Skocz do zawartości

Amatorskie zawody/treningi - sezon 2015


Kamel-JG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

 

W związku z licznymi negatywnymi opiniami dot. m.in. tego jak SD zdziera z nas kasę, postanowiłem założyć niniejszy wątek jako alternatywę dla każdego, kto w przyszłym sezonie chciałby gdzieś wystartować, albo po prostu potrenować w bardziej atrakcyjnej finansowo i organizacyjnie formie.

 

Wrzucajcie proszę tu zatem swoje doświadczenia związane z takimi eventami, niekoniecznie na Poznaniu ;)

 

Np. w tym sezonie:

 

http://www.slovakiaracing.sk/en/fun-cup-2/

To jest bardzo fajna opcja:
2 dni = 160 euro w tym:
- wyżywienie,

- kostka,

- trening wolny,

- kwalifikacje

- wyścig.

Jeśli w wyścigu w dniu 1 i 2-gim dojedziemy na miejscu 1-3 mamy rabat na kolejną imprezę 20 euro, a miejsca 4-10 rabat 10 euro. Do tego jak pojedziemy 7 wyścigowych eventów (13 wyścigów) to bierzemy udział w losowaniu nagród: 20 tabletów i wycieczka do Tajlandii dla 2 osób na 14 dni. Moim zdaniem rewelacja!

Na SD mamy 500 zł/dzień i kostkę do pomiaru...

Resztę dopowiedzcie sobie sami.

 

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tym sezonie skorzystałem z oferty z wątku tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/165598-treningi-z-actionbikede-2014/

 

Dwa dni Brna za 280€ - pierwszy wyjazd zagraniczny. Tłoku nie było, zaplecze super. Wieczorem świetny wykład/rozmowa z Jürgenem Fuchsem, ale w całości po niemiecku. Większość ludzi niemieckojęzyczna, choć po angielsku ze wszystkimi można się dogadać.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.sachsenring.de/de/unternehmen/motivation-spass-sport/sportfahrertrainings.html

UWAGA!

LÄRMSCHUTZ

Bei Motorrad-SPORTFAHRERTRAININGS auf dem Sachsenring sind NUR Motorräder mit SERIENAUSPUFF des jeweiligen HERSTELLERS zugelassen. Sportauspuffanlagen mit ABE, Zubehörauspuffanlagen mit ABE und Sondermodelle, die mit Sportauspuffanlagen ausgerüstet sind (z.B. Yoshimura), MÜSSEN auf den SERIENAUSPUFF dieser Modellreihe umgerüstet werden. Außerdem müssen alle auf dem Sachsenring fahrenden Motorräder mit SERIENMÄSSIGER AIRBOX UND LUFTFILTER ausgestattet sein.

NUR unter EINHALTUNG dieser Vorgaben ist ein reibungsloser Ablauf von Veranstaltungen auf dem Sachsenring möglich. Teilnehmer, die aufgrund einer NICHT ZUGELASSENEN Auspuffanlage, wg. technischem Defekt oder einer ausgebrannten Auspuffanlage auffallen, werden mit der Schwarzen Flagge aufgefordert, die Strecke SOFORT zu verlassen und sich beim Veranstalter zu melden. Teilnehmer, die im Laufe einer Veranstaltung zum 2. Mal wegen Lärmüberschreitung auffallen, werden OHNE ANSPRUCH auf Rückerstattung der Kosten von der Veranstaltung ausgeschlossen.

Der Sachsenring wird mit mehreren permanenten Lärm-Messanlagen vom Gesetzgeber überwacht. Dadurch sind der Spitzenwert und die maximale Tagesdurchschnittslautstärke begrenzt

 

- wymagany seryjny wydech - jeśli twój motocykl to wersja specjalna wyposażona w specjalny wydech z fabryki musisz go zamienić na ten z homologacji typu.

- wymagany seryjny airbox i filtr powietrza

- tor jest cały czas monitorowany pod kątem hałasu mimo spełnienia powyższych wymagań mogą na podstawie pomiarów ściągnąć Cie z toru. 2-krotne ściągniecie z toru za hałas oznacza wykluczenie i nie ma za to zwrotu kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wymagany seryjny wydech - jeśli twój motocykl to wersja specjalna wyposażona w specjalny wydech z fabryki musisz go zamienić na ten z homologacji typu.

- wymagany seryjny airbox i filtr powietrza

- tor jest cały czas monitorowany pod kątem hałasu mimo spełnienia powyższych wymagań mogą na podstawie pomiarów ściągnąć Cie z toru. 2-krotne ściągniecie z toru za hałas oznacza wykluczenie i nie ma za to zwrotu kasy.

 

Znaczy się już wiemy jak będzie wyglądać wjazd na Poznań za kilka lat:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tym sezonie skorzystałem z oferty z wątku tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/165598-treningi-z-actionbikede-2014/

 

Dwa dni Brna za 280€ - pierwszy wyjazd zagraniczny. Tłoku nie było, zaplecze super. Wieczorem świetny wykład/rozmowa z Jürgenem Fuchsem, ale w całości po niemiecku. Większość ludzi niemieckojęzyczna, choć po angielsku ze wszystkimi można się dogadać.

