Skocz do zawartości

YAMAHA MT09 tracer


Rekomendowane odpowiedzi

Do Bart3z.

Przymierzam się do zakupu tracera, ale w Bydgoszczy nie ma testówki. Jeździłem tylko mt-09 golasem. Powiedz jak to jest z tą stabilnością? Rzeczywiście moto ma problem z wężykowaniem? Wymieniłeś wydech na inny. Jaki? Jak się to ma do gwarancji?

Więc tak:

 

- Ogólnie problem ze stabilnością powoduje zamocowanie kufrów oraz te osłony na ręce, ja staram się latać tylko z centralnym i do ok. 170/180km/h jest w porządku. Powyżej zaczyna wężykować (przez wiatr) lub zaczyna latać kierownica (przez osłony na ręce) i ten problem jest znany na forum Tracera. Pomaga akcesoryjna szyba, bo fabryczna to nieporozumienie. Nie wiem jak wysoki jesteś, ale jeżeli masz powyżej 170cm to szyba do wymiany, bo na fabrycznej chce urwać głowę. Zamówiłem przed wczoraj amortyzator skrętu jeszcze sobie, który usuwa powyższe problemy.

 

Wydech mam Ixil'a moto brzmi teraz dużo lepiej, ale polecam jazdę z dbkilerami, bo bez to chyba tylko na tor.

 

Z gwarancją nie ma żadnego problemu. 3 dni temu robiłem przegląd i nic nie mówili ;)

Edytowane przez Bart3z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłeś na hamowni, z tym wydechem?

Nie byłem, ale nie licz na przyrost mocy ;) to tylko przy Akrapie, który kosztuje 2-3 razy więcej niż mój Ixil. Dałem za niego 1600zł z kolektorami na allegro u Moto-freak z Krakowa jak coś.

Edytowane przez Bart3z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam t od czerwca 2015 roku. Przebieg 10 tys km, jedna naprawa gwarancyjna wymiana łańcuszka rozrządu bolączka silników. Szyba odrazu do wymiany wezykowanie od 170-180 km/h . Motocykl mega uniwersalny wygodny na trasie Bałkany z plecaczkiem 4 tys km bez problemu. Pozdro

Edytowane przez pitersrem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o żaden przyrosty mocy, bo nawet 5KM pewnie nie poczujesz, tylko o to, żeby tej mocy nie ubyło. Wymiana łańcuszka rozrządu w nowym silniku? Wężykowanie powyżej 170. Sam nie wiem, czy się pchać w takie moto? Jak mam jeździć do 180, to chyba lepszym wyborem będzie nowy DL 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam t od czerwca 2015 roku. Przebieg 10 tys km, jedna naprawa gwarancyjna wymiana łańcuszka rozrządu bolączka silników...

Chyba miales na mysli napinacz lancucha rozrzadu? O takiej przypadlosci mi wiadomo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakieś bolączki ma ten silnik?

Jak każda 3-cylindrówka to wibracje silnika ;) najlepiej przejdź się na jazdę testową... każdy lubi co innego, bo mi moto bardzo pasuje :) jak przyjdzie amor skrętu to już będzie bajka :cool: też myślałem nad nowym DL'em, ale różnica w cenie powyżej 10k zł mnie zniechęciła, bo za tą różnicę w cenie mam wszystkie dodatki do mojego i zostanie mi jeszcze na lipcowy wyjazd do Rumunii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla uściślenia pewnych kwestii, fakt powyżej 180 moto ma tendencje do lekkiego wężykowania jednak wg mnie w momencie jazdy z kuframi bocznymi, które w dodatku są puste. Miałem okazję jeździć tym sprzętem zarówno bez kufrów, jak i z tymi oryginalnymi z miękkiego materiału. Bez kufrów stabilnie jechał nawet te 200-220, nic dziwnego nie odczułem. Boczne, częściowo wypełnione oryginalne sakwy faktycznie chyba przyczyniały się do delikatnego wężykowania, jednak dopiero powyżej 180. Z tego co słyszałem, mając np akcesoryjne, większe kufry i wypełniając je pod kątem jakiegoś dalszego wyjazdu, motocykl jest lepiej dociążony i stabilniej się prowadzi przy wyższych prędkościach. Tak mi znajomy zobrazował temat, osobiście dociążonym nie miałem okazji jechać. Także nie jest to chyba jakiś istotny problem, no chyba, że ktoś załadowany kuframi preferuje przelotowe, turystyczne tempo w granicach 180-200...wtedy lepiej wybrać FJR. Raczej mało kto tak jeździ sprzętami typu Tracer.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj znalazłem czas na montaż nowych zabawek :)

 

- klaskson Denali 12V 120dB

- klamki sprzęgła i hamulca

- amortyzator skrętu

- nowa szyba Puig (starą szybę turystyczną Ermax'a mam na sprzedaż jak coś)

- przy okazji, bo wcześniej nie wrzucałem zdjęcia to i nowy grill :)

 

12966299_1106815559368636_171011443_n.jp12966319_1106815592701966_921571535_n.jp13140570_1123429344373924_598261376_n.jp13162304_1123159114400947_463624082_n.jp13183148_1123160577734134_183711285_n.jp13140592_1123157441067781_403884335_n.jp13180900_1123192197730972_2135896241_n.jFull_Size_Render_1.jpgFull_Size_Render.jpg

 

Dzisiaj jeszcze może jak znajdę czas to założę LEDowe kierunkowskazy (oczywiście w kolorze RaceBlue) :cool: :biggrin:

Edytowane przez Bart3z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...