Skocz do zawartości

[S] lub [Z] Suzuki RF900R, 1997r


Qadrat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedam lub zamienię na motocykl typu enduro / supermoto (XT600, DR650, XR600, DR350, KLE500, FMX650, DR-Z 400 lub inne, jedyne wymagania to silnik 4T i pojemność od 350ccm wzwyż). Jak będzie warto, to jestem w stanie dopłacić max 2000zł.

 

Suzuki RF900R, 1997r. Zarejestrowany w Polsce. Przegląd do 07.2014, OC do 06.2014. Stan licznika: 61tys. km.

 

Motocykl nie jest nowy, ma prawie 17 lat, więc wizualnie idealny nie jest. Malowanie oryginalne, trochę zadrapań, na zadupku brak 2 zaczepów, które dorobiłem na swój sposób, w niczym to nie przeszkadza. Ciężarki kierownicy akcesoryjne, bo jeden oryginalny zgubiłem.

 

W obecnym sezonie zrobione sporo rzeczy (większość udokumentowana rachunkami), m.in.:

- akumulator

- tylna opona

- zestaw napędowy złoty D.I.D

- pełny serwis gaźników

- świece Denso oraz przewody zapłonowe

- regeneracja alternatora

- filtr powietrza

- olej Motul 5100 oraz filtr oleju zmienione 2000km temu

- płyn chłodniczy wymieniony w zeszłym tygodniu, profilaktycznie na zimę

 

W kolejnym sezonie można by zajrzeć do zaworów (regulowane w 2012r) oraz do rozrządu, gdy były robione zawory to napinacz był na ponad połowie zakresu. Klocki hamulcowe przód oraz tył zmieniane w zeszłym sezonie.

 

Wydech przelotowy, przyjemny i basowy dźwięk. Zużycie oleju w normie, nie przekracza 200 - 300ml na 1000km przy dynamicznej jeździe. Sprzęt wygodny na dalsze trasy, bez problemu zrobiłem nim trasę nad morze i z powrotem, czyli jakieś 1000km w 5 dni. W gaźnikach założone obecnie dysze 117, dzięki czemu motocykl ma dość mocny górny zakres obrotów, kosztem minimalnie większego spalania (do 1l na 100km) oraz ciut gorszego dolnego zakresu (do 4tys. obrotów). Oryginalne dysze 112,5 dorzucam do motocykla, przełożenie dysz i odpowiednie ustawienie to ~2 godziny roboty. Na obecnych dyszach motocykl bez problemu osiągnął licznikowe 280km/h, według GPS 272km/h.

 

Cena: 6000zł

 

Od razu dziękuję osobom, które będą chciały zbijać cenę. To są naprawdę śmieszne pieniądze, jak za motocykl, a utrzymanie motocykla kosztuje sporo. Tylko w obecnym sezonie na części eksploatacyjne wydałem blisko 2000zł.

 

Jedyny powód sprzedaży (chociaż bardziej mi odpowiada zamiana) to chęć przesiadki na enduro lub supermoto bo jazda na takich motocyklach daje mi więcej frajdy, niż na sportowym turystyku. Nie sprzeda się to trudno, zostaje u mnie na kolejny sezon.

 

Preferuję kontakt mailowy: Qadrat[malpa]gmail.com

Telefon: 793-265-798, ale najczęściej nie jestem dostępny pod telefonem.

Czasami zaglądam też na GG (5011720), zostaw wiadomość, a odpiszę jak będę.

 

ogy4.jpg qgbj.jpg uw7l.jpg u026.jpg m984.jpg 5mf4.jpg kt4f.jpg owf3.jpg hwu3.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...