Jump to content
Darek Warmia-Mazury

Moduł Zapłonowy Screamin Eagle w Evo 1340

Recommended Posts

Dobrze Haras gada podkręcony Keihin to bardzo dobre rozwiązanie

W Indianie z silnkiem S&S 88 inch miałem np gaźniki : S&S Super E, HSR 42 , teraz mam HSR45 i jest tak sobie, jest równo ale jak zimny to gaśnie, a jak gorący to wolne troszkę za wysokie, dużo pali, ale jak go mocno wkręce to dobrze jedzie ;-). W TC88 miałem serie Keihin z Dyno Jet Slider kit i było bardzo dobrze ale najlepiej było w FL Shevelhead 80 Inch jak zamontowałem nowego Keihina od sporta, mocy to tam za dużo nie było, ale za to równo i bardzo ekonomicznie ;-) troszkę poniżej 5 do 5,5 l/100km

pzdr Piotrek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooo i...ostatecznie ( mam nadzieję :) ) zostało na Gaźniku Mikuni HSR 42 i zapłonie Dynatek Dyna S Dual Fire. Po wstępnych próbach jest ok !!! Jak zdążę to jeszcze w tym roku wrzucę jakiś filmik jak to teraz pracuje a póki co...Zdrowych Wesołych Świąt i do miłego na drodze :)

 

Pozdrawiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

siemka,wszystkim

tak czytam sobie i wnioskuje ze i umnie cos z gaznikiem musi byc, bo lubi paliwsko łookropnie,

i po zgaszeniu sinika czuc palliwo w powietrzu,,,

(Dyna FXDL 2001),,,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawdopodobnie Keihin,!!!sprowadzony ze stanów,

Share this post


Link to post
Share on other sites

czesc,

panowie i panie, potrzebna mi literatura,(schematy,zdjecia itd) obrazkowa czytelna i zrozumiala na temat dysz w gazniku keihin,jesli ktos moze pomoc z gory dziekuje,

MAM ZA DUZE ZUZYCIE PALIWA, A WOLNE OBROTY NIE SPADAJA PONIZEJ 1000..??



WALLYGATOR,dzieki jak bde mogl to zrobie sesje z gaznikiem,

Edited by marekfxdl

Share this post


Link to post
Share on other sites

A poziom paliwa właściwy? Zresztą zacznij od sprawdzenia linek gazu, odpuść śrubę od regulacji obrotów, sprawdź jak jest ustawiona śruba od składu mieszanki. Ale jak potrzebujesz schematów i instrukcji to lepiej uderz do kogoś kto ma o tym jakieś pojęcie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. W moim fxr zaś jest taki problem , ze ciężko odpala i strzela. Świece zmienione , gaźnik wyczyszczony ,zostaje zapłon i myśle o wymianie na elektroniczny . Jaki byście polecali? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zewnetrzny.


"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...