Skocz do zawartości

Układ chłodzenia


erykkyre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam nie lada problem z moim klr-em po nagrzaniu się do temperatury pracy moto postoi na wolnych obrotach około 1-2min i wskazówka temp. dochodzi do czerwonego pola jak dotykałem chłodnic to na dole były gorące tak jak węże ale już u góry tylko ciepłe (kawa ma dwie chłodnice łączą się wężem u góry) po zgaszeniu silnika tak po 3s płyn wylatuje nadmiarem i wtedy całe chłodnice są gorące :blink: zauważyłem też że jak na postoju dodam gazu tak na 4500 obr to jeden z węży który jest połączony z pompom i cylindrem przy tych obrotach wąż się wsysa (tz. jakbyśmy wzięli butelkę i wysysali z niej powietrze) podczas jazdy nie ważne czy zima czy lato jest tak samo tz. jak jadę nie ważne na którym biegu ale trzymam się około 3500 do 4000 obr to temperatura jest w nornie a jak jadę poniżej 3500 obr to wskazówka dochodzi prawie do czerwonego pola i tak samo jest jak się trzymam około 6 tyś .obr

 

P.S

uszczelka pod głowicą była wymieniana bo około 6 miesięcy wcześniej płyn dostawał się do cylindra, termostat też zmieniałem ale dla pewności sprawdzę czy działa i zastanawiam się nad zmiana węży na nieco twardsze planuje to bliżej soboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam nie lada problem z moim klr-em po nagrzaniu się do temperatury pracy moto postoi na wolnych obrotach około 1-2min i wskazówka temp. dochodzi do czerwonego pola jak dotykałem chłodnic to na dole były gorące tak jak węże ale już u góry tylko ciepłe (kawa ma dwie chłodnice łączą się wężem u góry) po zgaszeniu silnika tak po 3s płyn wylatuje nadmiarem i wtedy całe chłodnice są gorące :blink: zauważyłem też że jak na postoju dodam gazu tak na 4500 obr to jeden z węży który jest połączony z pompom i cylindrem przy tych obrotach wąż się wsysa (tz. jakbyśmy wzięli butelkę i wysysali z niej powietrze) podczas jazdy nie ważne czy zima czy lato jest tak samo tz. jak jadę nie ważne na którym biegu ale trzymam się około 3500 do 4000 obr to temperatura jest w nornie a jak jadę poniżej 3500 obr to wskazówka dochodzi prawie do czerwonego pola i tak samo jest jak się trzymam około 6 tyś .obr

 

P.S

uszczelka pod głowicą była wymieniana bo około 6 miesięcy wcześniej płyn dostawał się do cylindra, termostat też zmieniałem ale dla pewności sprawdzę czy działa i zastanawiam się nad zmiana węży na nieco twardsze planuje to bliżej soboty

Sprawdz droznosc chlodnic,dzialanie termostatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak choćby nie było odpowiedniego, równego ciśnienia w układzie. Ciśnienie powinno powodować, że przewody powinny być twardsze. Stan płynu w chłodnicy i zbiorniczku jest odpowiedni? Jeśli tak to też bym obstawiał niedrożność układu. Posprawdzać czy przewody nie są pozaginane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelka pod głowicą była wymieniana bo około 6 miesięcy wcześniej płyn dostawał się do cylindra, termostat też zmieniałem ale dla pewności sprawdzę czy działa i zastanawiam się nad zmiana węży na nieco twardsze planuje to bliżej soboty

A przez te 6 msc było dobrze czy tak jak teraz?

-------------------
Pozdro Herdi

Śrubkomistrz w serwisie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to że termostat padł, może wiecie gdzie można kupić do klr 600/650 znalazłem na jednej stronie ale koszt 155 zł

 

 

czyli droższy od motocykla ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na to wychodzi :blink: do serwisu nawet nie dzwonie bo jak powiedzą cenę to zawał morowany

serwisówka podaje że przy 69-72 stopni ma się otwierać a przy 85 stopni ma być otwarty nie mniej niż 3mm a ten co mam to otwiera się dopiero około 90 stopni a jak się woda gotuje to jest otwarty 3 mm ale to już za późno

 

poczytałem me pasuje od tico ale nie wiem który rok bo widziałem różne wymiar może szybciej dopasuje ale jak z temperaturą otwarcia ?



znalazłem od quada wymiary pasują drogi nie jest ale czy opłaca się go w ogóle brać pod uwagę czy nie spieprzy się szybko?

 

http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/mi0604/kinroad+atv+200+-+termostat.html

Edytowane przez erykkyre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jednak zadzwonił do serwisu

już nie raz się przekonałem że oryginał wychodził znacznie taniej od zamiennika nie wiadomo gdzie zrobionego

To tez prawda. Również miałem takie sytuacje.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...