zbigniew265 Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Witam zakupiłem niedawno vtx 1300 i mam problem z gaźnikiem z którego przelewa sie paliwo . Moto zaraz po odpaleniu gdy chodzi na wolnych obrotach nic sie nie dzieję natomiast po krótkiej jezdzie z hyperchargera leje sie paliwo . Gaźnik czysciłem osobiscie 4 razy pływak nie jest dziurawy zaworek pływakowy wydaje sie ok . Proszę o pomoc z góry dziękuje . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeszekR Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 1-Wymień iglicę w gaźniku. 2-Zabieg tymczasowy to załóż blaszkę pod iglicę np.z puszki piwa kilka razy złożoną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted June 25, 2013 Author Share Posted June 25, 2013 (edited) iglicę mam z rowkami obniżyłem o jeden ząbek i problem nie ustąpiłmoto jest z 2003 r i ma pompe paliwa czy w młodszych vtxch gażnik jest taki sam Edited June 25, 2013 by zbigniew265 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virek Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Ja bym obstawiał jedna zaworek iglicowy. Jak ujedziesz kawałek to odetnij paliwo i zobacz co się dzieje.A może coś pomieszane z podłączeniem hyperchargera? przewód podciśnieniowy do hypka i gaźnika nie są jakoś wymieszane? (tak tylko gdybam).Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted June 25, 2013 Author Share Posted June 25, 2013 (edited) patrzyłem na przewody wydaje mi się że nie można ich zamienić a jeśli tak to prosił bym o wytłumaczenie jak powinny być podłączone .Paliwo podczas jazdy zakręcałem ,po odkręceniu paliwa nie było zmianJednak kolega miał rację przewody były zamienione poskładałem przejechałem na 2ce prawie do dechy żeby przepalić i problem się skończył.Dzięki za podpowiedz. Edited June 25, 2013 by zbigniew265 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luis71 Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 patrzyłem na przewody wydaje mi się że nie można ich zamienić a jeśli tak to prosił bym o wytłumaczenie jak powinny być podłączone .Paliwo podczas jazdy zakręcałem ,po odkręceniu paliwa nie było zmian Jednak kolega miał rację przewody były zamienione poskładałem przejechałem na 2ce prawie do dechy żeby przepalić i problem się skończył.Dzięki za podpowiedz.Virek rzadko się myli jeśli chodzi o VTX-a Quote ...nikt nie będzie mi mówił jak mam żyć i jak mam jeździć, bo nikt za mnie nie będzie umierał... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virek Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Luis nie przesadzaj, ja Ciebie prosssz.Przecież mówiłem, że tego wspornika do wydechów nie mam:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 (edited) Wczoraj przejechałem się z 15km problem znów powrucił .Węże były zamienione te dwa do podgrzewania gażnika wydaje mi się że one są mało ważne.Mam pytanie czy słupek mosiężny z otworami do kturego wkręca się dyszę główną na końcu wygląda na lekko spęczony ,sprawdzę to dzisjaj pod dużą lupą,czy tak ma być.Jeszcze jedno silnik jak jest zimny pali od tyku po przejechaniu kilku km jak jest ciepły trybi bardzo ciężko trzeba dodać z połowę gazu.żeby zapalił.Pozdro. Edited June 27, 2013 by zbigniew265 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virek Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 (edited) Odnośnie rozpylacza dyszy głównej to nie podpowiem bo nie mam 1300, a ten gaźnik rozbierałem już jakiś czas temu.Jeździłeś gdzieś dalej? Jakie wychodzi Ci spalanie na 100km przy spokojnej jeździe?To palenie na zimnym to na ssaniu czy bez? Edited June 27, 2013 by Virek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Moto kupiłem 2 tyg. temu przypłynoł ze stanów ,praktycznie nim nie jeździłem wydaje mi się że pali dużo.Wczoraj zapalił od tyku bez ssania oczywiście jak był zimny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeszekR Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Wczoraj przejechałem się z 15km problem znów powrucił .Węże były zamienione te dwa do podgrzewania gażnika wydaje mi się że one są mało ważne.Mam pytanie czy słupek mosiężny z otworami do kturego wkręca się dyszę główną na końcu wygląda na lekko spęczony ,sprawdzę to dzisjaj pod dużą lupą,czy tak ma być.Jeszcze jedno silnik jak jest zimny pali od tyku po przejechaniu kilku km jak jest ciepły trybi bardzo ciężko trzeba dodać z połowę gazu.żeby zapalił.Pozdro.To że zapala bez ssania przy tych temperaturach to tak bywa, wynika to z regulacji gaźnika (za mało powietrza)ale niewiele to wpływa na większe zużycie paliwa.Natomiast złe palenie to moim zdaniem jest nieszczelność zaworu iglicowego, na nim nie widać uszkodzenia czy też zużycia, u mnie po wymianie iglicy wszystko wróciło do normy.Powinien spalać przy normalnej jeździe około 5,5l na 100km.Sprawdź czy zaworek ssania się dokładnie domyka bo to ma duże znaczenie odnośnie spalania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 (edited) Na zawór iglicowy patrzyłem przez lupę i nie widać śladu zużycia . Dzisiaj gaźnik został czyszczony na myjce ultradzwiękowej po złożeniu gaźnika i opuszczeniu iglicy o jeden ząbek odpalilem moto i przy przygazówce na biegu jałowym zaczął pluć paliwem z hiperchargera jutro przestawie iglicę na swoje miejsce i zobacze co sie bedzie działo ale głównie chodzi mi o rozwiąznie problemu z laniem paliwa sie z gaźnika z hiperchargera . Edited June 27, 2013 by zbigniew265 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeszekR Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Na zawór iglicowy patrzyłem przez lupę i nie widać śladu zużycia . Dzisiaj gaźnik został czyszczony na myjce ultradzwiękowej po złożeniu gaźnika i opuszczeniu iglicy o jeden ząbek odpalilem moto i przy przygazówce na biegu jałowym zaczął pluć paliwem z hiperchargera jutro przestawie iglicę na swoje miejsce i zobacze co sie bedzie działo ale głównie chodzi mi o rozwiąznie problemu z laniem paliwa sie z gaźnika z hiperchargera . No właśnie jeżeli iglica prawidłowo zamknie dopływ paliwa to nie będzie się lać z filtra.Stożek na iglicy jest z gumy albo jakiegoś silikonu może są jakieś zmiany struktury które są niewidoczne.Nowa iglica kosztuje coś koło 80 złSprawdź dokładnie zaworek ssana bo miałem duże problemy z niedomykającym się zaworem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Iglica zaworka pokryta jest vitonem i zuzycia na niej nie zobaczysz.Jezeli przelewa to proponuje wymienic razem z gniazdem.Iglicy tej z rozpylacza nie ruszaj, bo rozne dziwne rzeczy mozesz spowodowac :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbigniew265 Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 kupię sobie ten zaworek ale nie rozumię jednej rzeczy mianowicie podczas dodania gazu w gaźniku wytwarza się podciśnienie które powinno kierować paliwo na kolektor ssący a wyrzuca paliwo na filtr powietrza.Moje moto jest z 2003r i ma pompe paliwa podobno w młodszych rocznikach nie ma pompy paliwowej .W gażniku nie widzę wężyka odprowadzającego nadmiar paliwa do baku ,pompa wytwarza napewno większe ciśnienie niż grawitacja z baku i tu też morze być też problem.Mam pytanie czy w razie awarii pompy można podać paliwo grawitacyjnie z baku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.