Skocz do zawartości

stare moto na chodzie do 6000, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

jak stary to ~30letni

6tys to już kosmos, za swoją dałem 2900 + nowy napęd+opony+oleje i świece i pojechałem do Czech, nawet wróciłem bez awarii

teraz szykuję silnik na nowy sezon, znowu wystarczy na kolejne 30lat ;)

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 6k, jeszcze pod koniec sezonu to można przebierać w jeżdzących, sprawnych motocyklach.

 

Takie jak opisałeś powyżej, (bez hamulców, z wyciekami oleju i innym badziewiem) można znalezc i za dużo większe pieniądze niż 6k.



Np za taką kwotę można kupić cb 500 w dobrym stanie, a to bardzo niezawodny motocykl. To dużo lepsza propozycja niż gpz.



Można też spokojnie szukać np ntv650 w dobrym stanie.

 

fazerów, sv650, cbf też można łatwo szukać w tych pieniądzach, ale pewnie coś przy nich będzie trzeba robić.

 

CB500 czy NTV650 za takie pieniądze znajdziesz w stanie tak bardzo dobrym. będzie w czym wybierać.



Apropo ZR-7, ta wygląda dość konkretnie http://allegro.pl/kawasaki-zr-7-2001r-i4667965612.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahhaa

za 6,5kzł to sprzedaję swoją rc46 '98r w niezłym stanie, na której można zrobić bezproblemowo jeszcze 100kkm :D

 

-CBR 600 F3 albo ładną F2 - CBR moim zdaniem są przewarotściowane przez forumowych napinaczy z hasłem "honda to honda" w stopce

nie wiem czy jestem napinaczem, miałem F3 i nie widzę alternatywy w klasie 600 jeśli chodzi o sprzęty wyprodukowane do 98r. Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz tak patrze i już można kupić sc28 do 6 koła. Moim zdaniem z tych lat to sprzęt mistrzostwo świata. Kultura pracy w porównaniu do cbr 600 stoi na nieporównywalnie wyższym poziomie. Prowadzenie również. Dokładając wieżyczki do górnej półki plus turystyczną kierę mamy motocykl idealny w tej kasie. Trzeba tylko poszukać egzemplarza ze zdrowym piecem. Znajomy ma taki zestaw od 11 lat i twierdzi że nigdy go nie sprzeda. Nabite ponad 130 tyś km a silnik chodzi ładniej niż niektóre nówki.

 

edit

o długo szukać

http://otomoto.pl/honda-cbr-900-rr-900rr-gsxr-zx-r-M4161165.html

Edytowane przez ernestZL

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz tak patrze i już można kupić sc28 do 6 koła. Moim zdaniem z tych lat to sprzęt mistrzostwo świata. Kultura pracy w porównaniu do cbr 600 stoi na nieporównywalnie wyższym poziomie. Prowadzenie również. Dokładając wieżyczki do górnej półki plus turystyczną kierę mamy motocykl idealny w tej kasie. Trzeba tylko poszukać egzemplarza ze zdrowym piecem. Znajomy ma taki zestaw od 11 lat i twierdzi że nigdy go nie sprzeda. Nabite ponad 130 tyś km a silnik chodzi ładniej niż niektóre nówki.

 

edit

o długo szukać

http://otomoto.pl/honda-cbr-900-rr-900rr-gsxr-zx-r-M4161165.html

 

 

Potwierdzam, kozak sprzęt tylko lepiej brać wersje z dwoma lampami czyli do 1993r. To już klasyk.

 

6 lat temu sprzedany za 6100zł

2008%5C09%5C06%5Cbikepics-1408403-full.j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematy zastanawiam się także nad 125 2t cagiva mito 125 ,aprilia rs 125.Myśle iż na początek te motocykle mogą dać dużo frajdy.Jak jest z ich osiągami,kosztami eksploatacji?Nie nudzą się zbyt szybko i czy po sezonie można się przesiąść z takiego czegoś na gsxr 750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mito w naszym kraju są w większości zajechane, poza tym to włoszczyzna, części drogie, rs się sypią, nie wiem czy wszystkie, ale parę widziałem, zrobisz remont, pojeździsz za chwilę znowu się coś sypnie.... Jak jeździłeś na czymś większym i mocniejszym to znudzi się szybko, sam jak przesiadłem się z enduro 2t, na 650, a potem znowu wsiadłem na 125 to była jakaś masakra, ani nie przyspiesza, ani szybko nie jedzie. Koszty mogą być bardzo wysokie, zależy w jakim stanie kupisz, ale wydaje mi się że do każdego na dzień dobry i tak dołożysz parę stówek albo więcej, potem tylko dobre oleje. Sam z 2t mam niemiłe doświadczenia, na każdym straciłem sporo, według mnie to są zabawki w które się wkłada sporo, a w zamian dostaje się niewiele, ale oczywiście jak wspomniałem zależy na co trafisz, może akurat uda ci się coś dobrego kupić. Jeśli nie masz w ogóle doświadczenia to lepiej mieć ten sezon na takiej 125, czegoś zawsze nauczy, a krzywdy takiej nie zrobi jak coś co ma 100KM, chyba że kompletnie nie potrafisz jeździć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...