Skocz do zawartości

Zbyt bogata mieszanka, honda cb 250 two fifty 94


robertt27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Mam problem z moją honda cb 250 two fifty 94 r. ponieważ ma zbyt bogata mieszankę i zalewa mi gażnik . Po dłuższym postoju motor pali od strzała ale bez ssania i muszę go trzymać na wysokich obrotach bo inaczej go zaleje i zgaśnie a gdy próbuje go ponownie odpalić to paliwo wywala przez filtr powietrza . Nie wiem co się stało i nie wiem jak zmniejszyć dawkę paliwa , może zacina się pływak ? Rozbierałem gażnik i nie widzę możliwości regulacji poziomu pływaka i tak samo regulacji iglicy na przepustnicy . Mam nadzieje że ktoś coś doradzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak silnik zimny otwieram paliwo i bez ssania pale motor , pali od strzała lecz nie ma wolnych obrotów i pod motorem sucho ale po chwili gaśnie (zalany) .Przy próbie ponownego odpalenia paliwo zaczyna lecieć przez filtr powietrza na ziemie ale gdy zamknę paliwo to motor zaczyna łapać i paliwo wtedy nie leci przez filtr.Jeżeli to wina złego poziomu paliwa ,to jak ustawić bo pływak jest cały plastykowy i nic nie da się podgiąć a iglica na przepustnicy nie ma żadnej regulacji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem jeszcze raz gaźnik i znalazłem macupką dziurkę w membranie przepustnicy więc ją doraźnie skleiłem z myślą że znalazłem przyczynę moich problemów ,ale niestety motor nadal zalewa i wywala paliwo filtrem powietrza .Dzisiaj rozmawiałem z jednym mechanikiem i powiedział że trzeba zawory wyregulować ponieważ zawór wydechowy zamyka się za późno i dlatego wywala paliwo filtrem powietrza . Wygląda na to że tak może być ale czy to rozwiąże problem zalewania silnika ? A zapomniałem zaworek pływaka jest dobry zamyka dopływ paliwa gdy go podniosę na wysokość 18,5 mm , sprawdzałem w pozycji takiej jak jest zamontowany gaźnik do silnika a poziom paliwa jest po zdjęciu dolnej części komory pływakowej na poziomie 5-6 mm mierząc od górnej krawędzi .

Edytowane przez robertt27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś drożność układu powietrza? Filtr, wszystkie kanały którymi powietrze idzie? Przytkanie powietrza może spowodować zalewanie....

 

Co do zaworków - jeżeli chcesz się przekonać na 100% - wymontuj gaźnik na moment (w twoim moto to pestka :), podłącz paliwo z jakiegoś lejka i zobaczysz.

Albo - przy pustym gaźniku, odwracasz go do góry nogami i DELIKATNIE dmuchasz w rurkę od paliwa. Jeżeli coś puszcza to zaworek puszcza.

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet po wyjęciu filtra powietrza jest dokładnie to samo czyli zalewa i wywala paliwo w stronę filtra . A zaworek sprawdzałem dokładnie tak jak piszesz , czyli odkręciłem dół komory pływakowej i puściłem paliwo, podniosłem pływak do góry i dopływ paliwa zostaje odcięty czyli zaworek trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups... to rzeczywiście gorzej. Sprawdź (jeżeli jest) odpowietrzenie komory pływakowej. Kiedyś z tym walczyłem w Hondzie bo mi przelewało. A potem jeden gaźnik zalewał - okazało się że siedział paproch na zaworku iglicowym....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmuchiwałem i czyściłem gaźnik wiele razy , już brakuje mi pomysłów .Ten motor jest jakiś zaczarowany najpierw walczyłem ze słabą iskrą ( udało się naprawić) a teraz zaczęło go zalewać . Pozostało mi zaprowadzić motor do mechanika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepoleruj gniazda zaworków wacikiem do uszu

zapewne masz gumowe stożki na iglicach i przy ręcznym dociśnięciu jest dobrze natomiast sam pływak nie daje rady

miałem identycznie, gaźniki wymyte i odstawione na półke a po 5 miesiącach po złożeniu silnika potop

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki najlepiej jest wymienić na nowe, gniazda jak się da to też (nie pamiętam jak jest w cb), nie kosztują dużo, a potem problemu nie ma. NA koniec wyregulować pływaki i w drogę

Edytowane przez toowdie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...