Skocz do zawartości

ludziska pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Cb 500 bardzo trafny wybor.Na 1 moto nie jest za slabe .Kwestia wygody .Samo przysiadniecie to za malo na postoju .Niezaleznie co wybierzesz warto przejechac sie chodzby 5 km.

Lansowac się na motocuklu, to sie można pod remizą .

 

Koledzy pozerzy. po przesiadce na wozek inwalidzki szybko się ulotnią.

 

Zapewne po sezonie i tak przesiądzesz sie sie na cos innego, bo albo zmienisz typ motocykla albo cos nie bedzie Ci pasowac.

Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 500 to ona ma chyba najwięcej zwolenników tutaj :).

Albo poszukaj Kawy GPZ500S. Fajnie wyważona, nie czuć jej masy, 60 starych japońskich kucy, no i też założyłbyś temat o remoncie swojej i było by nas dwóch :).

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja daję sobie rękę uciąć, że po przejażdżce na tej CB500 stwierdzisz "o kur.. nie wiedziałem, że te 60KM może tak zapieprzać po odkręceniu manetki!" ;)

 

Nie sądzę! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sherman, nie patrz przez pryzmat swoich 30 metrowych lotów ;P tylko postaw się na miejscu kogoś kto może jeszcze w życiu nie przyśpieszył w mniej niż 5 sekund do setki :)

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jak ktoś wcześniej jeździł piździkami 50ccm, w których odkręcenie manetki powodowało przyspieszenie 0 - 60km/h w 15sek to jestem pewny, że po przesiadce na 500ccm, który ma te 5sek do setki podczas pierwszych dni ujeżdżania wywoła w nim szok. Wiele osób patrzy przez pryzmat samochodu bo tam 60KM to jest muł, dopiero te 350 - 400KM robi czas do setki taki, jak CB500.

Dla ludzi obcykanych w motocyklach może się wydawać śmieszne to, co piszę, ale nie oszukujmy się, taka jest prawda dla każdego początkującego i nie ma co zgrywać twardziela.

Osobiście przygodę z motocyklami zaczynałem od 125tek (50ccm nie liczę bo było tego sporo ale to nie prawdziwe motocykle) i po przesiadce z DR125 na DR650 po pierwszej przejażdżce miałem pełne gacie bo nieświadomy niczego i przyzwyczajony do tych 12KM ze 125tki po prostu odkręciłem ostro manetkę na pierwszym biegu a tu przednie koło się podniosło - a na szutrach bez problemu potrafił zarzucać tyłem od lewej do prawej przy użyciu samego gazu na 2 biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie moja druga opcja to jest cbf 500 , a nie cb 500. Dziś nawet na niej się przewiozlem. Ma ponoc wymieniony amortyzator na taki zeby kobieta o wzroście 170 miała wygodnie. I rzeczywiście dla mnie też bylo nawet aż za wygodnie. Mam takie pytanie czy jest możliwość regulacji tego centralnego amortyzatora gdyż wydaje mi się ze jest za twardy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...