Virek Posted June 30, 2013 Share Posted June 30, 2013 (edited) Faktycznie, pierwsze modele 1300 miały oryginalną pompę. Czyżby samo grawitacyjne podawanie paliwa nie wystarczało?Można by pompę pominąć, zawsze to jedno urządzenie mniej do awarii, ale pewnie i kranik będzie się różnił w tej wersji.W takim razie wymień zaworek iglicowy jak koledzy podpowiadają i może problem zniknie.Według opisu na Bareass Choppers masz moto wyprodukowane w USA w fabryce Ohio rocznik 2003 i wersję nie kalifornijską. Edited June 30, 2013 by Virek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted July 6, 2013 Author Share Posted July 6, 2013 Po wymianie zaworka problem znikł , dzięki jeszcze raz wszystkim za podpowiedzi Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomi72 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Nawiązując do tematu poszukuję dobrego fachowca do regulacji gaźnika w okolicy Gdańska lub Kościerzyny . Drugi sezon moto nie chodzi mi na wolnych obrotach , szybka przegazówka i prawie za każdym razem gaśnie. Po za tym nie mogę go wyregulować do niskich dla ucha obrotów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luis71 Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 na pomorzu nie znam ale jakbyś się wybierał do stolicy to się odezwij. wolne obroty powinieneś miec na poziomie 800-900 a jak nie możesz wyregulować to może poprzedni właściciel coś kombinował Quote ...nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć i jak mam jeździć, bo nikt za mnie nie będzie umierał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.