Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

spokojnie możesz celować w cebulę

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam za 5000 zł kupiłem w lipcu NTV Revere w stanie niemal igła. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz taka co ma w dowodzie 20 lub 25 kW bo one były blokowane. Odblokowanie to bajecznie prosta czynność, wycięcie zwężek w króćcach. Lub zakup odblokowanych króćców za jakieś 2 stówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

- Jakie masz doświadczenie: Kurs A2 i trochę skuterem 
- wiek 20 lat waga 94 wzrost 185
- Do jakich celów chcesz używać motocykla (jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, turystyka dłuższa/dalsza, jazda z plecaczkiem czy bez, jazda po torze, jazda po szutrach lub cięższym terenie), głównie dojazd do szkoły ale i weekendowe latanie też będzie sporadycznie.
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie?

Tyle ile przejadę tyle będzie 
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach?

na motocykl tak jak w temacie 5/5.5k

Ciuchy osobna sprawa 


- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie?

Ile będzie trzeba jednak nie chciał bym żeby był to majątek gdyż jestem jeszcze uczniemi mój budżet jest ograniczony
- Jakie motocykle Ci się podobają - sportowe, nakedy 
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę?

Bandit 600

gs500f

cbf 500  

er5 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czyli mniej więcej to samo, co 8/10 pytających o pierwszy motocykl, z zastrzeżeniem że większość jednak pracuje i ma jakieś dochody, zanim się weźmie za wydatki na zabawkę. szkoda, że nie skorzystałeś wcześniej z wyszukiwarki, może teraz się zmobilizujesz (do lektury przyłączonego wątku i nie tylko)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

1.Czy na tych motocyklach wyglądam poprawnie ?

2. Na którym wyglądam najlepiej ?

3.Jakie motocykle byście proponowali na  kat A2 (poj 125-500 i 4T ! ) 188 cm wzrostu i 80km wagi (szczupły )

Screenshot_2020-03-02-15-38-49-705_com.android.chrome.png

Screenshot_2020-03-02-15-37-31-331_com.android.chrome.png

Screenshot_2020-03-02-15-14-52-694_com.android.chrome.png

Screenshot_2020-03-02-15-59-11-174_com.android.chrome.png

Screenshot_2020-03-02-15-56-40-045_com.android.chrome.png

Edytowane przez Moto_bandy
Dodanie zdjęć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

WItam

Budżet 6500 zł

Szukam motocykla na kat A2, ważne żeby fabrycznie nie miał więcej jak 70kw

Moje modele które na razie mam upatrzone

Suzuki SV 650 - wizualnie motocykl mi sie podoba, podobno fajnie sie nim jezdzi, lekki, a to dla mnie dobrze bo nie jestem zbytnio masywny, tylko ta V-ka do mnie nie przemawia bo naczytalem sie o blokowaniu tylnego koła

Kawasaki Er6, z650 - Motocykl również wpadł w oko, ale podejrzewam że w tej cenie mogę mieć problem kupić

Honda Hornet rocznik tylko 1998-1999 bo tylko on sie lapie bo zblokowania na A2. Kiedyś siedziałem na takim Hornecie i mi podpasował, ale również czuje że ze względu na tylko ten rocznik będe miał cięzko kupić zblokowanego.

Suzuki Bandit - brałem jeszcze to pod uwage, ale podobny motocykl dużo cięższy od Fazera którego miałem wcześniej a on już był dla mnie dosyć masywny. Więc to chyba odpadnie.

 

Co jeszcze w tym budżecie mogę tutaj wrzucić? Bo jak na razie, jedyne z tego co mam wybrane najłatwiej chyba będzie kupić SV-ke, motocykl bylby dla mnie idealny, bo troszke mniejszy niż Fazer, bardziej lekki, niby fajnie się jeździ tą V-ka, ale napisali głupoty o blokowaniu tylnego koła i teraz nie wiem. Jedni mówią że motocykl super na pierwszy poważny, a drudzy że lepiej się trzymać od niego z dala. Interesuje mnie coś typu SV650 (taki troche sport) i naked. Typowe turystyki czy supermoto, choppery odpadaja.

