Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.moto-lex.pl/olej-przekladniowy-bel-ray-sport-transmission-fluid-1l.html to do skrzyni, jeśli się bardzo boisz syntetyka to może zalej półsyntetyk do silnika? Hiflo to sobie odpuść, K&N ogólnie dostępny i jego zakładaj (choć są też inne dobre filtry). Jeszcze może Cię zaskoczyć płyn hamulcowy, przeczytaj co jest na zbiorniczku napisane :P

 

Świetnie DOT5 !!! ostatnio płukałem układ DOT4 (kto by czytał napisy na zbiorniczku) muszę poczytać teraz co się stanie "Eksplozja zacisków ?" zasadniczo się zatrzymywał :)

 

Ok czyli zaszalejemy z Półsyntetykiem (https://www.moto-lex.pl/olej-silnikowy-bel-ray-v-twin-20w50-4t-polsyntetyczny-4l.html) taki był paln ale jako że to dość stary silnik to myślałem że może lepiej Minerał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem z minerału na syntetyk mimo że moto nie jest młode, i jestem zadowolony.

A z filtrami to nie kombinuj tylko jak pisał kolega Przemek96- sprawdzona marka.

Jak coś potrzebowałem do harego to kupowałem w firmie http://malyhd.pl/

ps.zapomnij o motocyklach jakie miałeś- teraz masz Harley'a i o tym pamiętaj.

Płyn hamulcowy w(dot4) wywal i przepłucz dobrze DOT5 i takim zalej układ hamulcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć,

 

Nabyłem moje pierwszego w życiu Harleya i w sumie Cruisera

H-D XLH1200 z roku 1994 Przebieg nie ustalono, legendy głoszą o 40 000km :) szykuje się przy nim sporo pracy ale to na inny temat.

Zawsze po kupnie motocykla robię podstawową rzecz czyli wymieniam płyny, i jak w Japońskich Sportach i Nakedach nie miałem z tym problemu to tutaj sprawa jest widzę trudniejsza :)

 

Jaki olej polecicie mi wlać ? dotarłem do momentu że wiem iż ma to być 20W50 i dobrze żeby do Vtwin

Przeszukując odmęty internetu trafiłem na Bel-Ray V-TWIN 20W50 i Minerał nie wiem czy dobrze bo z doświadczenia wiem że Syntetyk w starym silniku może zrobić cuda (w złym tego słowa znaczeniu) chyba że ktoś mnie naprostuje.

 

 

Dodatkowo dowiedziałem się (kolejna Harleyowa niespodzianka) że do skrzyni i sprzęgała leje się osobno ! :) to dla mnie HIT moje RN12 miało jeden korek na olej :P

 

Tak więc proszę o pomoc jaki zestawik zalać na początek i czy filtry HILFO tu robią robotę bo wszystkie moje motocykle zawsze dawałem i nie było problemu nigdy :)

w sporciaku dwa oleje. jeden do silnika a drugi skrzynia. silnik .

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fis udalo Ci sie nabyc pancerna I niezniszczalna Africa Twin?

 

No pewnie. Pare miechów temu...

Silnik troche dziwnie reaguje, ale tak po za tym, na moje potrzeby, daje rade... ;)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo u mnie na razie nie zasłuzyła na miano "świetnego". :rolleyes:

Bardziej jeszcze wierze opiniom innych.

Na razie jest niezła.

I w krajobraz trochę inny pozwala wjechać...

 

Afra-KTMj_qwnhaaw.jpg

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Cześć, mam pytanie w moim Ironie 883 z 2017 jest zalany płyn hamulcowy DOT 4 i jak byłem w salonie Harleya to powiedzieli mi, że nie mogę zamienić go na DOT 5 bo do tego modelu przewidziany jest DOT 4....... dla mnie to trochę dziwne i chyba jednak wyleję stary płyn i zaleje go DOT 5 chyba nic się złego nie stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sobie nie narobi jak zrobi to z głową... czyli rozbierze heble i wyczyści cały układ z DOT4.

 

Ma racje, ja tez bym zmienił na DOT5.

Roboty w ch*j, ale w przyszłosci taka zmiana procentuje.

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie,

Tak czytam i czytam ten wątek i przyznam się, że już zgłupiałem. Jeżdżę Sportem 883 Iron 2015r, kupiłem go jak miał 4800km przebiegu, zalewałem go olejem Syn3 i w skrzyni/sprzęgle Formula+ no i oczywiście oryginalny filtr HD. Od razu mówię nie wiem czym był wcześniej zalany, ale podejrzewam, że HD 360.

 

Po lekturze tego postu zdecydowałem się na spróbowanie AMSOILA MCV 20W50, rozumiem, że mogę go lać zarówno do silnika jak i do skrzyni/sprzęgła (czy może coś innego lepiej wlać?).

 

Nie do końca jeszcze jestem przekonany do filtra AMSOIL czy może K&N?

 

Przebieg jaki planuję na ten rok to około 8tys km, no może uda się więcej.

 

Nie chcę rozpętać kolejnej gównoburzy, ale utwierdźcie mnie, czy dobrze wybrałem? :biggrin:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...