Jump to content

Yamaha YZ426F problem z chłodzeniem


Recommended Posts

Cześć, od niedawna posiadam YZ426F '02 i mam problem z chłodzeniem, odnośnie wyrzuca mi przelewem płyn chłodniczy na postoju. Wiem że może to być uszczelka pod głowicą, pęknięty cylinder albo głowica.. Ale rozmawiałem z kilkoma osobami które miały 426 i powiedziały mi że ten model tak ma, że grzeje się po prostu na postoju z racji małej pojemności płynu w układzie. Spotkaliście się z czymś podobnym?

Link to comment
Share on other sites

może być jeszcze uszkodzony korek, pęknięty wałek wirnika albo przytkane od wew i zewnątrz chłodnice

na postoju od razu nie powinno się gotować, z kilka minut trzeba stać, nawet na żwirowni nikomu się nie zagotował bez powodu

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się aczkolwiek to drugie i trzecie raczej można wykluczyć, obieg jest. Nic mi nie zaszkodzi jak rozbiorę górę i zorientuję się o co chodzi, może to tylko głupia uszczelka.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Zawieś głowicę i cylinder do szlifierni i powiedz w czym jest problem.

Możesz mieć pękniętą głowicę-niech zrobią próbę szczelności.

Może być też krzywa głowica lub cylinder ....

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moja wrka miała problem z grzaniem przez lewe powietrze od ciepłego ssania... Potrafiła się w 5 min na postoju zagotować. Też mi kilka osób mówiło że tam nie ma wiatraka, że na postoju to się może zagrzać ble ble ble. Po zlikwidowaniu lewego powietrza mogła stać cały dzień zapalona i nic jej nie było.

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Link to comment
Share on other sites

Zawieś głowicę i cylinder do szlifierni i powiedz w czym jest problem.

Możesz mieć pękniętą głowicę-niech zrobią próbę szczelności.

Może być też krzywa głowica lub cylinder ....

Zanim zaczniesz rozkręcać i bez sensu szlifować , zrób Test na obecność spalin a właściwie CO2 w układzie chłodzącym

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...