Skocz do zawartości

Odbudowa Kawy z900 by Robak


endu(ro)bak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rame daj do ekopomalu - wypiaskują i pomalują proszkowo - jakość jest całkiem, całkiem, tani nie są, ale naprawdę warto

 

Tylko pamiętaj, że jak oddasz do piaskowania to niech zwrócą uwagę na wbity nr VIN przy główce ramy, dla kolego kompletnie go wypiaskowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko pamiętaj, że jak oddasz do piaskowania to niech zwrócą uwagę na wbity nr VIN przy główce ramy, dla kolego kompletnie go wypiaskowali.

Za ramę do GS 400 zapłaciłem tam 250 zł. A pole numerowe faktycznie warto zakleić bo po lakierowaniu proszkowym jest słabo czytelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jarają mnie cafe racer'y i jakoś nie kumam zajawki na takie motocykle :) Za małą mam duszę customera żeby zbudować taki sprzęt :) W tym przypadku będzie pełen oryginał. A następny projekt będzie typowo stunt'owy ;)

Edytowane przez endu(ro)bak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry sprzęcior początek ery potężnych rzędówek :)

 

Osobiście doradziłbym wymianę szpilek z nakrętkami w głowicy, bo teo wyglądają jakby przy następnym wykręcaniu miały zrobić psikusa.

 

Olgierd, Ty może już nie doradzaj co?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Jeśli nie chcesz powtarzać tego "remontu" za rok czy dwa to dawaj ramę w piasek, proszek itd. Reszta cześci to samo. Na serio. Fakt, nie jest to tanie ale efekt jest niesamowity i baaaardzo trwały. Silnik szkiełkowanie i tez porządny lakier. Zwykły zejdzie po kilku wyjazdach i będzie kupa straszna. Będziesz tego żałował bo cała robota od nowa. jakbym miał rozebrać moto na atom i reanimować to tylko w ten sposób. Dlatego narazie nie ruszam nic bo $$ brakuje a moto duże i z wielu elementów się składa, z tego dużo do wymiany. Gumy, izolatory, i takie tam. Wiem czym to grozi a na raty nie chcę robić więc jeżdżę takim czerstwym chrupkiem. Raz a porządnie albo wcale.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam lakier mój znajomy nałożył na V-tec'a z turbo i mu się trzyma już ponad pół roku, więc jestem dobrej myśli :) Jeśli chodzi o wizję na ten sprzęt to bardziej chodzi mi o to żebym jak najwięcej zrobił samemu, miał przy tym fun i czegoś się nauczył :) Nie jest to mój motocykl marzeń i tego nie ukrywam choć zdaję sobie sprawę, że jest już rzadkim klasykiem. Jeśli nawet lakier odejdzie za 2 lata to nic... poprawi się :) Nie da się ukryć, że to projekt robiony w garażu, a nie w profesionalnym warsztacie. Najbardziej chodzi mi o udowodnienie sobie, że jestem w stanie zapiąć projekt od A do Z. Nie ważne z jakim skutkiem, ale ważne że skończę :)

Edytowane przez endu(ro)bak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goguś, szatan ci w piekle narysował projekt tego street'a ? :D widzę, że też pracy miałeś sporo :) Nie dość że żmudna mechanika to jeszcze rzeźba z tymi chłodnicami i owiewkami :D U mnie to bardziej jak plug&play albo składanie klocków :D



Dzisiaj trochę podziałałem :) Składam wstępnie silnik żeby mieć obraz jak to będzie finalnie wyglądało i co jeszcze poprawić. Na dzień dzisiejszy uświadomiłem sobie, że przydałoby się wymienić pancerze w wiązce czego się trochę obawiam :/ Pomalowałem także obejmy od kolektorów ssących na czarno tak jak były i kosz od zębatki tak samo jak silnik ( jutro prysnę też wszystko bezbarwnym ). Wrzucam kilka zdjęć jak zwykle ;)

 

Zacznę od klocków lego prosto z szafy ;)

 

jzci.jpg
4p9s.jpg

 

 

No i najważniejsze :) Serce :)

ovql.jpg
bgx8.jpg

mcaz.jpg
sg5x.jpg
ng64.jpg
z6ky.jpg
zxq6.jpg
cioa.jpg

Edytowane przez endu(ro)bak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik był sprawny i nie wymagał remontu. Mam nadzieję, że po złożeniu też będzie normalnie chodził. Na chwilę obecną oczekuję kilku kompletów uszczelek. Jeśli chodziło Ci o kwestie wizualną to polerka jest wstępna i będzie poprawiana, ale to jak już silnik będzie w ramie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...