 

A masz odniesienie do poznańskiego SD? Jak organizacja, jakość i zawartość "produktu" w stosunku do ceny? Wreszcie jakie wrażenia ogólne, końcowe?

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A masz odniesienie do poznańskiego SD? Jak organizacja, jakość i zawartość "produktu" w stosunku do ceny? Wreszcie jakie wrażenia ogólne, końcowe?

 

Na paru SD też byłem, tor poznański znam dużo lepiej.

 

- Organizacyjnie - po niemiecku ;) Pilnują czasu i przenoszą ludzi między grupami. To obowiązkowy element programu.

- W porównaniu do SD dużo mniej gleb było. Może zbieg okoliczności, ale chyba żadnej czerwonej flagi nie widziałem.

- Tor według mnie fajniejszy niż poznański - spore różnice wysokości, ale to bardzo subiektywna ocena.

- Infrastruktura na miejscu bije Poznań na głowę: wyasfaltowany i oświetlony paddock, dostęp do prądu, WiFi, dość bogata kantyna, bankomat, stacja benzynowa...

- Bardzo międzynarodowe towarzystwo.

- Brakowało mi wprowadzającej jazdy z instruktorem w grupie C. Chyba trzeba go było opłacić, ale tu nie jestem pewien, bo się zagapiłem i nie zdążyłem na poranną odprawę. A na torze po prostu znalazłem kogoś, kto jechał za instruktorem i ich obserwowałem ;)

- Jedyny poważny minus: Kiepski dostęp do czasów przejazdów: kostki były, ale na monitorze pokazywany był chyba tylko dotychczasowy czas najlepszy i najlepszy z sesji. Można było przy pomocy jakiejś aplikacji na smartfona zobaczyć więcej, ale jak zacząłem się nią bawić, to zażądał, żeby za nią zapłacić, więc dałem spokój. I tak mam własny laptimer.

 

Do Brna planuje wrócić w przyszłym sezonie, ale pewnie spróbuję innego organizatora, żeby mieć porównanie.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na paru SD też byłem, tor poznański znam dużo lepiej.

 

- Organizacyjnie - po niemiecku ;) Pilnują czasu i przenoszą ludzi między grupami. To obowiązkowy element programu.

- W porównaniu do SD dużo mniej gleb było. Może zbieg okoliczności, ale chyba żadnej czerwonej flagi nie widziałem.

- Tor według mnie fajniejszy niż poznański - spore różnice wysokości, ale to bardzo subiektywna ocena.

- Infrastruktura na miejscu bije Poznań na głowę: wyasfaltowany i oświetlony paddock, dostęp do prądu, WiFi, dość bogata kantyna, bankomat, stacja benzynowa...

- Bardzo międzynarodowe towarzystwo.

- Brakowało mi wprowadzającej jazdy z instruktorem w grupie C. Chyba trzeba go było opłacić, ale tu nie jestem pewien, bo się zagapiłem i nie zdążyłem na poranną odprawę. A na torze po prostu znalazłem kogoś, kto jechał za instruktorem i ich obserwowałem ;)

- Jedyny poważny minus: Kiepski dostęp do czasów przejazdów: kostki były, ale na monitorze pokazywany był chyba tylko dotychczasowy czas najlepszy i najlepszy z sesji. Można było przy pomocy jakiejś aplikacji na smartfona zobaczyć więcej, ale jak zacząłem się nią bawić, to zażądał, żeby za nią zapłacić, więc dałem spokój. I tak mam własny laptimer.

 

Do Brna planuje wrócić w przyszłym sezonie, ale pewnie spróbuję innego organizatora, żeby mieć porównanie.

Tak samo było u Fiali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Leci ktoś z Fialą na weekend majowy do Brna? Ja rozważam tą opcję "na próbę", zobaczyć jak będzie. Mówicie, że słabo z dostępem do czasów. A czy w związku z tym polecicie jakiś sensowny laptimer do zakupu?

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po taniości to jest v3. Poniżej 100zł można kupić a sprawuje się idealnie.

 

Lecz jak na próbę to wystarczy komórka z gps. Odchyłki czasu na poziomie 0,1 max 0,2s. względem podczerwieni.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnętrznym GPSem w okolicy 0,05s porównująć z kostką. Przejezdziłem z tym już trzy sezony.

 

Edit: Mam na myśli zestaw Racechrono na Windows 6.5 lub Androidzie + QStarz 818XT

Edytowane przez _Ra_

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałam racechrono z androidem, ale poza pomiarami czasu nic nie dawało, bo ma zbyt wolne próbkowanie. Za to widziałam, jak sprawuje się zestaw od Ra i bardzo mi się spodobało, bo w połączeniu z racechrono można dokładnie przeanalizować prędkości i linie na całym okrążeniu - słowem jest bardzo dokładny. Poza tym nie ma takich ograniczeń jak normalny laptimer (czyli czas najszybszego i najwolniejszego okrążenia tylko). Jest jak prosta telemetria :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja mam zawsze odpalone dwa. v3 i racechrono z zewnętrznym gps qstarz. Dzięki temu jest pewność braku błędu i łatwość odczytu podczas jazdy (v3) no i mini telemtria (racechrono). Jeśli chodzi o RCH to lepsza jest wersja na symnbiana niż androida (ma więcej opcji) a telefon do współpracy (e50) można kupić za kilkadziesiąt złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...