Bieri13 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam,Na początek mała dygresja: z racji tego, że na tym forum chyba najwięcej jest użytkowników Bułek, pozolę zadać kilka pytań i zasięgnąć kilku informacji.Aktualnie jeżdżę na Bandicie N600. Pora na zmiany lub kupno drugiego moto - interesuje mnie turystyk.W zasadzie interesją mnie dwie marki.Zastanawiam się nad takimi modelami jak:- BMW R 1150 GS- Buell Ulysses xb12xKtoś ma doświadczenie z tymi motocyklami i mógłby się podzielić wiedzą?O BMW słyszałem i czytałem dużo ale o Buell-u mam szczątkowe informacje.Wizualnie i silnikowo bardziej pasuje mi Buell ale na takiej podstawie nie kupię tego modelu.Za wszelkie informację będę wdzięczny,Pozdrawiam,Bieri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Hmm jeżdżę Buell'em, ale Firebolt'em. W tamtym roku byłem nim w Rumunii, w tym roku troszkę po Polsce. Na pewno Uly będzie wygodniejszy i ma większy bak( nie pamiętam ile litrów), ale u mnie po 200 km trzeba szukać stacji, mimo malutkiego spalania(w trasie do 5 litrów, w Rumunii to mi wyszło raz chyba poniżej 4 litrów). Co do silnika, mi pasuje bardzo, 140 w trasie jedzie się super, mimo, że to nie jest demon szybkości. Jest to motocykl inny i tak trzeba podejść do tego, czasem coś się odkręci, to wyspawany bagażnik popęka od wibracji, to tłumik odpadnie od wibracji(akcesoryjny, nie ma z przodu obejmy oryginalnej i jest druciarstwo). Pas mam używany zapasowy(kupiłem na wyjazd), nie przydał się(w Bule można zmienić na drodze pas bez problemu). Nie wie mco by tu jeszcze napisać ... http://otomoto.pl/buell-xb-ulysses-M4185202.html Tego w tym roczniku i za taką kasę brałbym :P Może maarp coś napisze, ma takiego(i nie tylko) to by coś więcej dopisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieri13 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Dzięki na odpowiedź :)Ten z otomoto niedaleko mnie stoi. Dla mnie moto nie musi być szybkie (nie przewiduję częstej jazdy ponad 160km/h). Zwyczajna turystyka.Firebolta miał kolega. Chciałem nim pojezdzić ale dość szybko się sprzedał. Dźwięk silnika - masakra.Te wibrację są aż tak straszne, że motocykl gubi osprzęt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Oryginalnego nie zgubi ;) Fajne jest to, że odkręcasz i jedzie, musi być dobrze serwisowany, a posłuży długo(silnik prosty, hałaśliwy). Pamiętaj jeśli go będziesz porównywał do japonii czy bmw, to odpuść Sobie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.i.S Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Na początek jestem nowym posiadaczem xb9sx.Nabyłem jakoś w sierpniu i zrobiłem tylko niecałe 3000 km - oto moje wrażeniaMiałem kilka moto i zawsze szukałem coś innego, przed bulą było ducati monster, sądziłem że nareszcie znalazłem moje moto :)Po niecałych trzech sezonach (w tym sezonie zmiana moto) i zrobieniu 23000 z hakiem byłem przekonany ze już nic mnie pozytywnie nie zaskoczy i nie da z jazdy takiej frajdy jak ducati Jakie było moje zdziwienie po zrobieniu pierwszych kilometrów bułą a im więcej przejechane tym większe wrażenia :)Pomykam turystycznie i uwielbiam wypady za miasto i choć niema gdzie się spakować, brak jakichkolwiek owiewek, jazda w deszczu to istny koszmar.to wrażenia z jazdy są bezcenne :)))Na próżno szukać tego u japońca czy włochaCo do wibracji hmm.. nie są takie straszne i jak na razie nic mi się nie poluzowałoNegatywne opinie co do Buella są nieźle przesadzone a to tylko dla tego że ludzie nie znają tych moto a wielce się wypowiadają, ale jaka mają minę jak już poznająPozdrowionka i życzę udanego zakupu takiego moto co Ci najbardziej przypasuje :) Cytuj BueIIKochaj albo rzuć !!! www.facebook.com/miras.mis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Bierz BUŁĘ! Wszak to jedyny słuszny wybór.Prosta konstrukcja, prosty silnik, tania eksploatacja. Ja Ulyssesem prześmigałem kawał świata.Jeśli motocykl nie miał złych przygód i był poprawnie serwisowany to nie ma się czego obawiać. W porównaniu do GS to Buell Ulysses ma same zalety :) Dźwięk i charakterystykę silnika bez wątpienia daje dużo frajdy. Ja na przykład w 1150 nie lubię skrzyni biegów i szarpania wału napędowego oraz elektryki która dawała czasem nam popalić w czasie wypadów.Poza tym nie słuchaj innych tylko kupuj na co masz ochotę :-)Powodzenia! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieri13 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Nad Ducati też się zastanawiałem. Nawet na Monsterze 696 trochę pojezdziłem - fajny, design bardzo fajny. Ale...Kolega ma nową Multistrade 1200 - niezła sztuka ale trochę "plastikowa", no i już 3 razy w serwisie był (jedna z awari była związana z głowicą - wymiana). Zawsze podobał mi się HD (szczególnie Sportster) ale doszedłem do wniosku, że tak na prawdę to podoba mi się silnik V2.Więc szukałem moto z takimi jednostkami - Moto Guzzi, Ducati, SV - wszystko co ma V2 i jest to NAKED ale... po ostatnich rozważaniach doszedłem do wniosku, że aby coś pozwiedzać i mieć z tego pełną przyjemność powinienem zaopatrzyć się w turystyka. I jak na złość moje wymagania idealnie spełnia Buell :)Co do GS to znajomy jest bardzo zadowolony, ma już drugą sztukę tego motocykla. Awarie jakie miał na trasach to elektryka i łożysko tylnego koła.A w Buellach co można się spodziewać? Najczęstrze awarie? No i eksploatacja - chyba ciut droższa niż BMW.Nie chce motocykla, których jest masa na drogach. Chcę mieć coś wyjątkowego, dlatego poważnie rozważam zakup Ulyssesa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Mam podobne upodobania co do silnika V2 i klasycznej pozycji i coraz częściej zaczynam spoglądać w kierunku H-D XR 1200... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Eksploatacja nie jest droższa niż w motocyklach innych marek.Olej silnikowy to po prostu 20w50 od syntetyka po minerał (zależnie co było lane - ja latam na syntetykach lub półsyntetykach zależnie czy znam historię motocykla) i najlepiej popularnej, dostępnej marki. Filtr oleju koszt minimalny tak jak i w innych motocyklach. Filtr powietrza zakładasz K&N i zapominasz o kosztach (ewentualne czyszczenie i impregnacja). Klocki hamulcowe popularne i tanie bez problemu dostępne. Cóż więcej o eksploatacji?Spalanie od 4 litrów do 7 zależnie od obciążenia i trybu jazdy.A zepsuć może się wszystko. Nawet HONDA ;-) Więc bzdurą jest gadanie o usterkach. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieri13 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Spalanie przystępne - ale jakoś na to nie patrzę, po prostu będę lał jak braknie paliwa, cóż zrobić :) ale dzięki za info.Wiadomo, że zepsuć może się wszystko. Myślałem raczej o usterkach, które są typową bolączką poszczególnych modeli.Z tego co piszesz to eksploatacja nie różni się niczym w porównaniu do innych motocykli. Nie wiedziałem, że z tym filtrem powietrza tak można (czyszczenie i impregnacja).A przy zakupie na co powinienem zwrócić szczególną uwagę, co sprawdzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Żeby rama nie była wgnieciona. Swoją drogą Mariusz, musiałeś ostro jechać żeby wziął 7 litrów.... Jeszcze bym dodał wymianę oleju w skrzyni i kontrola naciągu łańcucha przeniesienia napędu. Ale jak kupisz, to na przejażdżkę do Włocławka i będziesz miał wsio ogarnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieri13 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A że tak zapytam - ile wytrzymują silniki HD przy systematycznym i dobrym serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Gazeta MOTOCYKL- remont silnika w Sportster'ze(taki silnik jest w Buell'u) jest przewidziany na 300 tys km. :biggrin: Ale to tylko Sportster ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieri13 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Raczy kolega żartować? :) jeśli nie to jestem mega zdziwiony i zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Miałem egzemplarze z przebiegami 80-100 tysięcy i śmigały jak ta lala.Znam też egzemplarz z Holandii z przebiegiem 150tys. Nie było robione nic oprócz wymiany oleju itp No może jakaś mała drobnostka też, ale śmiga do tej pory. Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.