 

 

 

Zaznaczam że nie interesują mnie 500cm. Coś minimum 70koni.

Edytowane przez Squer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawo jazdy, kategoria A2
Nie możemy ubiegać się o prawo jazdy kategorii A2 jeśli nie ukończyliśmy 18 lat. Jest to kluczowe ograniczenie gdzie musimy mieć 2 lata więcej niż w przypadku kategorii A1. Zdobywając jednak te uprawnienia możemy kierować:
- motocyklem o mocy nie większej niż 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg
- motocyklem trójkołowym o mocy nie większej niż 15 kW.
35 kw to 47.586756606 km 😙😀😙

 

i niech moc będzie z tobą,.......

Edytowane przez lordv1
bład
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, lordv1 napisał:

Prawo jazdy, kategoria A2
Nie możemy ubiegać się o prawo jazdy kategorii A2 jeśli nie ukończyliśmy 18 lat. Jest to kluczowe ograniczenie gdzie musimy mieć 2 lata więcej niż w przypadku kategorii A1. Zdobywając jednak te uprawnienia możemy kierować:
- motocyklem o mocy nie większej niż 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg
- motocyklem trójkołowym o mocy nie większej niż 15 kW.
35 kw to 47.586756606 km 😙😀😙

 

i niech moc będzie z tobą,.......

No, a 70kw moze byc max  zebym mogl legalnie zablokowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Squer napisał:

WItam

Budżet 6500 zł

Szukam motocykla na kat A2, ważne żeby fabrycznie nie miał więcej jak 70kw

Moje modele które na razie mam upatrzone

Suzuki SV 650 - wizualnie motocykl mi sie podoba, podobno fajnie sie nim jezdzi, lekki, a to dla mnie dobrze bo nie jestem zbytnio masywny, tylko ta V-ka do mnie nie przemawia bo naczytalem sie o blokowaniu tylnego koła

Kawasaki Er6, z650 - Motocykl również wpadł w oko, ale podejrzewam że w tej cenie mogę mieć problem kupić

Honda Hornet rocznik tylko 1998-1999 bo tylko on sie lapie bo zblokowania na A2. Kiedyś siedziałem na takim Hornecie i mi podpasował, ale również czuje że ze względu na tylko ten rocznik będe miał cięzko kupić zblokowanego.

Suzuki Bandit - brałem jeszcze to pod uwage, ale podobny motocykl dużo cięższy od Fazera którego miałem wcześniej a on już był dla mnie dosyć masywny. Więc to chyba odpadnie.

 

Co jeszcze w tym budżecie mogę tutaj wrzucić? Bo jak na razie, jedyne z tego co mam wybrane najłatwiej chyba będzie kupić SV-ke, motocykl bylby dla mnie idealny, bo troszke mniejszy niż Fazer, bardziej lekki, niby fajnie się jeździ tą V-ka, ale napisali głupoty o blokowaniu tylnego koła i teraz nie wiem. Jedni mówią że motocykl super na pierwszy poważny, a drudzy że lepiej się trzymać od niego z dala. Interesuje mnie coś typu SV650 (taki troche sport) i naked. Typowe turystyki czy supermoto, choppery odpadaja.

 

 

 

Zaznaczam że nie interesują mnie 500cm. Coś minimum 70koni.

Masz jeszcze GSX-F (jajko) -bliźniaczy z banditem, ale może np. bardziej Ci się spodoba. Pamiętaj, że SV ma mocny dół.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 5.08.2014 o 17:18, filip13 napisał:

...ale boje sie ze moze brakowac mu mocy . Czy są jeszcze jakieś alternatywy ? coś w miarę lekkiego , dosyć mocnego . i jak z rejestracją mocniejszego motocykla na a2 ?

znaczy sie jezeli chodzi o umiejetnosci to ich nie brakuje 😉

jeździłem na mocniejszych

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mocy bedzie brakowc ! 🤣 

Za moim dzieckiem gdy uczylo sie jezdzic na XJ6  zdlawinam do 25 kW podczas przyspiezenia nie moglem 140 KM dieselem nadazyc  a Tobie juz mocy na wstepie brakuje !  Nie moc a technika  !

