Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka - jako, że jest bardzo mało szczegółowych informacji w sieci o tym moto, daję tutaj moje materiały dla potomnych póki Duke jest jeszcze ze mną. Sporo pozmienianie od serii i sporo przy moto porobione m. in.

 

- dołożone handguardy

- dołożone crash pady na obie osie (

)

- dołożone gmole silnika

- obie żarówy zmienione na Osram Coolblue Intense

- filtr powietrza zmieniony na K&N (

)

- filtr oleju zmieniony na K&N (

)

- wydech zmieniony na IXIL L3X Hyperlow (

)

- zmieniony napęd na DiD VX2 i zębatki na JT sprockets

- zmienione laćki na Michelin Pilot Power

- nałożony 3M carbon fiber wrap na kilka elementów

- zmienione gripy na KTM gel grips

- zmienione klocki na EBC HH sintermetalowe

- dołożony tank pad

- dołożona naklejka ochronna na wlew paliwa (

)

- zmienone okleiny na zestaw KTM Racing

- świeczka zmieniona na NGK (

)

- dołożona torba bagażnik SW Motech

- zmieniona pokryweczka zbiornika płynu hamulcowego ;-)

 

...i pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło

 

Pełne FAQ gdzie wszystko jest pokazane i szczegółowo omówione:

 

Fotka z ostatniego czyszczenia:

 

Hvm5xNtl.jpg

 

fxYc4z4l.jpg

 

Dla porównania, tak wyglądało to maleństwo z fabryki:

 

3DgmGdyl.jpg

 

A tak mi wyszedł carbonik:

 

h90VkDSm.jpgFdVB0VYm.jpg

 

SNgcHt8l.jpg

Edytowane przez LucZyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,przymierzam się do kupna takiego Duka :) i chciałem zapytać jak wygląda sprawa awaryjności, jakości materiałów, wykonania w KTM Duke 125 bo niby marka KTM wydaje się porządna ale z tego co czytałem Duka robią w Indiach i obawiam się czy nie będzie bardziej awaryjny niż np. Yamaha.
Czy jednostka napędowa jest wytrzymała i nie ma z nią problemów ? Pewnie przed zakupem zapoznałeś się z takimi opiniami i byłbym wdzięczny za trochę info ;)
Oglądałem twojego videobloga i linka od gazu Ci strzeliła, wspominałeś że coś tam Ci się jeszcze oderwało i właśnie nabrałem wątpliwości co do wytrzymałości tego sprzętu.

Bo ogólnie to chyba mało popularny sprzęcik u nas w kraju w sumie to nie wiem właśnie czemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,przymierzam się do kupna takiego Duka :) i chciałem zapytać jak wygląda sprawa awaryjności, jakości materiałów, wykonania w KTM Duke 125 bo niby marka KTM wydaje się porządna ale z tego co czytałem Duka robią w Indiach i obawiam się czy nie będzie bardziej awaryjny niż np. Yamaha.

Czy jednostka napędowa jest wytrzymała i nie ma z nią problemów ? Pewnie przed zakupem zapoznałeś się z takimi opiniami i byłbym wdzięczny za trochę info ;)

Oglądałem twojego videobloga i linka od gazu Ci strzeliła, wspominałeś że coś tam Ci się jeszcze oderwało i właśnie nabrałem wątpliwości co do wytrzymałości tego sprzętu.

Bo ogólnie to chyba mało popularny sprzęcik u nas w kraju w sumie to nie wiem właśnie czemu.

 

Linka gazu strzeliła po 20 tys kilosów także nie jest to jakaś tragedia, jest filmik z tym wydarzeniem i cały tutorial wymiany. Nie kojarzę natomiast żeby mi się z motocykla coś oderwało. Moje zdanie, opinię i 100kg innych informacji masz w FAQ o Duke 125:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki w przednim zawieszeniu serwis wymieniał jakoś tam zaraz na początku. I co ciekawe u znajomego (Krzycha), który kupił w marcu br też już to samo zrobione, po wymianie spokój do tej pory. Większych jakichś przygód z moto nie miałem przez te 20k eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi jeszcze jaka jest taka prędkość przelotowa żeby się nie męczył za bardzo na takiej dosyć długiej prostej drodze, a ty swojego

 

Duka z którego roku masz (chcę tak się zorientować jaki jest średni przebieg roczny na takim sprzęcie) ?

