Jump to content

Recommended Posts

Ile km masz na tych napinaczach zrobione.

Te napinacze to wielkie dziadostwo gdzieś czytałem, że na syntetyku są wstanie więcej przeżyć.

Zobacz ile kawałków już się wyrwało to co zrobił HD w rozwiązaniach w TC to jest coś niesamowitego ;(

Edited by maniek1300

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile km masz na tych napinaczach zrobione.

Te napinacze to wielkie dziadostwo gdzieś czytałem, że na syntetyku są wstanie więcej przeżyć.

Zobacz ile kawałków już się wyrwało to co zrobił HD w rozwiązaniach w TC to jest coś niesamowitego ;(

 

Nie mam pojęcia ile jest zrobionych km na tych napinaczach. Jedyne co wiem, to to jak wyglądają na dzień dzisiejszy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja odebralem swojego TC w zeszłym tygodniu z serwisu. Obecnie ma 28tys mil. do wymiany poszły wszytkie płyny (równiez hamulcowy)+filtry+świece+ślizgi napinaczy rozrządu. Napinacze rozrządu muszą być wymienione bezwzględnie!!! i nie ma ale. Koszt u nas 400zl sztuka potrzbujesz dwie sztuki. Na ebayu kupilem komplet przedni i tylni za 150usd. Czyli dużo taniej. Choć za calość z robocizną poszlo prawie 3 tys.zł

Reszta zalezy od stanu motocykla. Ja swojego sam przywiozłem z USA i stan HD jest idealny. Jesli kupowaleś od naszych rodaków to warto aby ktoś doświadczony go sprawdzil bo na wlasne oczy widzialem co do nas płynie :)

który rok masz tego motocykla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same ślizgi napinaczy to koszt ok 160PLN, chyba że wymieniałeś całe napinacze. Co do kosztów wymiany to się nie wypowiadam bo nie wiem gdzie to robiłeś.

Nie mniej jednak dajesz zarobić :dry: za 3 koła to masz kit S&S na kołach zębatych i zapominasz o łańcuszkach i napinaczach.

Edited by Daras67

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale koła zębate to nie tak chop założyć... co w przypadku gdy wał ma bicie? Rozbieramy silnik w drobny mak i wtedy nie jest 3 tyś... Co do wymiany to kiedyś pytałem pewnej osoby(nie z forum) to mi powiedział 500 zł plus napinacze. Czy to dużo? chyba nie? FIS kiedyś wspominał że trzeba mieć przyrząd żeby dobrze to zrobić ( o ile dobrze pamiętam) także nie wiem, czy każdy to może zrobić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyrząd trzeba mieć do napinacza z tyłu płyty i tylko jeśli nie chcesz wyprasować wałków z tej płyty.

Jeśli masz możliwość wyprasowania wałków, nie potrzeba przyrządu.

Jęli ktoś chce sobie obejrzeć krok po kroku co i jak zrobić przy twin came 88A , to polecam filmy na yt użytkownika pick666.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Edited by pyzdra1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...