Skocz do zawartości

Problem ze starterem elek. i obrotami w Pioneer Nevada.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Jestem nowym uzytkownikiem forum a takze swiezo upieczonym posiadaczem cruisera Pioneer Nevada 125ccm a juz na starcie mam z nim problem.
Otoz chodzi o to, ze nie odpala ze starteru elek. oraz gdy odpale go z popychu (za entym razem) to obroty sa slabiutkie aczkolwiek gdy go troche pokrece, to jest ok, tylko, ze przez chwile. A to dlatego przez chwile, bo gdy chce zeby pochodzil i zmieniam bieg na luz to gasnie i dlatego zwracam sie do was z pytaniem co jest nie tak?
Pragne nadmienic, ze wykonalem pare czynnosci, ktore moglyby pomoc - z informacji moich znajomych, glownie - aczkolwiek nei pomogly. Byly to:

naladowanie akumulatora, wymiana swiecy i wymiana regulatora napiecia.
Niestety, tak jak napisalem wyzej nic to nie pomoglo. Tak wiec co moze byc przyczyna?

PS. Przepraszam za nieuzywanie polskich znakow, ale niestety moja klawiatura ich nie obsluguje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw czyta się regulamin. Potem wędruje do powitalni a dopiero później zakłady tematy.

 

Co do problemu, wymiana regulatora według widzi mi się jest bzdurą ogólenie. Jest diagnostyka tego elementu, która powie czy jest potrzeba wymiany czy nie.

Gaźnik do czyszczenia i regulacji i wypada sprawdzić lu zzaworowy jeśli nie wiesz kiedy było to robione. Jak Ci sie nie chce bawic z gaźnikiem to nowy u Ciebie kosztuje 34 funty.

Kupiłeś nowy czy używkę?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, juz to uczynilem :) Regulator wymienilem z polecenia znajomego mechanika - ktory mieszka w Polsce niestety i nie mogl zobaczyc co i jak. Powiedzial, ze na 90% to wina regulatora, wiec go wymienilem dlatego. Jezeli chodzi o gaznik, to moglbym sie pobawic, bo chce sie uczyc aczkolwiek czy to bardzo skomplikowane?

 

PS. Motocykl byl uzywany i gdy go kupowalem to wszystko bylo ok, jezdzil, odpalal z elektryki za 1 razem

 

PS 2. Zapomnialem dodac a to raczej jedna z wazniejszych rzeczy, ze na swiecy nie ma iskry w ogole i dlatego wymienilem regulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator nie jest odpowiedzialny za iskrę i faktycznie pominąłeś baaardzo istotny aspekt.

W takim razie schemat elektryczny bo nie bardzo wiem jak ma rozwiązane ładowanie i układ zapłonowy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu zrobilem tak, jak mnie poinstruowano a ze zle to inna sprawa:) Wlasnie probowalem znowu go odpalic - przez chwile tak jakby zalapywal i chcial odpalic ale po kilku probach juz przestal i tylko kreci..

 

 

edit. nadmienie raz jeszcze ze z popychu zapala i mozna przejechac troche ale jak spadna obroty za nisko to gasnie

Edytowane przez figo1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...