Skocz do zawartości

Zmiana pulleya z 27 na 29 zębów.


Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie jak w temacie. Chodzi o Sporciaka 1200 XL i zestaw przednie i tylnie koło napędowe (z 886). Tylnie zostanie takie jak było, czyli 61 zebów natomias przód znajomy chce wymienić z 27 na 29 zebów. Jaka będzie różnica w napędzie? Straci troche mocy, czy zyska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po takiej zmianie przede wszystkim powinien zyskać dłuższe przełożenia, przez co nie trzeba tak często mieszać biegami i sprzęgłem. Moc niestety spadnie. Nie liczyłbym na niższe spalanie, ponieważ skoro straci na mocy, to gość będzie musiał mocniej odkręcać, żeby jeździć tak jak jest do tego przyzwyczajony.

Ja taką zmianię zrobiłem co prawda z Sofcie, ale zasada jest ta sama, więc efekt też będzie podobny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W Elce z 2002 roku zamieniłem małego pulleya z 32 zęby na 34 zęby. Na autostradzie super, ale w Bieszczadach w 2 osoby już nie jest tak kolorowo - brak mocy, trzeba się nawajchować dźwignią zmiany biegów, mimo, że mam wydech Kerker, filtr K&N, moduł Screamin Eagle i coś tam delikatnie dłubnięte w gaźniku.

Powoli dochodzę do wniosku, że inżynierowie z HD wiedzieli co robią montując na skrzyni pulleya na 32 zęby :unsure:

Edytowane przez buba1340
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...