Jump to content

Gaźnik vtx 1300 PROBLEM !


Recommended Posts

Faktycznie, pierwsze modele 1300 miały oryginalną pompę. Czyżby samo grawitacyjne podawanie paliwa nie wystarczało?

Można by pompę pominąć, zawsze to jedno urządzenie mniej do awarii, ale pewnie i kranik będzie się różnił w tej wersji.

W takim razie wymień zaworek iglicowy jak koledzy podpowiadają i może problem zniknie.

Według opisu na Bareass Choppers masz moto wyprodukowane w USA w fabryce Ohio rocznik 2003 i wersję nie kalifornijską.

Edited by Virek
240club.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nawiązując do tematu poszukuję dobrego fachowca do regulacji gaźnika w okolicy Gdańska lub Kościerzyny . Drugi sezon moto nie chodzi mi na wolnych obrotach , szybka przegazówka i prawie za każdym razem gaśnie. Po za tym nie mogę go wyregulować do niskich dla ucha obrotów.

Link to comment
Share on other sites

na pomorzu nie znam ale jakbyś się wybierał do stolicy to się odezwij. wolne obroty powinieneś miec na poziomie 800-900 a jak nie możesz wyregulować to może poprzedni właściciel coś kombinował

...nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć i jak mam jeździć, bo nikt za mnie nie będzie umierał...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...