Skocz do zawartości

FE 570 diagnostyka komputerowa


m_fiolek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Husabergiem FE 570 2010, 130h. Gaśnie na wolnych obrotach i dusi się przy dodaniu gazu. Sprawdziłem go pod kątem mechanicznym (świeca, zawory, pompa, wtrysk, filtry paliwa). Podejrzewam, że uszkodzony jest TPS ( czujnik położenia przepustnicy), ale wole najpierw to sprawdzić podłączając motor pod komputer. Zresztą nowy czujnik też musi być wgrany z poziomu komputera. I tu pytanie - czy da się w jakiś "chałupniczy" sposób zczytać błędy? Czy ktoś przerabiał coś takiego? Kabel tune ecu i soft ze strony Husaberga nie trybi. Nie łączy się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększa się jednak nie w tym zakresie co mówi serwisówka. Napięcie z kolei podaje od 0,4V do 3,8V zamiast 0,4V - 4.8V. Stawiam na TPS bo dopóki go nie dotykałem to był problem tylko z gaśnięciem na wolnych obrotach. Jak zacząłem go regulować, to przestał się wkręcać na obroty i stracił moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...