 

I ostatnie pytanko, bo z tego co pamiętam z filmiku to masz 186 , ja mam podobny wzrost, czy nie jesteś na małego Duka za wysoki, chodzi mi o wygodę jak i wygląd ogólny :)

Edytowane przez krzysiek1717
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem waśnie ten artykuł z pierwszego linka , ale tam jest jedynie zrecenzowany motorek i odczucia z jazdy a ja właśnie szukam informacji na temat dłuższej eksploatacji czy silnik i inne elementy dają radę ale z tego co Luc Zyn napisał to nie jest źle ;) a u Ciebie dobrze się sprawuje ?

Jak masz tego Duka to możesz mi napisać jaka jest taka prędkość przelotowa żeby się nie męczył za bardzo na takiej dosyć długiej prostej drodze , bo jak wyciąga 115 km/h to jak można lecieć nim 100km/h to trochę mało :(

Edytowane przez krzysiek1717
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem waśnie ten artykuł z pierwszego linka , ale tam jest jedynie zrecenzowany motorek i odczucia z jazdy a ja właśnie szukam informacji na temat dłuższej eksploatacji czy silnik i inne elementy dają radę ale z tego co Luc Zyn napisał to nie jest źle ;) a u Ciebie dobrze się sprawuje ?

Jak masz tego Duka to możesz mi napisać jaka jest taka prędkość przelotowa żeby się nie męczył za bardzo na takiej dosyć długiej prostej drodze , bo jak wyciąga 115 km/h to jak można lecieć nim 100km/h to trochę mało :(

 

Moja opinia dotyczy ok. 20 tys kilosów eksploatacji, to chyba podchodzi pod "dłuższą" :) Z silnikiem nic się nie dzieje, wszystko co było zrobione jest na filmiku. Także masz pełny obraz motocykla przy długiej eksploatacji. Na maksa widziałem młodzieńców ok. 126km/h, pode mną maks. ok. 116-117km/h. Krzycha trochę szybciej nosi bo jest ok. 20-30kg lżejszy, a przy 15 koniach to jest różnica. Na 6stce lataliśmy ponad stówę bez zarzynania. Nie spodziewaj się cudów to będziesz pozytywnie zaskoczony. To jest 125cc, bączek do zabawy po mieście, nie krążownik na wielkie przeloty xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byłem oglądać, pojeździłem trochę i naprawdę mega się jeździ :)

 

komuś palił 18km/l czyli ok 5,5 l/100km czyli całkiem sporo, sprzętu chyba nie oszczędzał ? więc może być skatowany http://wrzucaj.net/yY1

 

A jak myślicie opłaca się kupować teraz motocykl ? bo dużo jeżdżenia w tym sezonie nie zostało, bo jak bym na wiosnę kupił ten sam rocznik co teraz to byłby już rocznikowo o rok starszy i może za niższą kasę bym kupił

Edytowane przez krzysiek1717
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Może odświeżę troszkę ten temat ;)

Mam zamiar kupić identycznego Duka :D

Co myślicie o tym, żeby po zakupie wyciągnąć silnik i pomalować całą ramę na KTM'owy pomarańczowy kolor? :)

Dodatkowo do tego dołożę gmole silnika w takim samym kolorze. Myślicie, że będzie to wyglądać lepiej czy raczej nie ma sensu tego robić?

 

A i jeszcze jedno.. chodzi o tą carbonową folie.. ile metrów musiałbym kupić, żeby okleić tyle elementów co autor tego tematu? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Siemka mam pytanie ktm duke 125

czy zakup egzemplarza z przebiegiem 40 tysięcy km to dobry zakup czy lepiej unikać ,dołożyć i kupić coś z znacznie mniejszym przebiegiem ????

a jeśli kupić to na co zwrócić uwagę przy zakupie z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Amado84 napisał:

czy zakup egzemplarza z przebiegiem 40 tysięcy km to dobry zakup czy lepiej unikać ,dołożyć i kupić coś z znacznie mniejszym przebiegiem ????

Jedź, obejrzyj, oceń. Silnik można zajechać zarówno po przebiegu 4000 km jak i 40 000 km. Można też mieć na liczniku 80 000 km i odpowiednio eksploatowany oraz serwisowany silnik będzie nadal trzymał prawidłowe parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...