mort3n Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 Cześć, od niedawna posiadam YZ426F '02 i mam problem z chłodzeniem, odnośnie wyrzuca mi przelewem płyn chłodniczy na postoju. Wiem że może to być uszczelka pod głowicą, pęknięty cylinder albo głowica.. Ale rozmawiałem z kilkoma osobami które miały 426 i powiedziały mi że ten model tak ma, że grzeje się po prostu na postoju z racji małej pojemności płynu w układzie. Spotkaliście się z czymś podobnym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enduromaster Posted April 27, 2015 Share Posted April 27, 2015 może być jeszcze uszkodzony korek, pęknięty wałek wirnika albo przytkane od wew i zewnątrz chłodnicena postoju od razu nie powinno się gotować, z kilka minut trzeba stać, nawet na żwirowni nikomu się nie zagotował bez powodu Quote transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mort3n Posted April 27, 2015 Author Share Posted April 27, 2015 Zgadza się aczkolwiek to drugie i trzecie raczej można wykluczyć, obieg jest. Nic mi nie zaszkodzi jak rozbiorę górę i zorientuję się o co chodzi, może to tylko głupia uszczelka.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DZIKOWSKI Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Zawieś głowicę i cylinder do szlifierni i powiedz w czym jest problem.Możesz mieć pękniętą głowicę-niech zrobią próbę szczelności.Może być też krzywa głowica lub cylinder .... Quote Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4jku Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Moja wrka miała problem z grzaniem przez lewe powietrze od ciepłego ssania... Potrafiła się w 5 min na postoju zagotować. Też mi kilka osób mówiło że tam nie ma wiatraka, że na postoju to się może zagrzać ble ble ble. Po zlikwidowaniu lewego powietrza mogła stać cały dzień zapalona i nic jej nie było. Quote Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruns Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Zawieś głowicę i cylinder do szlifierni i powiedz w czym jest problem.Możesz mieć pękniętą głowicę-niech zrobią próbę szczelności.Może być też krzywa głowica lub cylinder ....Zanim zaczniesz rozkręcać i bez sensu szlifować , zrób Test na obecność spalin a właściwie CO2 w układzie chłodzącym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.