Skocz do zawartości

Suzuki RG 80 słabo kręci, obroty wolno schodzą i przygasa


zzizioziom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc chodzi o to że powyżej 7 tys obr. ciężko się wkręca podczas jazdy a na neutralu normalnie się wkręca. Ciężko utrzymuje się na wolnych i jak nie przygazuje to zgaśnie po chwili (ciepły nie gaśnie aż tak). Na dodatek czasami jak dodam gazu, obroty długo schodzą (raczej nie chodzi o linke).

Ma silnik 2 suwowy 80cc, 6 biegowy ten sam co w ts 80. Tłumik seryjny, gaźnik chyba odblokowany (jak wygląda ta blaszka jeśli ktoś wie?). Raz nią poleciałem na prostej 120 km/h (przełożenie 15/43) a tak to samemu poleci 95-105 przeważnie. Również kopci trochę ponad miarę ale myślę że to norma. Mógł być katowany przez poprzedniego właściciela, ale co w związku z winowajcą?

Jakieś propozycje winowajcy tych zjawisk? Z góry dzięki icon_smile.gif

Jeśli ktoś chce zobaczyć to nawet daję filmik i widać że nie przekraczam 7tyś obr. ale nie widac reszty problemów (filmik na starym, seryjnym przełożeniu 15/49)

Edytowane przez zzizioziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kumpel ma taki sam sprzęcik gdy miał kompresję dobrą too nie kręciła więcej niż 9k a podczas jazdy około 7k winowajca okazał się wydech założył inny i zaczął elegancko ciągnąć .Wykonał szlif zamyka obrotomierz na jałowym biegu ale podczas jazdy nie wykręci więcej niż 9k gdzie powinien kręcić tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz jestem za granicą, ale jak wrócę to muszę go szybko zrobić dlatego prosiłbym o wszystkie możliwości. Dodam że zawsze odpala zimny bez ssania, jak iglica jest na środku to łatwo odpala ale ciężej się zbiera, a jak jest 1 ząbek niżej pod benzyne to ciężej odpala ale lepiej się zbiera, hmm? ...ale to szczegół. Dzięki za powyższe odpowiedzi :)

Edytowane przez zzizioziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim coś zepsujesz poczytaj o konstrukcji i zasadach pracy gaźnika.

A jeżeli już wiesz jak pracuje to wytłumacz nam co ma wspólnego iglica z uruchamianiem zimnego silnika.

Nie zastanawiało Cię nigdy dlaczego zimny silnik odpala bez ssania ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim coś zepsujesz poczytaj o konstrukcji i zasadach pracy gaźnika.

A jeżeli już wiesz jak pracuje to wytłumacz nam co ma wspólnego iglica z uruchamianiem zimnego silnika.

Nie zastanawiało Cię nigdy dlaczego zimny silnik odpala bez ssania ?

Oczywiście że zastanawiało dlatego to napisałem ale nigdy specjalnie się tym nie przejmowałem. Niby nie ma nic wspólnego więc dlaczego to ma na to wpływ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że zastanawiało dlatego to napisałem ale nigdy specjalnie się tym nie przejmowałem. Niby nie ma nic wspólnego więc dlaczego to ma na to wpływ...

 

Dlatego, że nie masz pojęcia o zasadach pracy gaźnika i grzebiesz w nim jak w ulęgałkach a potem uruchamiasz silnik na siłę.

Wyczyść go zgodnie z zasadami podanymi w instrukcji obsługi a potem ustaw wszystkie parametry w/g manuala.

Nawet takie operacja nie pomogą jeżeli stan zespołu tłokj-cylinder jest w stanie agonalnym.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...