Skocz do zawartości

Kingway Lander 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam crossa Kingway Lander 250, silnik MIKILON, niestety do naprawy jest skrzynia, która zablokowała się na "2" biegu.

Motor chcę przekazać mojej dziewczynie, na dojazdy do pracy, ale dla niej 250cm na początek to trochę za dużo, tym bardziej że nie posiada prawka kat. A. Więc wymyśliłem, że na ten czas wrzucę silnik 125cm, a obecna 250 zostanie kiedyś naprawiona - założona spowrotem i teraz mam następujące pytanie. Czy byłby ktoś w stanie podpowiedzieć jaki silnik można tam założyć? Byłbym wdzięczny za porady. Pozdrawiam.

Edytowane przez tomczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie w tym problem że nic nie idzie znaleźć, niestety, szukam już pare dni i lipa. Znalazłem parę chinczyków na allegro, bo jestem w stanie taki założyć, chociazby żeby rok wytrzymał normalnej jazdy. wygląd mocowań taki sam, ale nie jestem pewien do końca czy podejdzie, a sprzedawcy nie są w stanie pomóc.

 

silnik mikilon 250

post-82336-0-96310500-1435582830.jpg

 

silnik z alledrogo, mocowanie bardzo podobne do mikilona:
http://allegro.pl/silnik-124-125-ccm-fmb-4t-4-biegi-i5478270101.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podobne, jest duże prawdopodobieństwo, że będzie pasował, ale nie mogę tego potwierdzić. Weź pomierz swój, najlepiej pozaznaczaj na zdjęciu wymiary, wyślij to sprzedawcy i nich pomierzy tak samo. Optymalnie byłoby na żywo porównać, ale jak nie możesz to zrób jak piszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak dobrze rozumiem, każdy silnik z takim samym rozstawem śrób mocujących będzie odpowiedni tak?

Kolejne pytanie dotyczy obniżenia crossa, jak zamontuję krótszy amortyzator, tylny wahacz podejdzie do góry i tył automatycznie siądzie?

Pytania zadaję możę głupie, ale motor słuzył mi wyłacznie do zabawy i nigdy nie zastanawiałem się nad tego typu problemami, bo nie miałem potrzeby ich rozwiązywać. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca - ważne jest, żeby napęd, tzn łańcuch szedł w taki sposób jak w obecnym. Inaczej będzie spadał, ale jeśli mocowanie będzie takie samo to powinno pójść z górki.

 

 

Jeśli piszesz tylko o tyle to tak, obniży się, ale też zawieszenie będzie inaczej pracować, niekoniecznie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, to ma być motor przeznaczony na dojazdy do pracy po asfalcie, nie teren, a w zasadzie też obycie się z motorem.

Jeśli można pytać i może rozwiać wątpliwości, mogę podłączyć obecną chłodnicę do nowego silnika? czy szukać innego rozwiązania i obecną chłodnicę odłączyć?

Edytowane przez tomczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie. Silnik zostal zreanimiwany. Rozsypało się kompletnie sprzęgło. Tzn z kosza zostały szczątki. Tarcze sprzęgła też najlepiej nie wyglądały, dlatego też założyłem nowe części. Jest tylko jeden mały problem. Są wszystkie biegi poza "2". Co dziwne bo przedtem była tylko "2". Możliwe że rozleciały się zęby na wałku? Chciałbym się upewnic zanim rozbiorę cały silnik. Może jakieś inne sugestie i porady w tej sprawie? Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...