Skocz do zawartości

Honda VFR 800 2002 - stan idealny


mecglider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć chłopaki i dziewczyny
jeśli ktoś byłby zainteresowany albo zna kogoś kto by był dajcie znać - a i jeśli mógłbym prosić o podanie dalej .
z góry dzięki

 

W ZWIAZKU Z JAKIMIS PROBLEMAMI TECHNICZNYMI NIE WYSWIETLAJA SIE ZDJECIA - BEDE EDYTOWAL POSTA ABY JE DODAC
__________________
Witam wszystkich.
Sprzedaję moją ukochaną VFR’ke ;( powód dość prosty – urodził mi się syn w tym roku i mam szlaban na motor.

Oto treść ogłoszenia:

MARKA: HONDA
MODEL: VFR V-tec
POJEMNOŚĆ: 800cc
MOC: 108KM
ROCZNIK: 2002
PRZEBIEG: 60909km
STAN TECHNICZNY: BDB
3ci WŁAŚCICIEL (Pierwszy w Polsce)

Ogloszenie dotyczy mojego prywatnego motocykla, nie jestem handlarzem, dlatego nie będzie ściemniania tylko suche fakty.
Motocykl 100% bezwypadkowy, nie ma problemu żeby sprawdzić go w dowolnym warsztacie.
Nie motocykl nie ma miedzy 23tys km a 44tys km jak większość ogłoszeń - 61tys km to aktualny stan licznika.

Bardzo dokładny opis motocykla można przeczytać w artykule poniżej – chodź myślę, że o tym motocyklu pisać za wiele nie trzeba :]

„Honda VFR 750/800 - gdy technika sięga ideału”
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800,%20gdy,technika,siega,idealu,1648.html

VFR’ka jest w najpiękniejszym dla tego motocykla kolorze – czerwonym

 

IMG_6316.jpg

 

IMG_6326.CR2.jpg

 

IMG_6328.jpg

 

IMG_6334.jpg

 

IMG_6344.CR2.jpg

 

 

 




-----HISTORIA MOTOCYKLA -----
– Luty 2002 – nowy motocykl zakupiony w Belgii u dealera Hondy „Bike Zone” w Brukseli – pierwszy właściciel przejechał około 3tyś km.
– Wrzesień 2002 - drugi właściciel zakupił motocykl w Belgii w Brukseli – pierwszy właściciel przesiadł się na Varadero – przejechał od 3tys do 20,385 km.
– Maj 2008 – motocykl zakupiony przeze mnie (3ci właściciel) u autoryzowanego dealera Hondy w Brukseli przy stanie licznika 20,385km – drugi właściciel przesiadł się na Honde CBR
– Maj-Lipiec 2008 – motocykl użytkowany przeze mnie na dojazdy do pracy w Brukseli oraz wypady weekendowe, licznik z 20,385km do 24,000km
– Lipiec/Sierpień 2008 – 3 tygodnie w siodle, podróż na południe Europy (licznik z 24,000km do 32,000km)
– Sierpień 2008-Czerwiec 2009 motocykl stoi w garażu, jest regularnie przepalany i konserwowany,
– Czerwiec 2009 – rejestracja motocykla w Polsce Gliwicach przy stanie 32 tyś km
– Czerwiec 2009-Maj 2011 motocykl stoi w garażu bo mieszkam nie w Europie (sporadyczne wypady w lato max do 300km, regularnie przepalany i konserwowany), stan licznika 40tys (10/2011)
– Czerwiec 2011-Lipiec 2013 – użytkowany w okresie „jezdnym” na sporadyczne wypady
– Lipiec-Sierpień 2013 wycieczka po Bałkanach 3 tygodnie około 8,000km
– Wrzesień 2013 – Lipiec 2015 do dzisiaj sporadyczne jazdy motocyklem, stan licznika na dzień dzisiejszy 60909km

------ WADY MOTOCYKLA ------
– na prawej pokrywie silnika ślad po wywróceniu motocykla na parkingu przez ostatniego właściciela (patrz zdjęcie ),

 

 

IMG_6330.jpg

 

 



–mały odprysk lakieru na baku z lewej strony (patrz zdjęcie) – prawdopodobnie jakiś mały kamień spod kół (odprysk jest od 2008 roku).

