Skocz do zawartości

Problem z wyciągnięciem uszczelniaczy lag


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

 

Problem z lagami mianowicie po rozebraniu jej doszczętnie nie mogę wyciągnąć uszczelniacza ...

Na każdym filmiku bez problemu wystarczy ją wyszarpnąć za rurę u mnie zaś nie da rady ... :angry: :sad:

Może ktoś z was miał do czynienia z suzuki Rf 900 1995 r

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odkręciłeś tłoczysko i wyjąłeś zabezpieczanie to musi wyjść. Jedna osoba niech trzyma za lagę druga za goleń i po któryś szarpnięciu pójdzie. Kwestia dobrego szarpnięcia (albo kilkunastu jak wszystko się zaśniedziało :cool: )

 

 

pozdr

kiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że powinno wyjść to też wiem ale nie chce to jest najlepsze

 

we dwóch szarpaliśmy za rurę (goleń w imadle stabilnie umocowana) I NIC ...

Słychać metalowe puknięcie jakby w środku w ladze było jeszcze jakieś zabezpieczenie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba szarpac innego sposobu chyba nie ma. Jak motocykl z angli i uszczelniacze sparciale to ciezko wychodzi.

 

WSZYSTKO ODKRĘCONE

 

aż nie możliwe żeby głupi uszczelniacz trzymał na tyle mocne żeby dwóch chłopa nie mogło jej wyszarpnąć ...

 

Jest sposób , który przetestowałem i u mnie pomogło.

Najpierw zruszaj uszczelniacz wbijając między niego a goleń cienki śrubokret , kiedy juz trochę wciśniesz ściankę uszczelniacza pryśnij trochę wd , lub innego preparatu... teraz napiszę cos za co niektórzy mnie "zbesztają" , ale jak pisałem u mnie pomogło i jest ok... do wyciągnięcia uszczelniacza użyłem wkrętów do regipsu... delikatnie cienkim śrubokrętem zrobiłem dwie dziurki w uszczelniaczu (bliżej goleni) dziurki przesunięte wzgledem siebie o 180 stopni , nastepnie delikatnie wkrecałem wkręty , az te oparły sie na podkładce, która jest pod uszczelniaczem , wkręcałem je tak długo aż same zaczęły wyciągać uszczelniacz...Nic nie porysowałem ...i nie musiałem rozbierać całej lagi...

Edytowane przez 16valve
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki sam problem miałem w dt80, laga poszła na złom, a to dlatego że pod uszczelniaczem była tulejka dystansujaca (nie wiem jak ją dokładniej nazwać ale jest na końcu rury nośnej wraz z podkladka) i ułożyła się nierówno kiedy próbowałem wyszarpac rurę nośna z uszczelniaczem, efekt był taki że ta tulejka zarysowała rure nośna, spróbuj wbić uszczelniacz w jego gniazdo by się wszystko tam ładnie ułożyło względem tej rury nośnej skoro nie idzie, powiem że w pierwszej ladze wszystko elegancko poszło, a przy drugiej już nie.

 

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16valve

DAŁO RADĘ !!!!! :laugh:

 

Wystarczyło wkręcić ostrożnie wkręty ja wkręciłem 4 na przeciw siebie i powoli dokręcałem LAGA NIE ZARYSOWANA uszczelniacze wyszły ^_^

Dziękuję wszystkim za pomoc LEWA ! :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16valve

DAŁO RADĘ !!!!! :laugh:

 

Wystarczyło wkręcić ostrożnie wkręty ja wkręciłem 4 na przeciw siebie i powoli dokręcałem LAGA NIE ZARYSOWANA uszczelniacze wyszły ^_^

Dziękuję wszystkim za pomoc LEWA ! :cool:

 

Cieszę się , że wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...