Misieq_Lca Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Witam od niedawna jestem posiadaczem GN250 i jak to bywa z leciwym sprzętem trzeba się nim zająć przez zimę, do wymiany mam sprzęgło, i inne drobne pierdoły ale zastanawia mnie jak ustawić luzy zaworowe w manualu pisze że , ssący 0,03-0,08wydech 0,05,-0,13. Tylko to jest silnik 4 zaworowy a, do tej pory miałem styczność tylko z 2 zaworowymi . Czy obydwa zawory ssące ustawiać na taką samą wartość np. 0,05 i to samo tyczy się wydechowych np. 0,10. i drugie pytanie czy wymiana łańcucha rozrządu jest bardzo kłopotliwa czy trzeba rozpoławiać silnik ?? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 15 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2015 Tak, Tak, nie Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq_Lca Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Mam pytanko odnośnie rozbierania lag , muszę wymienić uszczelniacze bo leją ale pod tymi zaślepkami są plastikowymi są metalowe kapsle jak to cholerstwo wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Proszę bardzo - oglądaj i wymieniaj ;)A w razie problemów z rozumieniem tekstu mówionego, pisz, pomożemy ;). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq_Lca Opublikowano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 wszystko ładnie pięknie tylko w moich lagach nie ma od góry żadnych nakrętek , tylko plastikowa zaślepka a pod nią metalowy talerzyk i za cholerę nie wiem jak go wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 A szukałeś Ty serwisówki?Ja mogę powiedzieć, że nie szukałeś. Weź wpisz se w google "twoje moto (wstaw tutaj czym aktualnie jeździsz, nie pisz "twoje moto" :P) service manual" albo "twoje moto fork seals replacement" albo nawet "twoje moto fork drawing" czy już ekstremalna opcja "twoje moto fork expanded view/parts". Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misieq_Lca Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 tak mam serwisówkę nic nie ma w niej jest tylko plastikowy korek a pod nim zakrętka, na śrubę szukając na necie znalazłem że, ktoś już miał podobny problem ale, nie opisał czy dał radę wymienić czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.