Gość nem tudom Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Cześć. Przekopałem historię forum... parę wzmianek, parę zachwytów, trochę naśmiewania. Nie znalazłem natomiast zadnych wrażeń z jazdy. Ma ktoś z Was własne doświadczenia? Z nielicznych obserwacji na drogach zauwazyłem, że kierowcy empetrójek z dużą rezerwą podchodzą do zakrętów - tak trochę kwadratowo je biorą, ale nie wiem, na ile wynika to z ograniczeń sprzętu, a na ile - z kierowcy.Aha: Nie chcę kupować. Pytam tylko z ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 (edytowane) Mogę tyle powiedzieć, że na tym siedziałem, pokiwałem się i zrobiłem "kółeczko". Mając pod sobą trajkę, oczekujesz stabilności. Szczególnie, kiedy ostatnie 3 zimowe miesiące przelatałeś z wózkiem bocznym. A to pieroństwo się przechyla (oczywiście nie samo), ale nie jak solówa tylko masz wrażenie, że się przednie zawieszenie obluzowało do reszty albo złamało. A jednocześnie jest stabilne w tym sensie, że ten przód stoi i nie zamierza się wywrócić. Dziwnie. Pewnie jakbym tak zrobił tym ze sto km, odważyłbym się przechylić jak na solówie. Ale świadomość dwóch kółek, z których to wewnątrz zakrętu ucieka w górę chociaż według dotyczhczasowego pojęcia świata taki wynalazek powinien zawsze trzymać pion, jest lekko deprymująca. Jak na moto, zachowuje się to "normalnie", ale skoro ma 2 koła z przodu, to mózg podpowiada, że "sie nie godzi, żeby się kiwało". Nie dziwię się tym, którzy starają się jednak w miarę możności zachować pion. Ten wynalazek jest zaprojektowany po to, żeby dać stabilność - taki jesieniowóz. I daje, ale mnie nie dał jej poczucia. Osobiście wybrałbym raczej moto z koszem - stabilność takiego zaprzęgu jest odczuwalna.No i ten nadmiar automatyki. Nie czuję się swobodnie na moto tak "naszpikowanym" - stres, że coś się sypnie i będzie na mnie, a naprawdę ma się co sypnąć. Zaznaczam, żeby dać tło dla mojego wrażenia. Trzeba by spytać kogoś, kto tym ze dwa baki wypalił, ale nie znam nikogo z takim sprzętem, a tamtego gościa raz widziałem wtedy na placu. Edytowane 14 Czerwca 2013 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 A w którą strone kręci się kierownicą, żeby zainicjować skręt? Czy przy tej geometrii przeciwskręt działa jak w normalnym motocyklu?I zastanawiam się, co się dzieje, gdy wyczerpiesz zakres wychylenia tego... (wachacza to chyba nie jest odpowiednie słowo), no - tego czegoś w zawieszeniu z przodu i zewnętrzne koło oderwie się od ziemi. Skręcasz dalej na dwóch, czy szorujesz po asfalcie z resztkami plastików? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaM Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 rozmawiałem z jednym jeźdzcem "empetrójki" właśnie pod kątem wykorzystania od listopada do marca, odpowiedź nie była zachęcająca, jest stabilniej ale nie na tyle żeby się nie przewrócić na śliskim, mimo dwóch kółek z przodu zachowuje się jak motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 mimo dwóch kółek z przodu zachowuje się jak motocyklTo chyab akurat zaleta. Ale w takim razie, po co to wynaleziono?Żeby było fajniejŻeby poprawić trakcję przy hamowaniu w panice i pełną garściąŻeby nie musieć się podpierać nogą pod światłami (za to trzeba ręką włączyć blokadę)Ktoś ma jakieś inne przemyślenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 (edytowane) Odpowiedź jest jedna... dla kasy :)W każdym razie koncepcja fajniejsza wg mnie niż Can-am, który się nie przechyla.Podobne do carvera , tyle że sporo tańsze jak sądzę Pozdr.F. Edytowane 14 Czerwca 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Dziś nie wytrzymałem i zapytałem człowieka na światłach (pozdrawiam, jeśli tu zagląda).Przeciwskręt podobno na tym działa, natomiast co się dzieje, jeśli wyczerpiemy skok tego wahacza z przodu, jeszcze nie sprawdzał :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenUk Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 WitamTo moj pierwszy post na tymforum wiec sie krotko przedtawiePochodze z dolnego slaska konkretnie z TrzebnicyOd 9 lat mieszkam w Luton UK 38 lat, zona i corkaSprzet przeznaczony jest chyba dla takich jak jaBrak prawka na motocykl pozostawia niewielkie pole manewruPrawdziwej trajki nie chcialem a te cudo prowadzi sie jak(prawie) motocykl na dwoch kolach.Dodatkowo zamilowanie do Dziwactw :) (poprzednio BMW C1 i doswiadczenia z carverem :biggrin: ) sklonily mnie do zakupu Mp3 500 sportSporo miejsca pod siedzieniem, mocy wiecej niz potrzebuje jako jeszcze niedoswiadczony :biker: ;)Ma byc uzywany glownie do wypraw po skarby(takie moje hobby :biggrin: )dojazdow do pracy itdKupilem go 10 dni temu i mam juz 300 mil(ok 500 km) na zegarze, i przez caly czas mam banana na twarzy, musze przyznac ze przechodnie tez sie usmiechaja,Tu w Uk mozna go prowadzic na prawku kat b i nie ma obowiazku jazdy w kaskuWrarzenia z jazdy bezcenneCena....coz... Ja zaplacilem za funkiel nowke 6300 funtow brytyjskich , to cena nowego malego auta! Czy to duzo? Obiektywnie tak...Ja na razie nie zaluje nawet jednego pensa wydanego na Mp3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Hej! Panowie, pytanie takowe mam:Kupiłem sobie Yourbana 300lt (czyli mniejsza wersja mp3) i motocykl łapie mi lekką szimę przy ok 60kmh,i trzyma ją do ok. 75kmh - szybciej już leci spoko. nie ma znaczenia czy lecę w winklu, czy jadę prosto. Zastanawiam się czy to nie kwestia zbieżności lub wyważenia kół - po Wrocławiu nie trudno o skrzywienie delikatnego cięgna.Jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie zbieżności lub jakiś zakład we Wrocławiu który mógłby mi go sprawdzić - wszystkie te, w których serwisuje normalne motocykle rozkładają ręce. Może możecie mi polecić jakieś forum tego trójkołowca? Tylko się nie śmiejcie:Zastanawiałem się nad przymocowaniem z dwóch stron poziomnic i pomierzenia miedzy nimi odległości, może chociaż jako tako zasugerowałyby mi, czy jest problem ze zbieżnością. Co do samej maszyny - genialna na taką pogodę (styczeń +5), bawię się prawie tak dobrze jak w lato :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz459 Opublikowano 29 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Witam Posiadam piaggio mp3 500,tez mam taki problem miedzy 60 a 80 km/h trzęsie kierownica, motor na gwarancji tylko żaden serwis nie umie tego opanować. Macie jakieś pomysły co to może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldas Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 Witam też mam problem z trzęsieniem czy ktoś już sobie z tym poradził ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 2166 Opublikowano 8 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2022 Skorzystałem z usług mechanika który zajmuje się naprawą skuterów Piaggio MP3 z pasji. Ma dostęp do dużej ilości części z tym związanych. Trafiłem do niego szukając alternatywy dla dość drogiego serwisu autoryzowanego. Naprawa zakończyła się stanowczo tańszym sukcesem. Nr tel.602 515 491 Miejsce: Wieluń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.