Skocz do zawartości

600'ka za małe pieniądze


Rekomendowane odpowiedzi

Konrad, cześciowo się z Tobą zgadzam.

 

....z drugiej jednak strony można jednak podać trochę przykładów motocykli które nie mają swoich odpowiedników w przedziale cenowym 4-7k. No nie mają i koniec.

Nie kupisz za tyle fajnego supermoto, nie kupisz mt-07, nie kupisz właściwie niczego ze sprawnie(tzn efektywnie) działającym ABSem.

 

 

Dochodzi sprawa nr 2 czyli eksploatacja. Ja np mam dużo znajomych pracujących w branży motocyklowej, dostęp do części w cenach hurtowych, akcesoriów, jak coś to wiem kto może za rozsądną kwote dobrze serwisowac motocykl - a jak mi sie będzie chciało to sam w miarę ogarnę.

Jestem pewien, że Ty przez lata zebrałeś znacznie więcej znajomości niż ja.

 

Bez tego zaplecza motocykle w których od A do Z trzeba zrobić wszystko (czyli takie za 4-7k) są trochę mniej opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz. To było nie sprzedawać tamtej :)

tamtej szkoda było przerabiać :)

a "nowa" jest odbudowywana praktycznie od zera nie nie żal robić jej po swojemu

poza tym była na prawdę w mega promocji ;)

 

Konrad, cześciowo się z Tobą zgadzam.

 

....z drugiej jednak strony można jednak podać trochę przykładów motocykli które nie mają swoich odpowiedników w przedziale cenowym 4-7k. No nie mają i koniec.

Nie kupisz za tyle fajnego supermoto, nie kupisz mt-07, nie kupisz właściwie niczego ze sprawnie(tzn efektywnie) działającym ABSem.

 

 

Dochodzi sprawa nr 2 czyli eksploatacja. Ja np mam dużo znajomych pracujących w branży motocyklowej, dostęp do części w cenach hurtowych, akcesoriów, jak coś to wiem kto może za rozsądną kwote dobrze serwisowac motocykl - a jak mi sie będzie chciało to sam w miarę ogarnę.

Jestem pewien, że Ty przez lata zebrałeś znacznie więcej znajomości niż ja.

 

Bez tego zaplecza motocykle w których od A do Z trzeba zrobić wszystko (czyli takie za 4-7k) są trochę mniej opłacalne.

oczywiście masz sporo racji - to moje subiektywne spojrzenie na sprawę ;)

nie wyobrażam sobie oddania dwudziestoletniego motocykla na serwis przy salonie na oryginalnych częściach :D

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem o tym już gdzieś w innym temacie albo na innym forum

powiedz mi w czym jest lepszy "nowy" model VFR800 od VFR800FI sprzed siedemnastu lat?

Nowy ma większe hamulce (310mm względem 296mm w starszym), poprawione o większej średnicy lag zawieszenie. V-tec w obecnym wydaniu pracuje dużo bardziej płynnie a nie zero-jedynkowo jak było we wcześniejszych modelach.

Masz super działający system C-ABS, czego w starszych nie uświadczysz itd.

Jakiś spektakularnych różnic nie ma, ale pytasz też o motocykl, który był bardzo dopracowany jak na swoje czasy i produkowany do 2001 roku, czyli jest to względnie świeży model.

Inna sprawa, to jak masz gdzieś info o zadbanej VFR800FI za 5 tyś.(o takiej kwocie jest mowa w temacie) to podaj - jadę po nią z miejsca :)

 

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy ma większe hamulce (310mm względem 296mm w starszym), poprawione o większej średnicy lag zawieszenie. V-tec w obecnym wydaniu pracuje dużo bardziej płynnie a nie zero-jedynkowo jak było we wcześniejszych modelach.

Masz super działający system C-ABS, czego w starszych nie uświadczysz itd.

Jakiś spektakularnych różnic nie ma, ale pytasz też o motocykl, który był bardzo dopracowany jak na swoje czasy i produkowany do 2001 roku, czyli jest to względnie świeży model.

Inna sprawa, to jak masz gdzieś info o zadbanej VFR800FI za 5 tyś.(o takiej kwocie jest mowa w temacie) to podaj - jadę po nią z miejsca :)

 

v-tec'a z 2002r nie biorę w ogóle pod uwagę - rezygnacja z pędzenia wałków rozrządu kołami to był strzał w kolano (kolano użytkowników) - m.in. tu jest przewaga FI nad późniejszymi modelami. A teraz po prostu naprawiają to, co sami spieprzyli ;)

Powiedz mi jeszcze jak ta zmiana zawieszenia i hamulców wpłynęła na prowadzenie i skuteczność hamowania? stary dual i tak doskonale sobie radził z motocyklem choć faktycznie ABS może być czasem zbawieniem.

 

Za 5kzł może być trudno ale do 7kzł można już przebierać - swoją poprzednią '98r (technicznie jak najbardziej OK, estetycznie do lekkich poprawek) sprzedałem za 6,5 ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...