.

Znajdz sobie jakies fajne HD, ale to nie bedzie 18 tylko kiele 50 lub wiecej. Ale tez i z czasem warte bedzie nie mniej tylko wiecej. A przy takim smietniku upierdolisz sie tylko i nic duzo lepszego z tego gowna nie zrobisz. Lepiej te rece/robote wlozyc gdzie indziej np pod spodnice, bedzie wiecej radochy



Za 11-13 kola papierow mozna kupic w super stanie Springera, z przebiegiem do 10 tys mil. Wiem, wyjdzie duzo wiecej, ale to jest motor ktory jest zawsze wart jakas kase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz Robert zdaje sobie sprawę , że to padaka pod względem wizualnym - ale to akurat nie problem , bardziej martwi mnie że ten silnik też wygląda słabo . Robert ile może w Usa kosztować w takim stanie. Z drugiej strony tak jak piszesz to jest raprem ok. 18 tyś a nie 50 więc igły za tą kasę to nie będzie :(


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe patrząc na ceny to odnoszę wrażenie , że to w Polsce produkują harleya i dodatkowo Amerykanie oddają nam swoje idealne motocykle za bezcen - może tak nam rekompensują sprzedanie nas Ruskim po 45.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yuby masz racje w zasadzie tyczy się to wszystkiego , nie tylko motocykli.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Hehe patrząc na ceny to odnoszę wrażenie , że to w Polsce produkują harleya i dodatkowo Amerykanie oddają nam swoje idealne motocykle za bezcen - może tak nam rekompensują sprzedanie nas Ruskim po 45.

Chorcio ludzie mysla ze w stanach harleye po rowach leza, tu latwiej sprzedac HD niz w PL, ceny kazdy widzi, jest ebay, craigslist, cycletrader, itd. Za dobra maszyne trzeba i tu zaplacic. Dolicz do tego oplaty, transport, zarobek tego co sciaga, cena za taki sam sprzet w PL musiala by byc prawie dubeltowa. Obstawiam ze 95% sprzetow sciagnietych ze stanow, bylo grzebanych, potem Fis meczy sie z tym, co nikt naprawic nie zdolal. Pol biedy jak kupuja po jakis malych przygodach, takich ze wymienia czesci na nowe i nie ma sladu. Prostuja te ramy tylko trzeszcza, i do glupiego polaczka, polak polaka w chu*a robi, bo tak to trzeba nazwac, sam znam takiego co sciaga ze stanow powypadkowe, myslicie ze ktos sie dowie prawdy? zna ja tylko on. Sam myslalem zeby dorobic sobie i sprzedawac w PL HD, tylko takie iglielki, nietkniete z malymi przebiegami, ale to nie ma sensu, konkurowac z cenami powypadkowych, popowodziowych, itd, nie ma szans.

Sa piekne motocykle i jest w czym wybrac, ale trzeba zaplacic, jak sie nie ma odpowiedniej sumy, to lepiej kupic plakat HD i powiesci nad lozkiem.

 

Ps oddaj mi moje tlumiki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tłumiki są zbyt cenne aby je tak po prostu oddać. Z resztą teraz je mam w kolejnym sofcie.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Kurczę lekka przesada z tą ceną

hmm wcale nie przesada, jesli chodzi o cene tego Heritage z ogloszenia, ma znikomy przebieg, jest w idealnym stanie(dopytalem tel). Czym ze jest te nedzne 9 kafli :) za tak piekny i unkatowy sprzet, z najlepszych lat produkcji HD, w porowaniu z np nowym zlomem za 18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panow.

Na HD sie nie znam(ale sie ciagle ucze i ujezdzam mojego Sporta Sporta do oporu,wczoraj 180 km, plus 2 C)ale jesli chodzi o milaz w autach czy motocyklach,to raczej mozecie wierzyc temu,co jest na licznikach.Cyferki zmieniaja sie od granicy wod terytiorialnych USA do domu klienta albo placu dilera.

W Stanach cofanie licznika jest przestepstwem FEDERALNYM,tzn.ze jesli Ci udowodnia,ze to zrobiles to jestes karany podwojnie!!

I zaden normalny na umysle diler czy sprzedawca nie cofnie iles tam tys.mil zeby zarobic pare tys.dolcow ale w razie wpadki "zarobic" 20 lat paki.

Oni tutaj bardzo tego pilnuja,za duzy rynek i konkurencja,zeby sobie zartowali.

Tak samo jest z poczta.Np.jesli wyslesz do kogos list z grozba i Cie zlapia,to masz normalny wyrok sadowy i dwa razy tyle(minimum) za to,ze uzyles do tego urzedu federalnego!.

 

A propos mojego HD,mam maly wyciek z przedniego prawego amortyzatora,tyle,ze widac czarny slad na chromie.Nie wiem,czy robic to tutaj czy juz takiego poslac do Polski,bo sezon zaraz sie skonczy.Chce go jeszcze dac we wtorek (ma byc ladnie)do przegladu,zeby zobaczyli co i jak tzn.hamulce,olej itd.Pewnie jeszcze cosik wynajda i teraz dylemat,gdzie to robic tu czy w Pl.Jak myslicie?

 

Solo Mustang i bagaznik zamiast tylnego siedzenia juz sa w domu,teraz tylko ta torba na bok,bo sakwy jednak odpadaja i gotowy.

Aha,jeszcze jedno.Klamka sprzegla jest strasznie daleko,da sie to jakos przyblizyc czy trzeba klamki zmienic,jak zrobilem w Kawasaki?

 

Robert,to co piszesz to swieta prawda,za dobry motor trzeba swoje zaplacic,choc zdarzaja sie okazje,jak wszedzie.Poznalem to teraz,jak szukalem HD,Sporta,R Kinga,Softa,trochu tego przelecialem.Nikt za darmo nie daje i ludzie jednak znaja wartosc tego co maja.Dlatego,jak widze te ceny w Polsce to tez jest to dla mnie podejrzane.Gdzie clo,podatek,transport,kurde zarobek sprowadzajacego i sprzedajacego?Cudow nie ma!

 

Robert,jaki jest przebieg tego HD z ogloszenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Stanach cofanie licznika jest przestepstwem FEDERALNYM

A to pierwsze słyszę :)) Nie mam wykształcenia prawniczego a tym bardziej nie studiowałem prawa federalnego USA ale jedno wiem napewno.... KAŻDY POJAZD z USA poza tymi które sa w posiadaniu sprowadzajacego od nowości, ma robiony licznik. A nagminna jest praktyka odwiedzin u lokalnego mistrza od liczników tuż przed przęgladem w autoryzowanym serwisie i efekt jest taki że po trzech latach taki pojazd ma cofnięte średnio do 300k mil, no w przypadku motocykla to może 150k. I takie pojazdy jada sobie jako"prawie nowe" do Europy. Edited by Bulli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...