Skocz do zawartości

Honda Hornet 600 - 2004


cnrd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po prawie 4 sezonach i ponad 20 000 km mam do oddania w dobre ręce swoje moto. Żal to robić, ale posiadam również HH 600 z 2008 roku, a żona w tym roku i w przyszłym raczej nie będzie już jeździła (sprawy osobiste). Zdecydowałem zostawić nowszy.

Moto bardzo dobrze służył. Objechałem nim Chorwację 2012, Sardynię 2013, spory kawałek Polski.




Na żywo prezentuje się duuuużo lepiej :)


Opis motocykla:

- Przebieg 54625 km

- Lakier fabryczny - srebrny matowy

- Napęd wymieniony 15 000 km temu, starczy na kolejne 15 000 km

- Olej, filtr i filtr powietrza wymieniony na początku sezonu, zmieniane co rok

- Płyn hamulcowy wymieniony podczas poprzedniego sezonu. Wystarczy na ten sezon i na następny

- Opona z przodu wymieniona na początku tego sezonu, przejechane 5000 km, wystarczy na jakieś 12 000 - 15 000 km. Opona tylna wymieniona w połowie poprzedniego sezonu, przejechane jakieś 6500-7000 km. Wystarczy na jakieś 4000-5000 km. Obydwie to Michelin Pilot Power.

- Akumulator zmieniony w poprzednim sezonie.


Dodatkowo w tej chwili założony jest stelaż pod kufer centralny. Posiadam oryginalny uchwyt


Dodatkowe akcesoria:

- zmieniony zadupek z uchwytem tablicy rejestracyjnej DPM

- odrobinę szersza kierownica - lepsze wyczucie motocykla i łatwiejsze manewrowanie

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie

- węże z płynem chłodzącym w stalowym oplocie DPM

- wydech DPM Race z DB killerem i flame deflecotrem (posiadam również standardowy tłumik)

- crash-pady DPM

- chromowane sety

- lakierowane na czerwono zaciski hamulców

- manetki Harrisa

- kierunkowskazy LED

- lusterka


Ceny dodatków to około 5 000 zł.


Na zdjęciach są widoczne obtarcia na wydechu, owiewce z tyłu oraz crashpadzie - przewróciłem na parkingu podczas manewrowania (true story:)). Otarcia są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Po tym upadku pękły uchwyty tylnego zadupka. Zostały podklejone od środka i tak jeżdżę z poklejonym trzeci sezon. W niczym to nie przeszkadza i jest w ogóle niewidoczne z zewnątrz. Rysy na wydechu były już na nim, jak kupowałem go od Motoitali. Nie polerowałem go, wolałem mat z drobnymi ryskami niż świecącą puchę.


Cena z wydechem DPM: 11 700 zł

Cena z wydechem standardowym: 10 900 zł


Cena do negocjacji :)


W gratisie dorzucam stelaż pod kufer centralny.


Motocykl do obejrzenia w Warszawie. Można też w Rzeszowie, lecz po wcześniejszym kontakcie.


Więcej info: 509 280 067 lub PRV

Edytowane przez cnrd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...