Niedalej jak 2 lata temu kolo na S 1000 RR zostal objechany w winklu.

gdzie rozwinal zawrotna predkosc 60 km/h.  Inny ujezdzal R 1 i bylo podobnie !

 

Chlopcze, jezdza znacznie dluzej od Ciebie  i jakos nie mowie, ze mi umiejetnosci nie brakuje, bo ucze sie dalej. Ty jeszcze A 2 niemasz a juz Ci umiejetnosci nie brakuje, no nie daj sie wysmiac ! 🤣

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, i co nzywasz jzda ? Przespieszenie na prostej ? 

To sie zapytam jak z hamowaniem  🤣 Bo rozpedic sie kazd yduren potrafi ! 

 

🙂

 

 

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Croowab napisał:

eee. BMW mam od 2019 😜

Nie o Tobie mowa, wtedy miales GIXERA 600 ! Ale kolega z Francy ........ na czerwonej ....

Naprawiles jajuz ? 

🤣

 

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2020 o 13:28, Squer napisał:

Suzuki SV 650 - wizualnie motocykl mi sie podoba, podobno fajnie sie nim jezdzi, lekki, a to dla mnie dobrze bo nie jestem zbytnio masywny, tylko ta V-ka do mnie nie przemawia bo naczytalem sie o blokowaniu tylnego koła

Jako że miałem SV 650 jako pierwszy poważniejszy moto, to pozwolę się wypowiedzieć tutaj.

Tylne koło w SV się samo z siebie nie blokuje, takie rzeczy możesz mieć, gdy już się trochę wjeździsz w motocykli i zaczniesz pewniej redukować biegi podczas mocnego hamowania (wtedy odciążasz tył i łatwo zerwać przyczepność przy redukcji) lub podczas hamowania i redukcji na mokrym asfalcie.
Przy spokojnej jeździe nigdy nie zdarzyło mi się zablokować koła. Dopiero gdy zacząłem mocniej upalać.

SV ma trochę większy moment obrotowy i potrafi szarpać gdy się niedelikatnie obchodzi ze sprzęgłem.

Ale, powiem Ci, że aktualnie częściej blokowałem koło na swojej CBR-ce (mocne hamowania + redukcja na wysokich obrotach), niż przy SV. Co prawda CBR ma 106 KM, ale jest uznawane jako łagodna 600-tka.
Póki nie zaczniesz "fisiować" na SV, to Ci nic nie grozi.

W SV widzę też jeden minus - ten moto ma już prawie pełne kopyto od 3,5 tysiąca obrotów i uczy lenistwa. Nieważne jaki masz bieg i jakie obroty, to po przekręceniu manety od razu rwie do przodu.
Gdy z SV-ki przesiadłem się na rzędówki, to na początku rzędówkami *nie umiałem* jeździć.
Musiałem się przyzwyczaić do tego, że trzeba jednak je wyżej kręcić, aby moto szło.
Co prawda to nie żaden problem, bo po kilku tygodniach człowiek już się przestawia, ale taka mała ciekawostka.

Co jeszcze mogę polecić - GSX 600F, zwane "jajkiem". Ale to jest kawał motocykla. Waży swoje.

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, jestem nowym członkiem tego forum więc z góry przepraszam jeśli napisałem w złym miejscu. 

Chciałbym prosić was o poradę, mianowicie chodzi o to jaki motocykl wybrać.  Przymierzam się do kupna motocykla na kategorię A2 ( dodam że mam kategorię A1 od ponad 2 lat i jeździłem ten czas Honda Nsr125) bardzo spodobała mi się yamaha YZF 600R  z 2001 roku lecz obawiam się że sobie z nią nie poradzę. Myślałem też  nad suzuki gs500 i yamaha XJ 600  do 2000 roku. Rozwazam też suzuki bandit 600S z 1997 roku.Oczywiście motocykle są zarejestrowane na kat A2. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam! 

Edytowane przez Konrad2122
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...