Jump to content

Honda Hornet 600 - 2004


cnrd
 Share

Recommended Posts

Po prawie 4 sezonach i ponad 20 000 km mam do oddania w dobre ręce swoje moto. Żal to robić, ale posiadam również HH 600 z 2008 roku, a żona w tym roku i w przyszłym raczej nie będzie już jeździła (sprawy osobiste). Zdecydowałem zostawić nowszy.

Moto bardzo dobrze służył. Objechałem nim Chorwację 2012, Sardynię 2013, spory kawałek Polski.




Na żywo prezentuje się duuuużo lepiej :)


Opis motocykla:

- Przebieg 54625 km

- Lakier fabryczny - srebrny matowy

- Napęd wymieniony 15 000 km temu, starczy na kolejne 15 000 km

- Olej, filtr i filtr powietrza wymieniony na początku sezonu, zmieniane co rok

- Płyn hamulcowy wymieniony podczas poprzedniego sezonu. Wystarczy na ten sezon i na następny

- Opona z przodu wymieniona na początku tego sezonu, przejechane 5000 km, wystarczy na jakieś 12 000 - 15 000 km. Opona tylna wymieniona w połowie poprzedniego sezonu, przejechane jakieś 6500-7000 km. Wystarczy na jakieś 4000-5000 km. Obydwie to Michelin Pilot Power.

- Akumulator zmieniony w poprzednim sezonie.


Dodatkowo w tej chwili założony jest stelaż pod kufer centralny. Posiadam oryginalny uchwyt


Dodatkowe akcesoria:

- zmieniony zadupek z uchwytem tablicy rejestracyjnej DPM

- odrobinę szersza kierownica - lepsze wyczucie motocykla i łatwiejsze manewrowanie

- przewody hamulcowe w stalowym oplocie

- węże z płynem chłodzącym w stalowym oplocie DPM

- wydech DPM Race z DB killerem i flame deflecotrem (posiadam również standardowy tłumik)

- crash-pady DPM

- chromowane sety

- lakierowane na czerwono zaciski hamulców

- manetki Harrisa

- kierunkowskazy LED

- lusterka


Ceny dodatków to około 5 000 zł.


Na zdjęciach są widoczne obtarcia na wydechu, owiewce z tyłu oraz crashpadzie - przewróciłem na parkingu podczas manewrowania (true story:)). Otarcia są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Po tym upadku pękły uchwyty tylnego zadupka. Zostały podklejone od środka i tak jeżdżę z poklejonym trzeci sezon. W niczym to nie przeszkadza i jest w ogóle niewidoczne z zewnątrz. Rysy na wydechu były już na nim, jak kupowałem go od Motoitali. Nie polerowałem go, wolałem mat z drobnymi ryskami niż świecącą puchę.


Cena z wydechem DPM: 11 700 zł

Cena z wydechem standardowym: 10 900 zł


Cena do negocjacji :)


W gratisie dorzucam stelaż pod kufer centralny.


Motocykl do obejrzenia w Warszawie. Można też w Rzeszowie, lecz po wcześniejszym kontakcie.


Więcej info: 509 280 067 lub PRV

Edited by cnrd
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...