housemdt Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Witam!Ile powinien wynosić minimalny luz na zamku pierścienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Na jakiej srednicy tloka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 (edytowane) 69mm, nowe pierścienie chce założyć i nie wiem ile ma wynosić luz. Edytowane 30 Marca 2014 przez housemdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Przerwa na zamku po wlozeniu do cylindra 0.2 - 0.4 mmPrzerwa na drugim pierscieniu moze byc troche wieksza niz na pierwszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
housemdt Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Mierzyłem kompresję przed remontem i wynosiła ok. 5-6atmosfer na cylinder. Moto nie odpalało, strzelało z wydechu. Mała kompresja więc zrobiłem próbę olejową. Ciśnienie podskoczyło do ok. 8atmosfer. Więc stwierdziłem, że to pierścienie. Teraz gdy mam wszystko rozebrane zmierzyłem luz na zamku i na pierwszym pierścieniu jest 0,45 a na drugim 0,4mm. Rowki w tłoku były dość brudne, od nagaru, jeden tłok czyściłem ponad godzinę. Głowica ok, zawory szczelne robiłem próbę z naftą. Więc proszę o jakieś wskazówki, chce zamówić nowe pierścionki w Tomringu + nowe uszczelki. Z tego co słyszałem nie zakłada się starych pierścieni, bo nie będą ułożone tak samo w cylindrach i kompresja w ogóle będzie słaba. Wiem, że zakładnie samych pierścieni nie wiele pomaga ale nie wymagam żeby silnik przejechał nie wiadomo ile, wystarczy mi , że przejedzie jeszcze 8-10tys. Sam już teraz nie wiem, niby luz na tych starych pierścionkach jest w dobrych granicach, ale znowu kompresja jak na lekarstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Jesi tłoki lataja jak pejs po pustym sklepem to wymieniając same pierścienie wymienisz same pierscienie . Kompresja i tak sie ewakuuje dookoła pierscienia i pod nim . Do tego teraz wywaliłes uszczelnienie wspomagajace czyli nagar .Pomierz te tłoki i porównaj z serwisówką . W taki starym szpeju tarcie dupy szkłem kończy się jescze wiekszymi wydatkami , przerabiałem juz taki patent - i tak sończyło sie na zakupie oryginalnych czesci. . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.