Skocz do zawartości

Synchronizacja gaźników CBF 600


blady2111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem nowy na forum ale z moja motorynką walczę juz od kilku dni. Mianowicie wyczyściłem gaźniki i chciałem zrobic synchro ale nie mam pewności gdzie się podpiąć wakuometrem ( domowym ) . Oczywiście zacząłem od serwisówki ale zdjęcia są kiepskie i nic nie widać. Proszę wobec tego o pomoc, może ktoś bawił się już CBFką. :)

 

link do zdjęć gaźników :

 

https://drive.google.com/folderview?id=0BySZ7NodSrtQUngtbDRHNVl3eVE&usp=sharing

 

 

Poniżej rozpiska przewodów które staram się namierzyć i podpiać do wakuometra ( proszę o ewentualną korektę ) :

 

4- Przyjmijmy ze gaźnik nr 4 to ten z króćcem z kapturkiem. ( zdjecie 17, 19 )
3- To ta rurka ze zdjęcia numer 1 lub 19 która biegnie obok niebieskiej śrubki ?
2 - Rurka z kranika, zaworu przy baku ( zdjecie numer 19 ) miedzy gaznikami 1 i 2.
1 - Nie mogę namierzyć rurki która biegnie obok ssania ?

czy butelkę z benzyną podpinam pod ten drugi wąż co biegnie z baku obok kranika/zaworu do gaźników ?
Czy dotykać w góle te śruby pod gaźnikami od składu mieszanki i wykręcić je wg serwisówki i dopiero synchronizowac czy nie dotykac ich ?

Synchro bede robił domowym wakuometrem, i czy mogę się wpiąć najpierw pod gaźniki np. 4,3 - wyregulować je a potem analogicznie 2-1 i ale na koncu nie wiem który z którym, czy nie kombinować i podłączyć od razu 4 sztuki icon_e_smile.gif ?

Z góry dziękuje za wskazówki i pozdrawiam.

Edytowane przez blady2111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby synchronizacja była poprawna trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych.Skład mieszanki ustawisz po synchro. Dodam,że ja za każdym razem przed synchro wymieniam filtr powietrza,mimo że ma np 2000 km najechane

 

Podłącz waku pod pierwszą parę gaźników (1 i 2),później pod następną parę (3 i 4) a na koniec zsynchronizuj obie pary (np 2 i 3 lub 1 i 4)

 

Nie miałem okazji synchronizowania CBF-ki,ale zasada jest ta sama dla wszystkich czterocylindrowych rzędówek.

 

Zdjęcia jakie wrzuciłeś są za małe, abym mógł się przyjrzeć dokładniej w które miejsce podpiąć waku

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tu gdzie ten gumowy cycek i wężyki do wpięcia wakuometrów .

Metodę wyjaśnił dzikowski.

 

Synchro robisz na samym końcu .

post-11933-0-80397600-1417950599_thumb.jpg

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...