sprytnyzbyspl Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Witam, ostatnio naprawialem silnik (wymiana panewek) no i musialem rozebrac caly. Ostatnio wzialem sie za skladanie. Wszystko szlo pieknie, ale po zlozeniu koszyczka sprzegla zauwazylem, ze jest za nim miejsce na srube i nie mam pojecia co tam powinno byc, malo tego nie zostaly mi zadne sruby oprocz jednej krotkiej na krzyzaka. Prosze o pomoc. Zdjecie w zalaczniku.Pozdrawiam Cytuj http://wiejskie.fora.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 chyba o czymś zapomniałeś http://www.hondatwins.net/forums/attachments/20498d1358215741-engine-gearbox-noise-cm-450-201_4194.jpg pytanie tylko po co to odkręcałeś przy wymianie panewek i jakie były objawy że naszło na wymianę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Ciekawe jak długo będzie jeździć po tym remoncie:D Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Do wkręcenia blokady kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprytnyzbyspl Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Pozycjoner raczej jest dobrze zamontowany, bo inaczej nie pasuje. Zostala mi jedna sruba na krzyzaka (okolo 3cm i jak widze to gwint jest mniej wiecej tej samej dlugosci. Czy to po prostu jakas zaslepka?Co do pytania po co wymianialem panewki. Kiedy kupilem motocykl wszystko bylo okej, nie jezdzilem nim zbyt wiele. Mysle, ze sprzedawca cos przy tym kombinowal, poniewaz jedna panewka sie obrocila, a druga pekla i zaszla jedna pod druga. Musialem zrobic szlif walu, dorobic panewki, poniewaz honda nie uwzglednila tego, ze kiedys moto moze sie popsuc i nie ma nadwymiarowych panewek w sprzedazy, sa tylko nominalne. Edytowane 24 Października 2015 przez sprytnyzbyspl Cytuj http://wiejskie.fora.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 To nie bedze jezdzic. Szkoda pieniedzy i czasu. W Hondach walu sie nie szlifuje. Dlatego producent nie przewidzal panewek na podwymiar. Poszukaj walu , chociaz to prawie niemozliwe, albo calego silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 No to właściwie nie masz się co martwić tą śrubą. Zrobisz paręset kilometrów i znowu zacznie stukać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 taki urok tego silnika, wału dobrego nie kupisz chyba że nowy w hondzie, szlif i dorabianie panewek to efekt na krótką metę, czasem bardzo krótką. Przerobiłem kilka takich tematów i kończyło się zawsze na sprzedaży motocykla na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Bo problem przede wszystkim leży w marnej jakości dorabianych panewkach, gdyby udało się wrócić do oryginalnego rozmiaru i użyć oryginalnych panewek, miałoby to szansę chodzić, zwłaszcza w takim motocyklu. Druga sprawa, to pompa oleju, po tym jak mieliła panewkę powinna zostać wymieniona. Ja parę lat temu do naprawy GSX 400 użyłem wału z nałożoną powłoką chromu technicznego na czopie i na oryginalnych panewkach. Motocykl chodzi do dziś , zrobił pare tysięcy km i powinien chodzić nadal. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 jak obróciło panewki to tam musiało być grubszego, w dorabiane panewki nie wierze, może do ursusa albo jelcza ale nie do motocyklau siebie jak zaglądałem to były jedynie drobne ślady spolerowania widoczne pod kątem przy przebiegu 157tys kmzajrzyj do pompy oleju, w serwisówce jest podane kiedy wymienić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Czy sa jakies postepy w pracy? Silnik zlozony i uruchomiony, czy tez wycofales sie z dalszych prac?Gdybys jednak zdecydowal sie na kontynuacje prac i doprowadzil do uruchomienia silnika interesujace by byly raporty z eksploatacjo. Naturalnie co jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.