Jump to content
pyzdra1

Pytania świerzaka na temat Road Kinga

Recommended Posts

Wg mnie 130 - 140 jest O.K., ale powyżej, to już tylko na krótkich odcinkach.


<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mojej ocenie

 

Czy moim hd czyli RK 88" da się jechać w trasie 140-160 km/h ? Wiem że to silnik bardziej wolno obrotowy i nie wiem czy taka prędkość może mu zaszkodzić. Stan mojego motocykla określam na bdb. Ma przejechane 11k mil.
Poprzednim motocyklem (vtx1300) tak jeździłem a teraz hd tez bym tak chciał :)

Moim zdaniem prędkości, które podajesz są zbyt duże dla ciągłej jazdy.

120 jest do wytrzymania, jednak powyżej tego obroty (i wibracje wzrastają) i raczej nie sposób utrzymywać takiej prędkości przy ciągłej jeździe.

Powyższe założenia dotyczą oczywiście jazdy z szybą.

Ja jeżdżę bez szyby i dlatego najlepsza prędkość podróżna to ok. 100km/h.

Dla mnie jazda 120 km/h to już duże wyzwanie :biggrin:

Jak jechałem przez chwilę 100 mph (czyli ok. 160km/h) miałem wrażenie, że to motocykl prowadzi, a nie ja :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby licznik otworzyć musisz odgiąć jego ramkę.I to pewnie wiele nie da.Bo jak usuniesz wilgoć? Miałem dwa RK i w każdym po myciu albo po wilgotnej nocy na parkingu parował licznik.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie tak, dlatego przestalem sie tym przejmowac. Troche slonca, jazdy i jest znow ok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dolce vita

Parowanie wskaźników to loteria. U mnie paruje tylko wskaźnik poziomu paliwa a pozostałe są ok. Chyba w HD takie parowanie to norma. Można się przyzwyczaić. :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, to i ja zapytam :)

Mam pytania, które nasunęły się po paru miesiącach ujeżdżania RK.

I. Bieg jałowy.

1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;)

II. Zawieszenie przód.

1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało?

Dzięki za ewentualne podpowiedzi,

Zbyszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabrałem się za wymianę linek gazu i wolnych obrotów.

Stare linki mają już popękane pancerze i po deszczu czy myciu woda dostaje się do środka , linki rdzewieją i czasami ciężko nimi ruszać.

Podczas demontażu starych linek zauważyłem na lince gazu takie małe ustrojsrwo do którego był podłączony jeden przewód.

Z tego co się już zorientowałem to coś służy do tempomatu.

Mój motocykl nie ma tempomat. Przynajmniej nie ma żadnego przycisku żeby go aktywować.

Czy w miejsce starej linki mogę zamontować zwykłą linkę (którą już kupilem) i zostawić ten jeden przewód odłączony?

Motocykl to RK custom 2004r flhrsi 20ca75b1d96aa42c72ac73745cdd8242.jpg

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, to i ja zapytam :)

Mam pytania, które nasunęły się po paru miesiącach ujeżdżania RK.

I. Bieg jałowy.

1. Czy to rzeczywiście częsta przypadłość w tym modelu, że ciężko na pracującym silniku wyłapać "N"? Jak troszkę przygazuję, uda mi się wrzucić luz. Ale nie jest to nic łatwego ;)

II. Zawieszenie przód.

1. Przy uskoku "w dół" (koło luźno opada w dół), słyszę metaliczne stuknięcie - czy tak wygląda konstrukcja zawieszenia z przodu, czy czegoś mi brakuje/coś się posypało?

Dzięki za ewentualne podpowiedzi,

Zbyszek

 

Uleciał mi ten post, aaallleeee odpowiem...

I - ad.1. - Częsta - ale mozna to poprawic.

II - ad.1. - coś sie posypało... ma iść gładko i płynnie bez stuków...

 

Zabrałem się za wymianę linek gazu i wolnych obrotów.

Stare linki mają już popękane pancerze i po deszczu czy myciu woda dostaje się do środka , linki rdzewieją i czasami ciężko nimi ruszać.

Podczas demontażu starych linek zauważyłem na lince gazu takie małe ustrojsrwo do którego był podłączony jeden przewód.

Z tego co się już zorientowałem to coś służy do tempomatu.

Mój motocykl nie ma tempomat. Przynajmniej nie ma żadnego przycisku żeby go aktywować.

Czy w miejsce starej linki mogę zamontować zwykłą linkę (którą już kupilem) i zostawić ten jeden przewód odłączony?

Motocykl to RK custom 2004r flhrsi 20ca75b1d96aa42c72ac73745cdd8242.jpg

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

Jak nie masz tempomatu to możesz...

To jest linka cofająca, wiec powinna mieć sprężynkę na końcu pancerza.

Jak jej nie ma, to sie bedzie cały gaz telepotać... :)

Edited by FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...