 

 

IMG_6324.jpg

 



– ślady użytkowania tu i tam (do wglądu podczas wizyty)

------ ZALETY MOTOCYKLA------
Motocykl regularnie serwisowany tylko u autoryzowanych dealerów Honda, Brukseli/Wrocław:
1) 2002 przy stanie 1tyś km (Bruksela)
2) 2002 przy stanie 6tyś km (Bruksela)
3) 2003/09/24 przy stanie 12tyś (Bruksela)
4) 2005/03/30 przy stanie 16,537km (Bruksela)
5) 2008/07/18 przy stanie 24,010km (Bruksela)
6) 2011/10/21 przy stanie 39,627km (Bruksela)
7) 2013/06/16 przy stanie 49,000km (Wrocław , RPM motocykle, mam dokumenty pokazujące co było zrobione)
8-my Musisz sam zrobić (aktualnie 61,000km)
Bardzo dobry stan ogólny / Opony / Łańcuch / dodatki.
Zadbany z pełną historia
Moto jest gotowe na bardzo długie trasy (GPS, lądowanie akumulatora, kufry, gniazdo zapalniczki) - najwięcej zrobiłem z żonką około 9tys w 19 dni (2008r).

----- OPONY-----
Opony stan BDB wymienione na nowe w 2013(stan licznika 44700km) ,
Stan BDB jak na zdjęciach: TYŁ i PRZÓD Michelin Pilot Road 3

 

 

IMG_6319.jpg

 

IMG_6325.jpg

 

IMG_6341.jpg

 


----- ŁAŃCUCH -----
Stan łańcucha dobry wymieniony 2013 – przejechane około 12tys km.

----- ZABEZPIECZENIA -----
Motocykl wyposażony jest w dwie blokady elektroniczne oraz 2 mechaniczne
1) Immobilizer HISS (Honda Ignition Security System) – standard od Hondy
2) Auto-Alarm uniemożliwiający odpalenie motocykla bez uprzedniego wyłączenia alarmu (pompa paliwowa nie zadziała).
Auto Alarm z funkcja ANTYNAPAD (trzeba wymienić baterie w pilocie)- w razie, jeśli ktoś strąci kierowcę z motocykla (np. na skrzyżowaniu) i będzie chciał odjechać, kierowca ma do dyspozycji pilota. Po naciśnięciu przycisku, po 3 sekundach na motocyklu włączy się syrena i wszystkie kierunkowskazy, a po kolejnych sekundach alarm odetnie paliwo i motocykl stanie. System wart jest około 600euro czyli jakieś 2400PLN.
3) Blokada na tarcze hamulcową renomowanej firmy OXFORD (patrz zdjęcia) z linką na hamulec/sprzęgło przypominająca o założeniu blokady
4) Łańcuch w osłonie gumowej na tyle kolo


IMG_6332.jpg

 

IMG_6333.jpg

 

 

 

 




----- KUFRY -----
Motocykl wyposażony jest w system 3 kufrów firmy Givi (patrz zdjęcia), nowy zestaw zakupiony w 2013 roku:
– Givi E55N Maxia - kufer centralny o pojemności 55L (z opcjonalna wyściółka + opcjonalne oparcie) – spokojnie mieści 2 kaski rozmiaru L ()
– Givi E41 - 2 kufry boczne o pojemności 41L (2x torba wewnętrzna
Komplet kupiony w 2013 roku na stronie motobagaz.pl Cena takiego kompletu to około 2700PLN.
Kufry jak to kufry są gdzie porysowane tu i tam, ale generalnie stan BDB – nie są one nowe więc proszę nie oczekiwać stanu „nówki nieśmigane” jak to można czytać w niektórych ogłoszeniach.

