Skocz do zawartości

mz etz 250 , problem z full obrotami.


turbogt10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. miałem problem z podłączeniem elektryki aby aku ładowało ale na f.o.r.um mz , nikt mi nie pomógł... więc sam już sobie poradziłem.a problem w tym że : mam etke 250 , wszystko ładnie wchodzi na obroty ,lecz gdy np jadę na 1 biegu i full gaz to nie ciągnie tak płynnie (dyyyynnn ) tylko (drrrrrr).. wcześniej jeździłem bez ładowania i myślałem że to przez to ale zrobiłem ładowanie , wyregulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej , ustawiłem przerwe na platynkach , ustawiłem wyprzedzenie zapłonu , kupiłem świece b8hs, ustawiłem na niej przerwe odpowiednia (wszystko z zaleceniami producenta) , też nowy kondensator, i troszke lepiej jedzie na tych full obrotach jak jedzie te drrrryyn, te przerwy są rzadsze ale to nie jest jeszcze to.. co robić zmieniałem też iglice wszystkie położenia lecz to samo.. macie jakieś pomyśly ?? dziękuje wszystkim za podpowiedzi , . pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich. miałem problem z podłączeniem elektryki aby aku ładowało ale na f.o.r.um mz , nikt mi nie pomógł... więc sam już sobie poradziłem.a problem w tym że : mam etke 250 , wszystko ładnie wchodzi na obroty ,lecz gdy np jadę na 1 biegu i full gaz to nie ciągnie tak płynnie (dyyyynnn ) tylko (drrrrrr).. wcześniej jeździłem bez ładowania i myślałem że to przez to ale zrobiłem ładowanie , wyregulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej , ustawiłem przerwe na platynkach , ustawiłem wyprzedzenie zapłonu , kupiłem świece b8hs, ustawiłem na niej przerwe odpowiednia (wszystko z zaleceniami producenta) , też nowy kondensator, i troszke lepiej jedzie na tych full obrotach jak jedzie te drrrryyn, te przerwy są rzadsze ale to nie jest jeszcze to.. co robić zmieniałem też iglice wszystkie położenia lecz to samo.. macie jakieś pomyśly ?? dziękuje wszystkim za podpowiedzi , . pozdrawiam

 

Zmniejsz delikatnie przerwę na świecy

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmniejszałem , ale raczej to nic nie dało musze sie jeszcze pobawić z wyprzedzeniem i na platynkach , jakie powinno być ( może jakie wy macie ) wyprzedzenie zapłonu może trochę szybsze powinno byc jak książkowe ? i mam jeszcze jeden problem chyba go zalewa ale słuchajcie : jadę 1 bieg ,2 bieg i tak zwolnie do kilku kilometrów na godzine i jak zwiększam tak stopniowo gaz rownomiernie to sie rozpędza , a jak dam tak do połowy albo 1/4 gazu to sekundke jest taka zamuła tak buu( ale rozpędza motor i chyba taka powina być ) i za sekunde jest pyr pyr pyr i słabnie i zaraz zgaśnie jak nie przegazuje na sprzęgle / zalewa ? mam nadzieje ze sie kapniecie o co chodzi . sorki za słownictwo .dziękuje i pozdrawiam

acha jeszcze jedno : właśnie byłem sie przejechać etką ,bo wcześniej wróciłem bo juz przerywała bo kończyło sie paliwo ; i teraz troche jeszcze z baku zleciało ( moto na bok i trochu zleciało ) i przejechałem sie troche i powiem wam że jak mi sie kończy paliwo to na full obrotach idzie tak ładnie dyyynnn ale jak już końcówka paliwa - bo za kilka sekund juz gasła co chwile bo paliwa nie było.z czego to wynika ? może źle pływaki ustawiłem ? i jeszcze jak jade i jest takie drrrryynn na full obrotach to ona jak jeszcze wkręca sie już <prawie) full obroty to ma lepszą moc niż jakjedzie na te drrrynn. sorki za książke.pozdrawiam

Edytowane przez turbogt10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...