Skocz do zawartości

Litrowy SPORT 13-15k, co wybrac?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem na co sie zdecydowac. Mam obecnie odlozone 15k zł i zastanawiam sie nad kupnem typowego sportowego litra. Po przejzeniu wszelkich testow motocykli, wybralem sobie kilka modeli, nad ktorymi jestem bardziej zainteresowany. Mam nadzieje ze na tym forum rozwiejecie moje watpliwosci. A wiec przechodzac do sedna zastanawiam sie nad:

CBR 954 - wiem ze nie jest to typowa klasa litra, ale osiągami nie odstaje duzo od konkurencji, do tego poprzedniczki 900 i 929 - wystarczajaco pokazały swoja wytrzymałość, na przestrzeni lat, z ta nie powinno byc inaczej.
R1 (rn09) - pierwsza na wtrysku, ceny na allegro wachaja sie od 13- 17k, wiec koło 13-15k powieninem juz cos znalezc. Nurtuje mnie tylko kwestia skrzyni biegow ktora od zlej zmiany ponoc lubi sie sypac. Jak to naprawde z nia jest?
GSXR 1000 (k3,k4) - dobre opinie wsrod uzytkownikow, cena podobna do pierwszej r1 z wtryskiem. Wiem ze to nie ten niezawodny olejak,a w testach wypada bardzo dobrze - w koncu to jedyny konkurent r1 z tamtych lat.
GSXR 1300 - przemawia do mnie ze wzgledu na wygode czego na w/w motocyklach nie znajde, dodatkowo daje mozliwosc wykorzystania jej bardziej turystycznie, do 15k, powinienem chyba znalezc cos z pierwszych rocznikow.
Honda VTR SP1/SP2 - Tutaj przemawia do mnie pieknie brzmiaca V'ka, jednak to rzadki motoyckl, a przy korzystaniu z niego co dziennie moze nie wypasc najlepiej.
Kawasaki ZX9R - bez problemu znajde w swoim przedziale cenowym, ostatnie poprawione juz sztuki z 02' 03' roku. Jednak design przypomina jeszcze koncowke lat 90'tych.

CBR 1100XX - Cenowo nie odbiga od reszty, wersje na wtrysku po 2000 roku, nie beda problemem do znalezienia, tak jak w przypadku Hayki, przemawia na korzysc wygoda na dluzsze trasy.

 

Nie wiem co tak naprawde wybrac, motocykla bede uzywal na co dzien, na dojazd do pracy, treningu, sklepu - w sezonie auta praktycznie nie ruszam. Wygody od sportowych litrow nie oczekuje, w trasy dalsze wybieram sie sporadczynie, jednak gdzies tam w glowie planuje trip do Francji lub Włoch.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

GSXR 1300 - przemawia do mnie ze wzgledu na wygode....

CBR 1100XX - ...tak jak w przypadku Hayki, przemawia na korzysc wygoda na dluzsze trasy.

 

Nie wiem co tak naprawde wybrac, ....... Wygody od sportowych litrow nie oczekuje, w trasy dalsze wybieram sie sporadczynie....

 

 

Jak sam nie wiesz czego od motocykla oczekujesz i interesują Cie wszystkie sprzęty o poj pow. 900ccm to jak Ci ktoś ma doradzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Wg mnie GSXR-1300 i CBR1100XX nie są typowymi sportami. Do tego grona możesz dorzucić też śmiało w takim razie ZZR1200 i K1200S.

Przede wszystkim zastanów się jednak czy ten komfort ma dla Ciebie znaczenie.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej kwocie szukaj tylko zx10r - 04-05 , uwielbiam ten motocykl, miałem już dwie sztuki i żadnej nie żałuję, rwie dupę niemiłosiernie

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gsxr1000k3/4 duzy, wydogny, szybki i w miare lekki

 

dokup do niego sakwy i piękny turystyk będzie :)

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja proponuję Triumph Sprint ST 1050. Naprawdę zacna maszyna i pewnie na tor nie będziesz jeździł to w zupełności wystarczy. Silnik bardzo elastyczny, osiągi ok (270 km/h), spalanie ok 6-7 l. jest krótki, zwrotny. A jak gada.... mmmmm

meble biurowe

fotele obrotowe

krzesła obrotowe

krzesła konferencyjne

www.alias.org.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

typowy sportowy litr na dojazdy do roboty hmm.. jak tam chcesz.. z w/w ja wybrał bym dla siebie vtr sp2 , ale to z uwielbienia do V, pieknie to brzmi i super to jeździ. Najlepiej jakbyś sie przejechał V i rzędem , może np charakter V Ci nie podejdzie a może spasuje akurat. Tak naprawde na dojazdy do roboty i gdzies tam sie przejechac to kazdy sie nadaje z w/w. Kwestia twojego gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...