 

 

IMG_6344.CR2.jpg

 

IMG_6347.CR2.jpg

 

IMG_6351.jpg

 

 

IMG_6345.jpg


----- GPS -----
Motocykl wyposażony również w GPS firmy GARMIN z mapa na całą Europę z dożywotnia aktualizacja map.
Pod GPS przygotowałem i zamontowałem podkładkę na kierownicy oraz zamontowałem gniazdo zapalniczki do podłączenia GPS – kabel pod kanapą i pod bakiem do kierownicy.
Zamontowane gniazdo zapalniczki z zasilaniem do GPS oraz zamontowana na kierownicy podkładka pod przyssawkę od GPS

 

 

IMG_6321.jpg

 

IMG_6348.jpg

 

IMG_6349.jpg

 

IMG_6350.jpg

 




----- AKUMULATOR -----
Do motocykla zamontowany jest na sale system ładowania akumulatora. System podłączony jest do akumulatora i na zewnątrz wystaje tylko kabelek, który podłącza się do zasilania.
System utrzymuje stale ładowanie podczas długiego garażowania na przykład zimowego, a co za tym idzie trzyma akumulator w dobrej kondycji.

 

 

IMG_6329.jpg

 

 

 

----- PODSUMOWANIE-----
Jeśli już ktoś szuka VFR to wie czego chce i za bardzo o samym motocyklu pisać nie trzeba.
Przejechałem tym motocyklem około 35tys km bez żadnych problemów.
Motocykl pojeździ jeszcze dwa razy tyle albo i więcej.


Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce. Ustani przegląd techniczny w czerwcu.
Motocykl jest w bardzo dobrym stanie technicznym, zasadniczo bez wad widocznych jak i ukrytych.
Motocykl bardzo wygodny zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażera (można pytać mojej żony :) ), doskonały na dalekie wyprawy. Sprawdził się także jako środek lokomocji do pracy w zakorkowanym mieście – mimo pozornie dużej masy i gabarytów, spokojnie przeciska się między samochodami – nawet z 3 kuframi :) .

Posiadam pełną historię i wszystkie dokumenty dotyczące motocykla – poza tym mogę dokładnie opowiedzieć co się działo z motocyklem od nowości, wytłumaczyć każdą ryskę na motocyklu i opowiedzieć, kto był poprzednim właścicielem.

Do motocykla są klucze:
- oryginalny kluczyk do motocykla z immobilizerem
- oryginalny pilot do alarmu
- kluczyk do blokady na tarcze hamulcową firmy OXFORD (niebieski mały kluczyk na zdjęciu)
- kluczyk do blokady na tyle kolo
- kluczyk do kufrów bocznych + 1x kluczyk do kufra centralnego (czerwony kluczyk na zdjęciu)

 

 

IMG_6358.jpg

 

 



Posiadam także oryginalna czerwona osłonę na siedzenie pasażera – rzadko używana gdyż jeździłem głównie z żoną, aczkolwiek jedno mocowanie jest złamane (sam złamałem podczas przechowywania :/ ).

------- CENA ------
Każdy chyba wie, że nie ma czegoś takiego jak OKAZJA czy OKAZYJNA CENA przy kupnie motocykla.
Trzeba mieć pewność, ze motocykl w bardzo dobrym stanie i 100% bezwypadkowy.

Cena, jakiej oczekuję za wszystko co powyżej opisane to 17,500PLN (możemy podyskutować)– biorąc pod uwagę doskonały stan motocykla, jego historie i aktualne wyposażenie, cena nie wydaje się wygórowana.
* proszę nie pisać ze za drogo i oferować 12 albo 14 tys
* proszę nie pisać ze można kupić nowszy model taniej itp itd,
* proszę nie pisać ze to, ze tamto a zupa była za słona...
droga wolna można kupić na allegro jeśli ktoś woli - to można znaleźć dużo motocykli "nieskładanych", "nie po szlifie", "nie spawanych", i starsza Pani dojeżdżała do kościoła w niedziele..... a i nie paliła w środku

------ KONTAKT -------
Motocykl do oglądania w Gliwicach – dokładny adres tylko po wcześniejszym umówieniu się.
Wszelkie pytania proszę kierować na adres mailowy marcin.machynia[MALPA]gmail.com


Kilka zdjęć na koniec:

 

 

 

Oraz filmiki
Filmik nagrany w maju 2008 przy odbiorze motocykla


Filmik gdzieś na obwodnicy Brukseli

 

dzieki

PS.
Jeśli ktoś uważa, że taki rozwlekły opis to jakaś ściema – proszę przeczytać opis mojego pierwszego motocykla który sprzedawałem wcześniej.
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=97678&hl

Edytowane przez mecglider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...