macjan Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 Witam :)Posiadam motocykl marki Yamaha, a konkretnie YBR 250. Mam problem z pracą silnika, a mianowicie dławi się, gaśnie po dodaniu gazu. Motocykl odpala bez problemu, ale jest problem z obrotami. Po dodaniu gazu motocykl dławi się, brakuje mu mocy. Podczas jazdy przy stałych obrotach ok.3000-4000, jak i wysokich czuć szarpie, przy schodzeniu z wysokich obrotów do zatrzymania potrafi zgasnąć przy czym jest strzał z wydechu. Przy spokojnym przyśpieszaniu jak i szybkim jest dławienie jakby brakowało mu paliwa. Może ktoś miał podobny problem i go w prosty sposób rozwiązał. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilQ_21 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 napisz coś więcej jakie przebieg? który rocznik ?? na gaźniku czy juz na wtrysku sprzęt ??pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad1f Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 (edited) nie ma ybr 250 na gaźniku ;) stawiałbym na problem z zapłonem a zacząłbym od najprostszej rzeczy - wiem, że to nie dwusów ale wymieniłbym świeczkę Edited January 12, 2015 by konrad1f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fazer1000 Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Witam serdecznie jestem nowy na forum i mam podobny problem z moją ybr 250 więc podłaczam się pod temat otóż kupiłem z uszkodzonym silnikiem silnik wymieniłem ładnie odpaliła tylko nie równo wchodzi na obroty a podczas jazdy szarpie podczas przyspieszania jak to opisać po prostu np od 3 do 4 tyś obr ciągnie dobrze potem do np 4500 słabo później znów dobrze i tak jest prawie w całym zakresie obrotów co maże być tego przyczyną. Macjan udało ci się naprawić swoją ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macjan Posted February 2, 2015 Author Share Posted February 2, 2015 Motocykl jest z 2009, przebieg 49 tys km na wtrysku. Co do świecy to po wyciągnięciu widać, że jest zalana. Zauważyłem że stukają się zawory, ale jak silnik się zagrzeje to cichną. Możliwe że jest za bogata mieszanka i zalewa, ale to tylko teoria. W praktyce objawy ustały po zatankowaniu motocykla do pełna. Motocykl codziennie jest użytkowany nawet przy minusowych temperaturach (teraz akurat nie, bo śnieg jeszcze na drogach). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannex Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Motocykl jest z 2009, przebieg 49 tys km na wtrysku. Co do świecy to po wyciągnięciu widać, że jest zalana. Zauważyłem że stukają się zawory, ale jak silnik się zagrzeje to cichną. Możliwe że jest za bogata mieszanka i zalewa, ale to tylko teoria. W praktyce objawy ustały po zatankowaniu motocykla do pełna. Motocykl codziennie jest użytkowany nawet przy minusowych temperaturach (teraz akurat nie, bo śnieg jeszcze na drogach).Uśmiałem się do łez :biggrin: .Skoro objawy ustały po zatankowaniu do pełna to może brakuje jakiegoś silentblocka przy zbiorniku i dlatego stuka, Jak masz mało paliwa jest lżejszy i wpada w wibracje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macjan Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Nie mam pojęcia co jest tak bardzo śmieszne, ale interpretuj sobie to co napisałem jak chcesz. Tak brakuje czegoś przy zbiorniku i się stuka. Głupie nabijanie postów jest śmieszne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fazer1000 Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Witam rozwiązanie w moim przypadku było banalnie proste wystarczyło wymienić świecę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.