Krzychotron Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Witam przerobiłem ten temat w moim moto pomyślałem że opisze sytuacje wraz z rozwiązaniem może komuś się przyda dot. Triumph Sprint ST 1050 - 2006 rok po 50-tce przebiegu Kupiłem Moto i wszystko było pięknie ale w drodze do domu (wracałem na kołach) zapaliła mi się kontrolka ABS ale po zatrzymaniu zgasła więc myśle czujnik wariuje - olałem 2 dni zabawy jak to przy nowej zabawce i znowu błąd ABS, zgasiłem obszedłem do okoła odpaliłem i okazało się że nie ma świateł mijania - myśle bezpiecznik - sprawdziłem, cały. Mernik w łape ( taki z tych droższych za 25 zł ) sprawdzam ładowanie pokazał ponad 17 Volt doznałem szoku - wymieniłem baterie w mierniku bo czasem oszukiwał jak się mu prąd kończył pomiar 2 i znowu ponad 17,5 v na obrotach około 5000 na wolnych około 15-16 v i skacze z uwagi na to iż dla mnie moto to nowa przygoda - dziadek google i szukam informacji dot. regulatora napięcia ( i tak trafiłem tu ) a dokładnie http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/162156-regulator-napiecia-triumph-podlaczenie-zamiennika/ swoją drogą świetny temat ALE nie znalazłem informacji o producencie regulatora że nie wspomnę już o tym że nie udało mi się znaleźć tego oznaczenia by to dziadostwo kupić więc du....pa - nie chciałem założyć chinola jedyne co udało się znaleźć to to http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5091043453 gdyby linka wygasła informacje o regulatorze:producent - SHINDENGENmodel - SH579A-12opis - regulator posiada 7 przewodów-dwie kostki zaznaczam że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o motocykle, ale poczytałem o firmie i zaryzykowałem kupić dedykowany dla mojego sprzętu bo te pod cbr 600rr znalazłem też tej samej firmu a jeszcze trzeba było kable lutować mogę powiedzieć tyle - pasuje jak by z tam był zawsze - rozstaw śrub ok - radiator dość duży ( zamówiony około 14:00 na drugi dzień miałem ) jedyne co trzeba było zrobić to odciąć zatrzask kostki 4 pinowej – pojeździmy się zobaczy może tuning w postaci dodatkowego wentyla na nim zrobię ale jestem zwolennikiem nie poprawiania fabryki montaż :imbus nr 5śrubokręt Krzyżakowy2 x pasek zaciskowy plastikowy (zaciśnięcie kostek w celu uniknięcia rozłączenia)30 minut czasubrowarek by się łapy nie trzęsły ( nie zarysuje się wtedy lakieru ) po zamontowaniu pomiar wskazał:obroty wolne 13.6 vobroty wszystkie inne 13.9v regulator działa rewelacyjnie - ładowanie bez żarówek było mniejsze o około 0.2 v niż z nimi ( miałem spalone obie 2 x H7 ) jazda testowa by sprawdzić ABS - około 10 km w deszczu po 22:00 wykazała błędów brak ;) płęta - zanim wymienisz czujniki ABS sprawdź ładowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychotron Posted May 22, 2015 Author Share Posted May 22, 2015 nie znalazłem opcji edycji posta - proszę wybaczyć za dubel po 2 dniach jazdy łącznie koło 250 km problemów brak więc wszystko gra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Szczerze to 13.9 na wyższych obrotach to trochę za mało. Powinno być 14.4. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Szczerze to 13.9 na wyższych obrotach to trochę za mało. Powinno być 14.4.Nie do końca, wiele motocykli ma na tym poziomie ładowanie...włącznie z moim. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 Niby tak. VFR-ki też mają z tym problem. Nie mówię że to wina reglera. Raczej są jakieś spadki napięcia po drodze. Montaż przekaźników świateł pomaga. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzychotron Posted May 25, 2015 Author Share Posted May 25, 2015 (edited) dzięki za sugestie jak na razie zostawiam jak jest, tylko regularnie po powrocie sprawdzam ładowanie i jest w normiezastanawiam się nad zamontowaniem takiego ustrojstwa pod czachą http://allegro.pl/woltomierz-motocyklowy-z-alarmem-napiecia-6v5-i5214485325.html Woltomierz motocyklowy z alarmem napięcia - małe zgrabne a daje pełną kontrole podświetlenie niebieskie zgodnie z zegarami mojego moto testował już ktoś takie ustrojstwo? Edited May 25, 2015 by Krzychotron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gandżo Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 (edited) Krzychotron dobrze, że nie montowałeś reglera z 600rr. Przeczytaj mój post nr 19 z tego tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/162156-regulator-napiecia-triumph-podlaczenie-zamiennika/ Zachwalałem a teraz ku przestrodze piszę. Czy to normalne, że regulator SH579A-12 pasuje u tego sprzedawcy do wielu innych motocykli? Sam właśnie jestem na etapie poszukiwania zamiennika regulatora do Daytony 955i `03, Ktoś ma jakieś doświadczenie co wybrać? Shindengen, electrosport, ducatienergia, tourmax.... Edited July 25, 2015 by gandżo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 dzięki za sugestie jak na razie zostawiam jak jest, tylko regularnie po powrocie sprawdzam ładowanie i jest w normiezastanawiam się nad zamontowaniem takiego ustrojstwa pod czachą http://allegro.pl/woltomierz-motocyklowy-z-alarmem-napiecia-6v5-i5214485325.html Woltomierz motocyklowy z alarmem napięcia - małe zgrabne a daje pełną kontrole podświetlenie niebieskie zgodnie z zegarami mojego moto testował już ktoś takie ustrojstwo?Zamiast takiego kolosa za niebotyczną kasę zamontuj takie maleństwo za grosze.:http://allegro.pl/woltomierz-cyfrowy-led-4-5v-30v-dc-czerwony-v20d-i5239763523.htmlhttp://allegro.pl/woltomierz-cyfrowy-led-4-5v-30v-dc-zielony-v20d-i5239771991.htmlhttp://allegro.pl/woltomierz-cyfrowy-led-4-5v-30v-dc-niebieski-v20d-i5239787549.html Ja tak to zrobiłem: Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Monter, czy to się podpina bezpośrednio do aku? Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Jak podpinam po zapłonie jak najbliżej stacyjki coby nie świecił cały czas. Monter, czy to się podpina bezpośrednio do aku? Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.